Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.

Kako kar najbolje izkoristiti zavihek »Sporočila«

Preizkusite te nasvete za hitro in enostavno iskanje, pošiljanje in načrtovanje sporočil.
Avtor: Airbnb, datum: 5. dec. 2025

Zavihek »Sporočila« je vaš nabiralnik na Airbnbju. Vsa sporočila o gostiteljski dejavnosti, potovanjih in komunikaciji z ekipo za podporo so združena na enem mestu. Funkcije, ki so na voljo v zavihku »Sporočila«, vam omogočajo:

  • filtriranje in iskanje sporočil,
  • pošiljanje in načrtovanje vnaprej napisanih predlog, imenovanih hitri odgovori,
  • urejanje in preklic pošiljanja nedavnih sporočil,
  • komunikacijo z vsakim gostom v rezervaciji v enem pogovoru,
  • ogled podatka o tem, kdaj gostje preberejo vaša sporočila s funkcijo potrdil o prebranih sporočilih, 
  • deljenje vodnika in priporočil lokalnih doživetij in storitev na Airbnbju,
  • dodajanje fotografij in videoposnetkov k sporočilom.

Filtriranje in iskanje sporočil

Zavihek »Sporočila« razvrsti sporočila v kategorije. Glavne kategorije so Prenočišča, Doživetja, Storitve, Potovanja, Podpora in Neposredna sporočila

Privzeti pogled Vse prikazuje samo tiste kategorije, ki so pomembne za vaš račun Airbnb. Če želite filtrirati sporočila glede na vrsto sporočil, izberite katerokoli kategorijo. 

V kategoriji Prenočišča lahko uporabite tudi naslednje dodatne filtre:

  • Filter Neprebrano prikazuje samo neodprta sporočila.
  • Filter Etapa potovanja razvrsti sporočila glede na zahteve za rezervacijo, načrtovane rezervacije, trenutno število gostov ali pretekle rezervacije.
  • Filter Vnosi razvrsti sporočila glede na vnos, če imate več kot enega.
  • Filter Označeno z zvezdico prikazuje samo sporočila, ki ste jih označili z zvezdico.

V kategorijah »Doživetja« in »Storitve« lahko uporabite tudi naslednje dodatne filtre:

  • Filter Neprebrano prikazuje samo neodprta sporočila.
  • Filter Označeno z zvezdico prikazuje samo sporočila, ki ste jih označili z zvezdico.
  • Filter Skupinska sporočila razvrsti niti sporočil z več kot enim gostom, ki je opravil rezervacijo, glede na rezervacijo.

Če sodelujete s sogostiteljem ali ste ambasador supergostitelj, pa boste v zavihku »Sporočila« našli naslednje filtre:

  • Filter Sogostitelj prikazuje pogovore med vami in vsemi sogostitelji v vnosu.
  • Filter Ambasador supergostitelj prikazuje sporočila med vami in gostitelji, s katerimi ste se povezali.

Filter Potovanja prikazuje sporočila, ki jih pošiljate in prejemate kot gost. Filter Podpora prikazuje vaša sporočila z Airbnb podporo.

Ali iščete določen pogovor? Sporočila lahko iščete po imenih, ključnih besedah ali besednih zvezah. Rezultati iskanja upoštevajo vse uporabljene filtre in vam pomagajo hitreje poiskati pogovore.

Pošiljanje hitrih odgovorov

Hitri odgovor je kratko, vnaprej napisano sporočilo, ki ga shranite v obliki predloge v nastavitvah sporočil. 

S pomočjo nadomestnih polj za vnos podrobnosti, kot je ime gosta, lahko prilagodite vsako sporočilo glede na informacije v vnosu ali rezervaciji.

S hitrimi odgovori se lažje hitreje odzovete in si prihranite čas. Ustvarite svoje hitre odgovore ali pa uredite Airbnbjeve predloge, ki jih lahko pošljete takoj ali pa nastavite poznejši čas pošiljanja v ključnih trenutkih.

Preberite si več o hitrih odgovorih za gostiteljeprenočišč,doživetij alistoritev.

Komunikacija s skupino

Za vsako rezervacijo se v zavihku »Sporočila« odpre nov pogovor. Gost, ki je opravil rezervacijo, lahko povabi druge goste, ki potujejo z njim, da se pridružijo rezervaciji. Gostje, ki sprejmejo povabilo, so dodani v pogovor. 

Če prirejate doživetje, so vsi gostje, ki opravijo rezervacijo za isti datum in termin, samodejno dodani v en skupinski pogovor. Povabijo lahko tudi svoje sopopotnike, da se pridružijo rezervaciji.

Gostitelji in sogostitelji pošiljajo sporočila celotni skupini. Gostje lahko preberejo vsa sporočila, tudi če se pridružijo po začetku pogovora, zato vam ne bo treba ponovno pisati in pošiljati istega sporočila.

Če želite prebrati več informacij o rezervaciji in vsebini pogovora, vključno s seznamom vseh udeležencev, se dotaknite gumba Podrobnosti. Če želite dostopati do profila gosta in izvedeti več o tem, koga boste sprejeli v svoje prenočišče, izberite fotografijo gosta.

Uporaba drugih funkcij v zavihku »Sporočila«

Druge funkcije v zavihku »Sporočila« gostiteljem in sogostiteljem olajšajo povezovanje z gosti pred in med rezervacijo ter po njej, pa tudi med seboj.

  • S pomočjo odgovorov v niti lahko začnete pogovor, ko odgovarjate na sporočilo, s čimer se vaš odgovor prikaže pod prvotnim sporočilom.
  • Orodja za urejanje vam omogočajo, da sporočilo uredite v 15 minutah po tem, ko ste ga poslali, pošiljanje sporočila pa prekličete v 24 urah.
  • Funkcija Potrdilo o prebranih sporočilih prikazuje, ali so gostje ali drugi uporabniki prebrali vaša sporočila, razen če so to funkcijo izklopili v svojih nastavitvah računa.
  • S funkcijo Priporočila lahko z le nekaj dotiki preprosto delite svoj vodnik in predlagate lokalna doživetja ali storitve.
  • S funkcijo Skupna raba fotografij in videoposnetkov lahko priložite datoteke svojim sporočilom, ki jih pošiljate sogostiteljem in gostom po potrditvi rezervacije.

Vprašanja in odgovori glede uporabe zavihka »Sporočila«

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
5. dec. 2025
Vam je to kaj pomagalo?