Uvedite izboljšave na podlagi mnenj gostov
Povratne informacije sprejmite kot priložnost za rast.
Avtor: Airbnb, datum: 17. sep. 2025
Osredotočenost na podrobnosti
Uvedite izboljšave na podlagi mnenj gostov
Pretvorba povratnih informacij v dejanja
Uvedite izboljšave na podlagi mnenj gostov
Z višjimi ocenami in boljšimi mnenji lahko prejmete več rezervacij in večji zaslužek. Preverite, kako se odzvati na postopek pisanja mnenj in pretvoriti povratne informacije v izboljšave.
Zaprosite za povratne informacije
Prosite goste za povratne informacije, da pokažete, da si prizadevate za izboljšave.
- Pošljite načrtovano sporočilo ob odhodu gostov. Goste prosite, naj vam posredujejo povratne informacije z natančnimi predlogi, kako bi lahko dodatno izboljšali njihovo izkušnjo.
- Podajte mnenje o gostih. S tem jih boste opomnili, naj napišejo mnenje o vas, ki bo javno objavljeno. Po odhodu gosta imate na voljo 14 dni, da napišete mnenje drug o drugem.
Izkoristite ocene in mnenja kot priložnost za učenje
Razvijte preprost postopek odločanja o tem, katere predloge lahko sprejmete.
- Preberite vsako mnenje. Gostom se zahvalite za njihov prispevek in razmislite o tem, katere spremembe je smiselno uvesti v vaš prostor in način sprejemanja gostov kakor tudi za ostale goste.
- Bodite pozorni na opombe. Gostje lahko gostitelju prav tako pošljejo opombe z dodatnimi predlogi ali povratnimi informacijami. To si lahko ogledate samo vi in Airbnb. Poleg javno objavljenih mnenj lahko opombe pomagajo Airbnbju izboljšati rezultate iskanja in prepoznati prenočišča, ki so všeč gostom.
- Razmislite o ocenah z zvezdicami. Gostje lahko podajo oceno z zvezdicami v določenih kategorijah in s seznama izberejo, kaj jim je bilo všeč in kaj bi bilo treba izboljšati. Preverite ponavljajoče težave – morda gostje pri ocenjevanju čistoče vedno izberejo »pretiran nered«, pri ocenjevanju prihoda pa »nejasna navodila«.
Uvajajte izboljšave
Ponudbo za goste lahko vedno izboljšate.
- Odgovarjajte na mnenja. Ko gostje podajo predloge, se jim zahvalite in odgovorite na njihove povratne informacije. S tem boste pokazali, da povratne informacije jemljete resno. Če odgovarjate na javno objavljeno mnenje, bo vaš odgovor prikazan pod mnenjem gosta.
- Osredotočite se na rešitve. Če pride do težav, opredelite njihov vzrok in razmislite, na kaj lahko sami vplivate. Temno sobo lahko na primer popestrite z lučmi, rastlinami, ki uspevajo v senci, in ogledali.
- Delite povratne informacije s svojo ekipo za podporo. Morda boste morali zagotoviti dodatne smernice za sogostitelje in čistilni servis. Če gostje na primer najdejo drobtine na kavču, posredujte to informacijo osebam, ki vam pomagajo pri čiščenju.
- Posodobite svoj vnos. V mnenjih je običajno navedeno, v kolikšni meri izpolnjujete pričakovanja gostov. Prepričajte se, da se oprema, fotografije in opis prenočišča ujemajo z vašo trenutno ponudbo.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.
Osredotočenost na podrobnosti
Uvedite izboljšave na podlagi mnenj gostov
Pretvorba povratnih informacij v dejanja
Uvedite izboljšave na podlagi mnenj gostov
Airbnb
17. sep. 2025
Vam je to kaj pomagalo?
