Kako izbrati strategijo za določanje cen

S pravo ceno lahko pritegnete goste in povečate zaslužek na Airbnbju.
Avtor: Airbnb, datum: 1. dec. 2020
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 20. nov. 2023

Cena je eden glavnih dejavnikov, ki jih gostje upoštevajo pri izbiri prenočišča. Če ste določili višjo ceno od cen primerljivih bivališč v bližini, je precej verjetno, da ne boste prejeli rezervacij, pa naj bo vaš prostor še tako čudovit.

Leta 2022 so imeli gostitelji, ki so posodobili cene vnosov najmanj štirikrat v letu, za dobrih 30 % več rezerviranih nočitev kot gostitelji, ki cen niso spreminjali.*Tukaj je nekaj nasvetov, kako izbrati strategijo določanja cen, ki vam ustreza.

Spoznajte svoje območje

Uporabite koledar, da primerjate svojo ceno s povprečnimi cenami podobnih prenočišč na zemljevidu vašega območja. Izberete lahko, ali želite prikazati rezervirana ali razpoložljiva prenočišča.

Kako primerjati cene na zemljevidu:

  • Izberite katerikoli datum ali časovno obdobje za največ 31 nočitev.

  • Dotaknite se cene nočitve oz. kliknite nanjo, nato pa izberite gumb, ki prikazuje žebljiček lokacije z besedilom »Podobni vnosi« in cenovnim razponom.

Cene, prikazane na zemljevidu, odražajo povprečno ceno posameznega prenočišča za rezervirane ali proste nočitve na izbrane datume. Podobnost vnosov je določena na podlagi meril, kot so lokacija, velikost prenočišča, funkcije, oprema, ocene, mnenja in drugi vnosi, ki jih gostje preverijo, ko se odločajo o rezervaciji vašega prenočišča.

Ponudite najboljše razmerje med kakovostjo in ceno

Če poznate ceno, ki jo plačajo gostje, lahko ponudite najboljše razmerje med kakovostjo in ceno prenočišča, da dosežete svoje cilje glede zaslužka. Skupna cena, ki jo plačajo gostje, vključuje vašo ceno nočitve, vse dodatne stroške, ki jih določite (za čiščenje, dodatne goste ali hišne ljubljenčke), Airbnbjeve stroške storitve in takse.

Če določite konkurenčno ceno, bo vaš vnos lažje izstopal in bo uvrščen višje v rezultatih iskanja. Algoritem daje prednost skupni ceni in kakovosti prenočišča v primerjavi s podobnimi prenočišči v vaši bližini.

Gostom morda ni povsem jasno, da vaša cena vključuje določene stroške. Ali nudite dodatno ponudbo, na primer bogat zajtrk, prestižne izdelke za nego telesa ali pretočne vsebine? Izpostavite te podrobnosti v opisu prenočišča, da bodo gostje vedeli, zakaj je prenočišče vredno svoje cene.

Razmislite o popustih in promocijah

S pomočjo popustov in promocij lahko pod določenimi pogoji ponudite nižje cene, ne da bi morali spremeniti redno ceno nočitve. Ta orodja vam nudijo podporo ob priložnostih, kot je sprejemanje prvih gostov ali ponujanje daljših bivanj.

  • Novi vnosi: izpostavite povsem nov vnos tako, da ponudite 20 % popusta na ceno nočitve – tako boste morda privabili goste k prvim trem rezervacijam prenočišča. Po podatkih Airbnbja gostitelji, ki ponudijo to promocijo v prvih 30 dneh po aktivaciji vnosa, hitreje prejmejo prvo rezervacijo.

  • Daljša bivanja: s tedenskimi in mesečnimi popusti si lahko zagotovite večjo zasedenost in redkejše menjave gostov, kar pomeni manj dela za vas. V letu 2022 je bilo kar 46 % nočitev na Airbnbju rezerviranih v okviru tedenskih ali daljših bivanj.

Popuste in promocije, ki so na voljo za vaš vnos, lahko nastavite v koledarju gostitelja.

*Glede na vnose po vsem svetu (razen na Kitajskem, v Belorusiji, Rusiji in Ukrajini), v katerih je bila v obdobju od januarja do decembra 2022 razpoložljiva najmanj ena nočitev, pri čemer funkcija dinamičnih cen ni bila vklopljena. Na število rezerviranih nočitev vplivajo tudi drugi dejavniki.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
1. dec. 2020
Vam je to kaj pomagalo?