Kako uporabljati hitre odgovore, da prihranite čas
Gostitelji prenočišč in doživetij pogosto odgovarjajo na ista vprašanja različnih gostov, kot so na primer: Ali mi lahko pošljete navodila? Kakšno je geslo za omrežje Wi-Fi? Imate razpoložljive datume v juniju?
S pomočjo hitrih odgovorov, ki so na voljo v zavihku »Sporočila«, lahko iste odgovore pošljete več gostom, da se vsakič hitro odzovete na njihova vprašanja.
Kako se uporabljajo hitri odgovori
Hitri odgovori so predloge kratkih sporočil, ki vsebujejo vnaprej napisane odgovore na pogosto zastavljena vprašanja. Bližnjice pomagajo ustvariti sporočilo po meri tako, da samodejno vnesejo določene podatke iz vsebine vašega vnosa in rezervacije gosta.
Hitri odgovor lahko gostom pošljete vsakič, ko komunicirate z njimi. Ustvarite lahko svoje predloge ali pa uporabite Airbnbjeve vnaprej napisane predloge, da vam sporočila ne bo treba pisati od začetka.
Zavihek »Sporočila« deluje z uporabo umetne inteligence, ki razbere vprašanje gosta in samodejno predlaga hitri odgovor v odgovor na njegovo vprašanje. Predlog se prikaže v pogovoru, vendar ga lahko preberete samo vi. Hitri odgovor lahko uredite, še preden ga pošljete, lahko pa napišete tudi drugačen odgovor.
Če želite poslati sporočilo pozneje, izberite ikono poleg možnosti Napišite sporočilo. Izberite predlogo in čas pošiljanja. Ko se približuje čas za pošiljanje načrtovanega sporočila, boste v pogovoru z gostom prejeli opomnik. Če sporočilo vsebuje informacije, ki ste jih že delili z gostom, imate možnost, da prilagodite vsebino sporočila oziroma prekličite pošiljanje sporočila.
Nasveti za uporabo hitrih odgovorov
Hitri odgovori so najbolj učinkoviti, če so kratki in osredotočeni na eno temo.
Uporabite hitre odgovore, če želite pospešiti pošiljanje odgovorov na pogosta vprašanja. Uporabite jih lahko na primer za odgovarjanje na eno od naslednjih tem.
- Razpoložljivost: obvestite goste, da lahko rezervirajo vse proste datume v vašem koledarju.
- Navodila za pot in prevoz: z njimi potrdite naslov prenočišča ali zbirališča, z navodili, kako do tja priti.
- Omrežje Wi-Fi: navedite ime omrežja Wi-Fi in geslo, ki ga uporbabljate v svojem prenočišču ali na vaši lokaciji.
- Zgodnji prihod: sprejmite zahtevo gosta, da lahko prispe pred običajnim časom prihoda.
- Pozen odhod: sprejmite zahtevo gosta, da lahko odide kasneje od običajnega časa odhoda.
- Razporeditev ležišč: potrdite število spalnic, postelj in kopalnic, ki so na voljo v vašem bivališču.
Če nudite prenočišče, poskusite načrtovati hitre odgovore v teh ključnih trenutkih.
- Potrditev rezervacije: gostom pošljite pozdravno sporočilo, ko je rezervacija gosta potrjena.
- Pred prihodom: gostom pošljite sporočilo 24 do 48 ur pred njihovim prihodom, ko so na voljo vse podrobnosti o potovanju.
- Po prvi nočitvi: goste povprašajte, ali morda karkoli potrebujejo za bolj udobno bivanje.
- Pred odhodom: posredujte podatek o času odhoda in navodila en dan pred načrtovanim odhodom gostov.
- Po odhodu: zahvalite se gostom za bivanje pri vas in jih prosite, naj vam svoje vtise posredujejo od 24 do 48 ur po odhodu.
Če nudite doživetje, poskusite načrtovati hitre odgovore v teh ključnih trenutkih.
- Potrditev rezervacije: gostom pošljite pozdravno sporočilo, ko je rezervacija gosta potrjena.
- Pred začetkom doživetja: pozanimajte se, ali imajo gostje morebitne prehranske omejitve, potrebe glede dostopnosti ali osebne želje. Zagotovite si dovolj časa, da ustrežete zahtevam gostov.
- Opomnik za dogodek: 24 ur pred začetkom doživetja stopite v stik z gosti in jim posredujte navodila za pot in posebna navodila glede lokacije srečanja.
- Po zaključku doživetja: zahvalite se gostom za opravljeno rezervacijo pri vas in jih prosite za povratne informacije.
Bližnjice v hitrih odgovorih ob pošiljanju sporočila samodejno vnesejo določene podatke o rezervaciji in podrobnosti o prenočišču, kot je ime gosta, zato se prepričajte, da ste navedli popolne podatke in jih posodobili. Sporočila s praznimi bližnjicami ne bodo pravilno poslana.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.