Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

Preprosti načini, kako navdušiti goste med daljšimi bivanji

Z upoštevanjem teh nasvetov boste očarali goste in prejeli pozitivna mnenja.
Avtor: Airbnb, datum: 28. feb. 2023
Čas branja: 2 min
Posodobljeno 28. feb. 2023

Gostje, ki bivajo pri vas 28 noči ali več, imajo pogosto drugačne potrebe kot gostje, ki pridejo le za konec tedna. Če boste izpolnili te potrebe, bodo imeli oni boljšo potovalno izkušnjo, vi pa morda več mnenj s petimi zvezdicami.

Želite ugoditi gostom, ki pri vas bivajo en mesec? Poskusite s temi preprostimi gestami približno teden dni po njihovem prihodu.

Vprašajte goste, kaj potrebujejo

Gostje težko zdržijo en mesec brez stvari, ki jih doma redno uporabljajo, a jih niso mogli vzeti s sabo. Kot gostitelj jih lahko vprašate, ali potrebujejo kakšno osnovno opremo.

Morda bi želeli dodatno blazino ali odejo, dežnik ali kuhinjsko opremo, kot je opekač kruha ali mešalnik. Če jim priskrbite te majhne ugodnosti, lahko močno povečate njihovo raven udobja. Poleg tega lahko isti izdelek zagotovite tudi prihodnjim gostom.

Andrea, supergostiteljica v Leavenworthu v Washingtonu, pravi, da za daljša bivanja dodatno založi kuhinjo. »Svojim gostom vedno zagotovim veliko čaja v lističih, kavo, aparate za različne metode priprave kave, olje za kuhanje in začimbe.«

Ponudite čiščenje med bivanjem

Mnogi gostje so veseli brezplačnega čiščenja med bivanjem. Zanje je to pomembna ugodnost, vi pa dobite priložnost za manjša vzdrževalna dela, kot je zamenjava baterij, žarnic in filtrov.

Annette, supergostiteljica v San Franciscu, goste običajno nagovori tako: »Ker boste tukaj najmanj en mesec, boste morda potrebovali našo pomoč. Popravil ne poskušajte izvajati sami, ne glede na to, kako majhna so. Takoj se obrnite na nas in vse bomo uredili.«

Ko načrtujete čiščenje med bivanjem, goste natančno obvestite, kdo bo vstopil v prostor, kdaj bo začel čistiti in koliko časa bo najverjetneje tam. S postavljanjem jasnim pričakovanj jim boste dali vedeti, da spoštujete njihovo zasebnost in varnost.

Ponudite lahko tudi pogostejše storitve proti plačilu, s katerimi boste podprli svoje čistilno osebje in ohranjali čisto bivališče.

Priporočanje lokalnih storitev

Gostje običajno ne poznajo vašega območja tako dobro kot vi. Če jim posredujete lokalne nasvete v sporočilu ali vodniku, bodo lahko kar najbolj izkoristili svoj obisk.

Sestavite kratek seznam. Pri tem razmislite, katere storitve bi lahko potrebovali gostje pri daljših bivanjih – morda sprehajalca psov, dostavo živil ali popravilo prenosnega računalnika? S priporočanjem lokalnih trgovcev se lahko povežete z gosti in hkrati podpirate svojo skupnost.

Gostom predstavite svoje najljubše lokacije, zlasti tiste manj poznane, ki so res vredne obiska. Ne pozabite omeniti festivalov ali drugih večjih javnih dogodkov, ki se odvijajo v času njihovega bivanja.

Dodajanje posebnih pozornosti

S posebnimi pozornostmi se gostje počutijo cenjene. Pri vratih lahko pustite kartico z zahvalnim sporočilom (»Hvala, da ste se odločili za bivanje pri nas«) in pozorno darilce, kot je:

  • steklenica lokalnega vina,
  • štruca sveže pečenega kruha,
  • lokalni spominek.

»Darilo naj bo majhno in ne pretežko,« pravi Donna, supergostiteljica iz San Francisca. »Sama rada izberem kakšen prigrizek, ki ga lahko takoj pokusijo.« Goste lahko razveselite tudi z lokalno izdelanimi predmeti. Ob pogledu nanje bodo imeli še dolgo prijetne spomine na vaše bivališče.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.
Airbnb
28. feb. 2023
Vam je to kaj pomagalo?