Zagotovite enostaven prihod in odhod

Poskrbite, da se bodo gostje počutili dobrodošli od začetka do konca.
Avtor: Airbnb, datum: 15. apr. 2024
Čas branja: 2 min
Posodobljeno 15. apr. 2024

Prihod in odhod sta pomembna trenutka, ki lahko ustvarita bivanje s petimi zvezdicami ali pa pokvarita celotno izkušnjo. Gostje pričakujejo, da bodo zlahka vstopili v prenočišče, se počutili dobrodošli in odšli brez težav.

Poenostavite prihod

Gostje želijo vedeti, kako najti vaše bivališče in odkleniti vhodna vrata ob prihodu. Poiščite načine za poenostavitev prihoda:

  • Uporabite vodnik ob prihodu za pomembne podrobnosti. V urejevalniku vnosa lahko na enem samem mestu nastavite ali prilagodite način in čas prihoda, navodila za pot, hišni priročnik, geslo za omrežje Wi-Fi in še več. Gostje prejmejo te informacije po rezervaciji.

  • Delite navodila po korakih za vstop. Vključite fotografije ali celo videoposnetek, da bodo gostje lažje vstopili v prenočišče. Dodate lahko na primer fotografijo, ki prikazuje, kje je ključavnica za vrata ali kako odpreti varnostno škatlo za ključe. 

  • Preglejte svoj vodnik. Dotaknite se gumba Prikaži, da preverite, kako so informacije o prihodu prikazane gostom. Prosite prijatelja, naj preizkusi uporabo vaših navodil, in jih po potrebi spremenite, da zagotovite preprost postopek prihoda.

  • Posodobite svoj prostor. Poskusite dodati več luči, postaviti napise ali namestiti drugo vrsto ključavnice (na primer pametno ključavnico ali ključavnico s tipkovnico), da sebi in svojim gostom olajšate postopek prihoda.

Gostje vam bodo morda poslali sporočilo z vprašanji o prihodu. Odgovorite v najkrajšem možnem času, zlasti če pridejo v naslednjih 24 urah.

Poskrbite, da se bodo gostje počutili dobrodošli

Odlično gostoljubje zaznamuje tudi to, kako sprejmete goste in predvidite njihove potrebe. Osredotočenost na podrobnosti (ne glede na to, kako majhne so) lahko naredi velik vtis na goste.

  • Načrtujte pozdravno sporočilo. Gostom na dan prihoda sporočite, da ste jim na voljo, če kaj potrebujejo.

  • Izvajajte vključujoče gostoljubje. Ne pozabite, da gostje morda nimajo enakih prepričanj ali običajev kot vi.

  • Bodite ustrežljivi. Izrazite zanimanje za goste in dajte prednost njihovim potrebam, hkrati pa upoštevajte njihovo zasebnost.

Rie, članica Posvetovalnega odbora gostiteljev in supergostiteljica v Yomitanu na Japonskem, rada napiše pozdravno sporočilo s koristnimi lokalnimi informacijami. »Če gre za starša, ki prihaja z mlado družino, bom priporočila dobro trgovino za nakup plenic,« pravi. »Če imajo gostje psa, predlagam, kje lahko kupijo visokokakovostno hrano za hišnega ljubljenčka.«

Naredite dolgotrajen vtis

Odhod si predstavljajte kot zadnjo izkušnjo gostov v vašem prostoru. Poskrbite, da si zapomnijo odlično bivanje pri vas.

V vodniku ob prihodu zagotovite jasna in preprosta navodila za odhod. Razmislite, ali so opravila ob odhodu, kot je odnašanje smeti ali zbiranje uporabljenih brisač, del izkušnje s petimi zvezdicami. Če ta opravila vključite v svoj postopek čiščenja, lahko dobite boljša mnenja.

Gostom po vsakem bivanju pošljite zahvalno sporočilo. Povabite jih, naj se znova vrnejo, in jim sporočite, da cenite njihove povratne informacije. Vprašajte jih, kaj bi si želeli ob naslednjem obisku.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
15. apr. 2024
Vam je to kaj pomagalo?