Kako določiti strategijo oblikovanja cen
Aplikacija Airbnb vam omogoča preprosto upravljanje cen in razpoložljivosti. Tukaj si preberite, kako uporabljati orodja za gostitelje, da boste lažje prejeli več rezervacij in dosegli svoj ciljni zaslužek.
Redno pregledujte koledar
Gostje iščejo doživetja na Airbnbju, ki jim ponujajo odlično razmerje med kakovostjo in ceno. Vzpostavite navado, da nenehno preverjate cene in pogostost sprejemanja gostov, da ostanete konkurenčni.
Nastavitve cen in razpoložljivosti lahko prilagodite neposredno v koledarju. Upoštevajte naslednje dejavnike:
- Dan v tednu: priporočamo, da določite različne cene za različne dneve. Nižje cene boste na primer morda želeli zaračunati za dneve z nižjim povpraševanjem, da spodbudite goste k rezervaciji.
- Čas dneva: razmislite, kateri so najboljši termini, da privabite različne goste in dodate razpoložljive datume. Večeri med delovnikom so na primer lahko privlačni za domačine, ki delajo podnevi in se želijo izogniti bolj zasedenim vikendom.
- Popust za skupine: ponudite lahko znižane cene na osebo, da privabite večje skupine. Ponudite lahko na primer 10 % popusta za 2 do 3 osebe, 20 % popusta za 4 do 5 oseb ali 30 % popusta za več kot 6 oseb.
- Družine: razmislite o tem, da bi otrokom, mlajšim od 12 let, omogočili brezplačno udeležbo ali udeležbo po nižji ceni.
- Rezervacije v zadnjem trenutku: če je na doživetju rezerviranih le nekaj mest, poskusite prilagoditi ceno, da zapolnite preostala mesta.
- Velikost skupine: če doživetje ponujate na drugi platformi, lahko prilagodite število prostih mest, da se izognete prevelikemu številu rezervacij.
Pripravite se na čas povečanega povpraševanja
Vrhunci sezone lahko pripomorejo k povečanju vaše dejavnosti. Pripravite na večje povpraševanje gostov s pomočjo teh nasvetov za določanje cen.
- Dodajte termine: ponudite svoje doživetje pogosteje, ko zaradi vremenskih razmer, praznikov in večjih dogodkov, kot so koncerti, festivali in športni turnirji, na vaše območje pride več obiskovalcev.
- Posodobite število gostov: priporočamo, da povečate število mest in prilagodite ceno, da lažje privabite goste v zadnjem trenutku. Te spremembe lahko opravite v zavihku »Danes«.
Sezone z večjim povpraševanjem so tudi dobra priložnost, da posodobite svoj vnos, da izstopa v rezultatih iskanja. Priporočamo, da prilagodite naslov in opis, da izpostavite sezono, ali pa dodate nove fotografije.
Pripravite se na obdobje z nižjim povpraševanjem
Tukaj najdete več načinov za povečanje prepoznavnosti vnosa v obdobjih z nižjim povpraševanjem gostov.
- Dodajte popuste: celo z majhnimi popusti lahko izboljšate uvrstitev vnosa v rezultatih iskanja. Priporočamo, da ponudite nižje cene s popustom za zgodnjo rezervacijo in popustom za velike skupine. Če vaš popust presega 10 % skupne cene, bo v rezultatih iskanja in v vašem vnosu poleg prečrtane prvotne cene prikazana znižana cena.*
- Omogočite rezervacije v zadnjem trenutku: skrajšajte rok za rezervacijo, da bodo gostje lahko rezervirali isti dan ali en dan prej. Polovico vseh rezervacij gostje opravijo manj kot en teden pred začetkom doživetja.** Gostje, kot so domačini in obiskovalci s prilagodljivimi načrti, običajno rezervirajo pozneje v obdobjih z nižjim povpraševanjem.
*Popust na skupno ceno mora znašati najmanj 3 USD oziroma mora biti v enakovrednem znesku v lokalni valuti
**Na podlagi rezervacij doživetij od 13. maja 2025 do 20. julija 2025 v 30 krajih po vsem svetu
Cene in druge nastavitve vedno nadzorujete sami. Vaši rezultati se lahko razlikujejo.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.
