Kako uvesti izboljšave na podlagi mnenj gostov

Povratne informacije sprejmite kot priložnost za rast.
Avtor: Airbnb, datum: 26. feb. 2024
Čas branja: 2 min
Posodobljeno 26. feb. 2024

Z višjimi ocenami in boljšimi mnenji lahko pridobite več rezervacij in večji zaslužek. Preverite, kako se odzvati na postopek pisanja mnenj in pretvoriti povratne informacije v izboljšave.

Zaprosite za povratne informacije

Prosite goste za povratne informacije in s tem pokažite, da ste zavezani izboljšavam.

  • Pošljite načrtovano sporočilo ob odhodu gostov. Goste prosite, naj vam posredujejo zasebne povratne informacije z natančnimi predlogi, kako bi lahko izboljšali njihovo izkušnjo.

  • Podajte mnenje o gostih. S tem jih boste opomnili, naj napišejo javno mnenje o vas. Po odhodu gosta imate na voljo 14 dni, da napišete mnenje drug o drugem.

Učite se na podlagi ocen in mnenj

Razvijte preprost postopek za odločanje o tem, katere predloge lahko sprejmete.

  • Preberite vsako mnenje. Gostom se zahvalite za njihov prispevek ter razmislite, katere spremembe so smiselne za vaš prostor in postopek sprejemanja gostov, pa tudi za ostale goste.
  • Bodite pozorni na ocene z zvezdicami. Gostje lahko podajo oceno z zvezdicami v določenih kategorijah ter na seznamu izberejo, kaj jim je bilo všeč in kaj bi bilo treba izboljšati. Preverite ponavljajoče težave – morda gostje pri ocenjevanju čistoče vedno izberejo »pretiran nered«, pri ocenjevanju prihoda pa »nejasna navodila«.

Uvajajte izboljšave

Vedno lahko izboljšate ponudbo za goste.

  • Odgovarjajte na mnenja. Ko gostje podajo predloge, se jim zahvalite in odgovorite na njihove povratne informacije. S tem boste pokazali, da povratne informacije jemljete resno. Če odgovarjate na javno objavljeno mnenje, bo vaš odgovor prikazan pod mnenjem gosta.
  • Osredotočite se na rešitve. Če pride do težav, opredelite njihov vzrok in razmislite, katere elemente lahko nadzorujete. Temno sobo lahko na primer popestrite z lučmi, rastlinami, ki uspevajo v senci, in ogledali.
  • Delite povratne informacije s svojo ekipo za podporo. Morda boste morali zagotoviti dodatne smernice za sogostitelje in čistilni servis. Če gostje na primer najdejo drobtine na kavču, posredujte to informacijo osebam, ki vam pomagajo pri čiščenju.
  • Posodobite svoj vnos. V mnenjih je običajno navedeno, kako natančno izpolnjujete pričakovanja gostov. Prepričajte se, da se oprema, fotografije in opis prenočišča ujemajo z vašo trenutno ponudbo.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
26. feb. 2024
Vam je to kaj pomagalo?