Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Vključujoče prakse, da se bodo vsi gostje počutili dobrodošli

    Pridobite smernice od izkušenih gostiteljev – od posodabljanja vnosa do pisanja mnenj o gostih.
    Avtor: Airbnb, datum: 27. jun. 2022
    Čas branja: 5 min
    Posodobljeno 15. jul. 2022

    Izpostavljeno

    Skrb za goste na Airbnbju pomeni nudenje prenočišča ljudem z vsega sveta, vključenost pa je njen temelj.

    Ključ do uspeha gostitelja je razumevanje, kako pomagati ljudem iz najrazličnejših okolij, da se bodo počutili udobno in domače. Kot skupnost se zavezujemo, da bomo s spoštovanjem in brez pristranskosti sprejemali vse goste – katerekoli rase, religije, narodnosti, etnične pripadnosti, invalidnosti, spola, spolne identitete, spolne usmerjenosti ali starosti.

    Vključujoče gostoljubje je ključni dejavnik uspešne gostiteljske dejavnosti. To pomeni:

    • gostoljubnost in sprejemanje vseh gostov iz vseh okolij,

    • zagotavljanje pravične izkušnje in prilagajanje potrebam gostov,

    • vzpostavljanje povezave skozi spoznavanje razlik in podobnosti,

    • sprejemanje odprte miselnosti in pripravljenost vprašati, kaj gostje potrebujejo med bivanjem.

    Airbnb je zbral vpoglede gostiteljev, gostov in strokovnjakov, da boste lahko v svoje vsakodnevno delo gostitelja dodali vključujoče prakse in ponudili iskreno gostoljubje vsem gostom. Ti priporočeni ukrepi, ki zajemajo vse od ustvarjanja vnosa do objavljanja mnenj, lahko zmanjšajo implicitno pristranskost in omogočijo povezovanje.

    Pred rezervacijo: kako ustvariti vključujoče prenočišče

    Če jasno poveste, da sprejemate ljudi iz vseh okolij, lahko pomagate gostom iz zgodovinsko marginaliziranih skupnosti, da se bodo počutili prijetno, in jih spodbudite, da rezervirajo vaše bivališče. Iz pogovorov z gosti smo izvedeli, da ljudje iz teh skupnosti na straneh vnosov iščejo zlasti pokazatelje vključevanja, preden rezervirajo prenočišče.

    Tukaj je nekaj stvari, s katerimi lahko pokažete, da ste vključujoč gostitelj:

    • V prvih nekaj stavkih opisa prenočišča jasno napišite, da sprejemate ljudi iz vseh okolij (spodaj najdete nekaj primerov).

    • Natančno opišite funkcije dostopnosti v vaši namestitvi in posodobite fotografije.

    • V profil dodajte svoje zaimke (primeri: ona, on, oni). Na ta način gostom sporočate, kako želite biti naslovljeni, in hkrati da vas zanima, s katerimi zaimki želijo, da vi naslavljate njih.

    • Vklopite možnost »Takojšnja rezervacija« in gostom dovolite, da vnos rezervirajo brez predhodne odobritve. S tem sporočate tudi, da ste pripravljeni sprejeti vsakogar, ki ustreza vašim merilom za rezervacijo.

    • Ponudite možnost predhodne odobritve in spodbudite goste, ki stopijo v stik z vami pred rezervacijo. Izvedeli smo, da se gostje pred rezervacijo včasih obrnejo na gostitelje, da ocenijo, ali so dobrodošli in ali bodo sprejeti.

    • Preden zavrnete zahtevo za rezervacijo, dobro premislite o svojem razlogu. Bi gostu lahko iz oči v oči pojasnili razlog za zavrnitev?

    Nasvet: v svojem profilu in opisu vnosa delite več informacij o sebi in svojih interesih, da se bodo gostje lažje povezali z vami.

    Poskusite prilagoditi vključujoče izjave, ki jih na strani vnosov uporabljajo drugi gostitelji. Pogovorili smo se s člani Posvetovalnega odbora gostiteljev, da bi dobili nekaj primerov:

    1. Peter iz San Francisca napiše: »Moje prenočišče je varen prostor za ljudi iz vseh manjšinskih in marginaliziranih skupin. Sprejemam goste vseh ras, ver, spolov in spolnih usmeritev.«

    2. »Na drugi fotografiji na strani mojega vnosa je spomenik, na katerem piše: »Pripadaš«, pravi Shinya iz Osake na Japonskem. Shinya je dodala tudi fotografijo, na kateri piše: »Spoštujem raznolikost in vključenost,« ki izraža njena načela. To izjavo lahko dodate tudi v napis.

    Pred prihodom: kako poskrbeti, da se bo vsak gost počutil vključen

    Ko gostje rezervirajo vaš prostor, jim pošljite toplo in gostoljubno sporočilo. Z izkazovanjem sočutja in izogibanjem domnevam lahko dosežete veliko.

    • Prilagodite pozdravno sporočilo z informacijami iz profila vašega gosta. Vključite lahko vprašanja o njihovih interesih, domačem kraju in hobijih.

    • Ko naslavljate goste,
    • uporabljajte jezik, ki je nevtralen z vidika spola in spolne usmerjenosti. Najbolje je, da se izogibate domnevam o spolu ali zakonskem stanu.

    • Če gost vpraša o funkcijah dostopnosti, odgovorite na njegova vprašanja in ga vprašajte, če morda potrebuje še kaj.

    Nasvet: poskusite gostom poslati sporočilo z vprašanjem: »Kaj lahko storim, da vam zagotovim udobno bivanje?«

    Če potrebujete navdih, poiščite namige v sporočilih drugih gostiteljev njihovim gostom. Tukaj sta dva primera:

    1. Michael Falcarragh iz Irske pravi, da je zanj najbolj pomembno ustvariti topel odnos že na samem začetku. »Gostom se vedno zahvalim, ker so poslali zahtevo za bivanje v našem prenočišču,« pravi. »Potem omenim, da bom stopil v stik z njimi bližje datumu njihovega prihoda, jim zaželim prijeten dan in jim sporočim, da se lahko obrnejo name, če bodo medtem karkoli potrebovali.«

    2. Susan iz Denverja napiše: »Naš dom je vaš dom. Naj vam bo udobno. Počutite se kot doma. Če imate zamisli, kako bi lahko izboljšali izkušnjo naših gostov, nam to sporočite.«

    Po prihodu: kako poskrbeti, da bo gostom udobno

    Gostje, zlasti tisti iz zgodovinsko marginaliziranih skupnosti, so nam povedali, da lahko naslednje stvari pomagajo, da se počutijo bolj dobrodošli:

    • Če lahko, gostom omogočite samostojni vstop , vendar jih vprašajte, če bi morda želeli prihod z osebnim stikom.
    • Ne obiskujte gostov po nepotrebnem. Raje jim zagotovite zasebnost in jim jasno povejte, da ste na voljo (osebno ali virtualno), če vas potrebujejo.

    Nasvet: vse pomembne informacije o svojem prostoru vključite v hišni red, da bodo lahko gostje digitalno dostopali do njih.

    Po odhodu: kako napisati objektivno mnenje o gostih

    Mnenja so temelj zaupanja Airbnbjeve skupnosti. Ko napišete mnenje o gostih, lahko izrazite svojo hvaležnost in podate koristne povratne informacije.

    • Pri ocenjevanju gostov uporabljajte enake standarde za vse.

    • Sprejmite goste, ki so novi na Airbnbju, če je to mogoče, in po zaključku bivanja napišite mnenje zanje. Mnenje bo pomagalo gostom pri prihodnjih rezervacijah.

    • Spodbudite goste, da napišejo mnenje. Od popotnikov iz zgodovinsko marginaliziranih skupnosti smo izvedeli, da pred rezervacijo pogosto preberejo mnenja, da ugotovijo, ali so se drugi gostje, podobni njim, počutili dobrodošli.

    Poskrbite, da boste upoštevali te vključujoče prakse, zlasti če ste šele na začetku svoje gostiteljske poti. Če želite biti gostoljubni do vseh gostov, ne pozabite na najpomembnejše: goste vprašajte o njihovih potrebah in zagotovite neovirano komunikacijo.

    Možnost vključevanja lahko zagotovite preprosto tako, da goste vprašate: »Kaj potrebujete, da se boste v mojem prostoru počutili udobno in dobrodošlo?« S tem boste gostom pomagali, da se bodo lažje odločili za prihod v vaše prenočišče in doživeli odlično izkušnjo bivanja.

    Izpostavljeno

    Airbnb
    27. jun. 2022
    Vam je to kaj pomagalo?