Kako določiti strategijo oblikovanja cen
Če redno preverjate ceno svojega prenočišča, lahko ostanete bolj konkurenčni. Upoštevajte naslednje nasvete pri oblikovanju svoje strategije določanja cen.
Kaj morate redno početi
Odločite se, kako pogosto želite preverjati in spreminjati svojo ceno. Tukaj je nekaj dejanj, ki jih lahko storite, kadarkoli vam ustreza.
- Sprostite več nočitev: sprostite vse nočitve v koledarju, na katere boste zagotovo lahko sprejemali goste. Tako bo vaš vnos pogosteje prikazan v rezultatih iskanja, zaradi česar boste morda prejeli večji zaslužek.
- Prilagodite dolžino potovanja: poiščite nerezervirane nočitve med rezervacijami. Če so obdobja nerezerviranih nočitev krajša od najkrajše dolžine potovanja, gostje teh nočitev ne bodo mogli rezervirati. Če skrajšate najkrajšo dolžino potovanja na določene datume, boste lahko lažje zapolnili svoj koledar.
- Primerjajte podobna prenočišča: če preverjate cene rezerviranih in nerezerviranih prenočišč na svojem območju, boste lažje določili konkurenčno ceno.
»Rada preverjam podobna prenočišča, da lahko primerjam svoje cene v primerjavi z njimi, se prepričam, da moja cena ni previsoka ali prenizka, in tako določim ravno pravšnjo ceno za svoje prenočišče,« pravi Karen, supergostiteljica v Nelsonu v Kanadi.
Prav tako lahko kadarkoli vklopite dinamične cene, da ceno samodejno prilagodite glede na lokalno povpraševanje. To orodje je še posebej koristno, če želite optimizirati cene, ne da bi jih morali stalno spremljati.
Priprava na čas manjšega povpraševanja
Tudi najbolj priljubljeni vnosi imajo včasih mirnejša obdobja z manj rezervacijami. Tukaj je nekaj načinov, s katerimi lahko poskrbite, da bo vaš vnos izstopal, ko se boste pripravljali na obdobje, ko je povpraševanje gostov manjše.
- Ponudite popuste: če ponudite popuste za tedenska in mesečna bivanja, boste morda lažje zapolnili svoj koledar in zmanjšali pogostost menjav gostov. Če dodate popust v zadnji minuti, boste lažje pritegnili goste, ki opravijo rezervacijo od 1 do 28 dni pred prihodom.
- Skrajšajte obvezno najavo: če gostom omogočite rezervacijo prenočišča bližje datumu prihoda, boste lažje privabili več rezervacij. Izberite čas za najavo gosta na sam dan prihoda – odvisno od tega, koliko časa potrebujete za pripravo od trenutka, ko sprejmete rezervacijo, do prihoda gosta.
- Dovolite krajša bivanja: če skrajšate najkrajšo dolžino potovanja, boste pritegnili goste, ki želijo rezervirati krajša bivanja. Prav tako lahko prilagodite najkrajšo dolžino potovanja glede na posamezen dan v tednu.
»Vsekakor opažam, da je vse več zanimanja za bivanja za krajši čas,« pravi Jimmy, supergostitelj v Palm Springsu v Kaliforniji. »Gre za bivanja v zadnjem trenutku, ki jih ljudje morda niso načrtovali, zato se jim že dva dneva priležeta enako dobro kot daljši dopust. Gostom je všeč prilagodljivost.«
Priprava na čas povečanega povpraševanja
Več Airbnbjevih orodij vam lahko pomaga, da kar najbolje izkoristite čas, ko je povpraševanje gostov večje. Tukaj je nekaj pristopov, ki jih lahko upoštevate.
- Dodajte popust za zgodnjo rezervacijo: če ponudite popust za rezervacije, ki jih gostje opravijo od 1 do 24 mesecev pred svojim prihodom, boste lažje privabili goste, ki radi načrtujejo vnaprej. Če določite najmanj 3-odstotni popust, bomo gostom prikazali posebno oznako v rezultatih iskanja in na strani vnosa. Znižana cena bo prikazana poleg prečrtanega zneska prvotne cene.
- Določite promocijo po meri: promocije so odličen način, da pridobite več rezervacij v določenem obdobju. Če ponudite vsaj 15-odstotni popust, bomo gostom prikazali posebno oznako na strani vnosa in v rezultatih iskanja. Za uporabo promocij obstajajo določene zahteve, kot je na primer ta, da ste v preteklem letu prejeli vsaj eno rezervacijo.
- Povečajte časovno obdobje razpoložljivosti: koledar lahko sprostite za največ dve leti vnaprej. Vaš vnos bo pogosteje prikazan v rezultatih iskanja, prav tako pa bo seznam rezultatov iskanja krajši, če je v tem obdobju na voljo manjše število bivališč.
»Včasih ljudje rezervirajo svoje poletne počitnice že eno leto vnaprej, svoje božične počitnice pa šest mesecev vnaprej,« pravi Anne, supergostiteljica v Tarragoni v Španiji. »Osebe, ki rade rezervirajo vnaprej, običajno ne odpovejo rezervacije. Prav tako je to pomembno za vas, saj boste tako vedno vedeli, kaj lahko pričakujete.«
Cene in druge nastavitve vedno nadzorujete sami. Vaši rezultati se lahko razlikujejo.
Gostitelji so prejeli plačilo za sodelovanje v intervjujih.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.