Kako uporabljati hitre odgovore, da prihranite čas
Gostitelji pogosto odgovarjajo na ista vprašanja različnih gostov, kot so na primer: Ali je vaše prenočišče razpoložljivo v juniju? Ali mi lahko pošljete navodila? Kakšno je geslo za omrežje Wi-Fi?
S pomočjo hitrih odgovorov v zavihku »Sporočila« lahko iste odgovore pošljete več gostom, da se jim vsakič hitro odzovete.
Kaj je hitri odgovor?
Hitri odgovor je kratko, vnaprej napisano sporočilo, ki ga shranite v obliki predloge v nastavitvah sporočil.
S pomočjo nadomestnih polj za vnos podrobnosti, kot je ime gosta, lahko prilagodite vsako sporočilo glede na informacije v vnosu ali rezervaciji.
Ustvarite svoje hitre odgovore ali pa uredite Airbnbjeve predloge. Če na primer pogosto odgovarjate na vprašanja o zunanjem žaru, poskusite shraniti standardni odgovor kot hitri odgovor.
Hitre odgovore lahko pošljete takoj ali pa zanje določite poznejši čas pošiljanja.
Kako pošljem hitri odgovor?
Če želite gostu takoj poslati hitri odgovor, storite naslednje:
- Pojdite v zavihek »Sporočila«.
- Izberite pogovor, na katerega želite odgovoriti.
- Dotaknite se znaka plus (+) poleg polja Napišite sporočilo.
- Izberite Pošlji hitri odgovor.
- Izberite hitri odgovor, ki se prikaže v pogovoru.
- Uredite sporočilo ali pa ga pošljite nespremenjenega.
- Dotaknite se puščice (↑), da pošljete sporočilo.
Zavihek »Sporočila« vključuje tudi predlagane odgovore, ki s pomočjo umetne inteligence prepoznajo vprašanje gosta in ponudijo enega od hitrih odgovorov kot odgovor na njegovo vprašanje. Predlog se prikaže v pogovoru, vendar ga lahko preberete samo vi. Predlagani odgovor lahko uredite, preden ga pošljete, lahko pa napišete tudi drugačen odgovor.
Kako načrtujem hitri odgovor?
Če želite samodejno poslati hitri odgovor vsem gostom, storite naslednje:
- Pojdite v zavihek »Sporočila«.
- Dotaknite se ikone »Nastavitve« na vrhu zaslona.
- Dotaknite se možnosti Upravljanje hitrih odgovorov.
- Izberite hitri odgovor, ki ga želite načrtovati, in se dotaknite gumba Naprej.
- Dotaknite se možnosti Načrtuj za in izberite, kdaj želite, da gostje prejmejo sporočilo, na primer 5 minut po opravljeni rezervaciji gosta ali 1 dan pred prihodom ob 10:00.
V pogovoru z gostom se bo prikazal opomnik, ko se bo bližal načrtovani čas za pošiljanje hitrega odgovora. Če sporočilo vsebuje informacije, ki ste jih že delili z gostom, lahko prilagodite vsebino sporočila oziroma prekličete pošiljanje sporočila.
Nasveti za uporabo hitrih odgovorov
Hitri odgovori so najbolj učinkoviti, če so jedrnati in se osredotočajo na eno temo. V zavihku »Sporočila« boste našli vnaprej napisane predloge za pogoste teme, kot so te.
- Razpoložljivost prenočišča: obvestite goste, da lahko rezervirajo vse proste datume v vašem koledarju.
- Razporeditev ležišč: potrdite število spalnic, postelj in kopalnic, ki so na voljo v vašem bivališču.
- Zgodnji prihod: sprejmite zahtevo gosta, da lahko prispe pred običajnim časom prihoda.
- Navodila za pot in prevoz: z njimi potrdite naslov prenočišča in gostom posredujete navodila, kako priti do tja.
- Omrežje Wi-Fi: navedite ime omrežja Wi-Fi in geslo, ki ga uporabljate v svojem prenočišču ali na svoji lokaciji.
- Pozen odhod: sprejmite zahtevo gosta, da lahko odide kasneje od običajnega časa odhoda.
Preden pošljete vnaprej napisano predlogo, jo lahko prilagodite ali pa ustvarite svojo. Načrtujte hitre odgovore za ključne trenutke, kot so:
- Potrditev rezervacije: gostom pošljite pozdravno sporočilo, ko je rezervacija gosta potrjena.
- Pred prihodom: gostom pošljite sporočilo 24 do 48 ur pred njihovim prihodom, ko so na voljo vse podrobnosti o potovanju.
- Po prvi nočitvi: goste povprašajte, ali morda karkoli potrebujejo za bolj udobno bivanje.
- Pred odhodom: posredujte podatek o času odhoda in navodila en dan pred načrtovanim odhodom gostov.
- Po odhodu: zahvalite se gostom za bivanje pri vas in jih prosite, naj vam svoje vtise posredujejo od 24 do 48 ur po odhodu.
Če v hitre odgovore dodate fotografije ali videoposnetke, se lahko gostom lažje predstavite in z njimi delite pomembne informacije o svojem prenočišču. Vizualni vodnik lahko gostom na primer olajša vstop v prenočišče, prilagoditev temperature klimatske naprave ali ogrevanja oz. vklop in izklop masažne kadi.
Sporočilom lahko priložite datoteke kadarkoli po potrjeni rezervaciji. Fotografije pošljite v obliki PNG ali JPG (do 50 MB), videoposnetke pa v obliki MP4 ali MOV (do 100 MB in 60 sekund).
Uporabniška izkušnja se lahko razlikuje glede na lokacijo. Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.
