Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.

Trije načini, da privabite več gostov

Preglejte razpoložljive termine, cene in območje nudenja storitve.
Avtor: Airbnb, datum: 22. sep. 2025

Če ponudite večjo prilagodljivost, bo vaš vnos pogosteje prikazan v rezultatih iskanja. Privabite čim več gostov tako, da razširite območje nudenja storitve ter zagotovite cene za vsak žep in obsežnejši delovni čas.

Upravljanje razpoložljivosti

Poskrbite, da boste dodali vse termine, ko lahko opravljate gostiteljsko dejavnost. Ko urejate razpoložljivost, dodajte svoj delovni čas in izberite časovni okvir razpoložljivosti. Gostje bodo lahko našli samo storitve, pri katerih sta navedena oba podatka.

V zavihku »Vnosi«:

  • Določite delovni čas. Delovni čas je časovni okvir, v katerem bodo gostje lahko videli, da ste na voljo, in rezervirali vašo storitev. Lahko dodate enake termine za vse ponudbe ali pa različne termine za vsako ponudbo posebej. Razmislite o času največjega povpraševanja – na primer za storitve osebnih trenerjev so morda najbolj priljubljeni jutranji termini, za storitve zasebnih kuharjev pa večerni. 
  • Vnesite časovni okvir razpoložljivosti. Izberite, ali lahko gostje opravijo rezervacijo 3, 6, 9, 12 ali pa 24 mesecev vnaprej. To lahko spremenite za vsako posamezno ponudbo.

V koledarju:

  • Prilagodite razpoložljive termine. Lahko dodate termine izven svojega rednega delovnega časa in blokirate termine, ko niste na voljo. Blokirani termini bodo veljali za vse ponudbe.
  • Sinhronizirajte koledarje. Povežite koledar na Airbnbju z Google Koledarjem. Vsi dogodki v Google Koledarju bodo v koledarju na Airbnbju zasedli enake termine.

Ko končate, si oglejte predogled vnosa, da potrdite razpoložljive termine in preverite, kako bo vnos prikazan gostom.

Pojdite na zavihek »Vnosi«, da uredite delovni čas in razpoložljive termine.

Določanje konkurenčnih cen

Priporočamo, da zagotovite vsaj tri ponudbe po osnovni, standardni in vrhunski ceni, da boste ostali konkurenčni in privabili več gostov. Če določite več različnih cen, boste morda povečali svoj prihodek in prejeli več mnenj. Gostje so na primer pripravljeni plačati 52–95 USD za obrok s tremi hodi, 54–96 USD za nego obraza in telesa ali 46–75 USD za profesionalno fotografiranje.*

  • Vključite ponudbo po osnovni ceni. Gostje si bodo v rezultatih iskanja lahko ogledali vašo najcenejšo ponudbo. S ponudbo po osnovni ceni lahko privabite nove goste in s tem ustvarite zanimanje za druge ponudbe.
  • Zagotovite ponudbe po meri. Preden gost opravi rezervacijo, mu v zavihku »Sporočila« pošljite ponudbe po meri z zahtevo za plačilo. Če na primer ponujate storitev osebne vadbe, vas bo gost morda vprašal, ali lahko ugodite njegovi želji po zgodnji jutranji vadbi ali pa storitev ponudite izven svojega območja nudenja storitve. 
  • Ponudite prilagoditve storitve po meri. Po opravljeni rezervaciji lahko v zavihku »Sporočila« gostu pošljete tudi spremenjeno ceno. Gost bo morda želel prilagoditi svojo ponudbo tako, da bo negi nohtov na primer dodal francosko manikuro ali pa bo v svoj obrok vključil določeno sestavino. 
  • Dodajte najnižjo ceno. Če ste se odločili zaračunati ceno na gosta, lahko določite najnižjo ceno za posamezno rezervacijo. To je lahko koristno za storitve, ki jih pogosto rezervirajo skupine ljudi, kot so catering ali pripravljeni obroki. Če želi gost na primer rezervirati ponudbo, ki bi za dva gosta znašala 50 USD, vaš najnižji znesek za rezervacijo pa znaša 120 USD, bo moral za rezervacijo plačati 120 USD.
  • Ponudite popuste. Dodate lahko časovno omejene popuste, popuste za zgodnje rezervacije in popuste za velike skupine ter s tem privabite goste, da opravijo rezervacijo. Če ponudite popust, bomo gostom prikazali prečrtan znesek vaše prvotne cene v rezultatih iskanja in na strani vašega vnosa.
Če ima gost posebne zahteve, lahko ustvarite ponudbo po meri.

Kako razširiti območje nudenja storitve

Ponovno preverite, ali boste sami obiskali goste, ali bodo gostje prišli k vam ali pa boste ponudili obe možnosti. Če gostje pridejo k vam, upoštevajte, da vas bodo našli samo, če bodo iskali storitve v bližini vaše lokacije.

Če vi obiščete goste:

  • Razmislite o svojem območju nudenja storitve. Če želite, da je vaš vnos pogosteje prikazan v rezultatih iskanja, se prepričajte, da ste v svoje območje nudenja storitve dodali vse kraje, soseske ali poštna okrožja, v katerih lahko nudite storitev. 
  • Če ste prilagodljivi, izpostavite to dejstvo. V opisu storitve lahko navedete območja, na katerih ste pripravljeni občasno nuditi svoje storitve, ali pa navedite, da se gostje lahko obrnejo na vas tudi, če se nahajajo zunaj vašega območja nudenja storitve.

Če gostje pridejo k vam:

  • Potrdite svoj naslov. Gostom, ki si bodo ogledali vaš vnos, bomo prikazali razdaljo in čas potovanja do vaše lokacije.
  • Vključite ime podjetja. Tako vas bodo gostje lažje našli ob prihodu.
  • Dodajte profesionalne fotografije. Fotografije vaše lokacije prikazujejo kakovost vaše storitve in pomagajo gostom, da vas lažje najdejo – ne glede na to, ali sprejemate goste v toplicah, telovadnici, frizerskem salonu ali kje drugje.

*Na podlagi spletne ankete iz marca 2025, v katero je bilo vključenih več kot 700 gostov na Airbnbju in potencialnih nosilcev prvih rezervacij v ZDA.

Uporabniška izkušnja se lahko razlikuje glede na lokacijo. Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
22. sep. 2025
Vam je to kaj pomagalo?