Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

Kako ustvariti poslovni načrt za gostiteljsko dejavnost

Naj se vaše premoženje spremeni v priložnost za zaslužek s pomočjo teh petih nasvetov za supergostitelje.
Avtor: Airbnb, datum: 19. jul. 2019
Čas branja: 9 min
Posodobljeno 7. jun. 2021

Izpostavljeno

  • Za začetek ustvarite izjavo o poslanstvu

    • Za navdih si oglejte lokalna prenočišča

    • Ustvarite finančni načrt, da boste dosegali svoje gostiteljske cilje

    • Pred prihodom prvega gosta naj v prenočišču prespi prijatelj in vam poda povratne informacije

    • Raziščite tehnologijo, kot so aplikacije in pametne ključavnice, ki vam bodo pomagale skrbeti za goste

    Nick in Sarah Roussos-Karakaian sta mož in žena, ki delujeta kot supergostiteljska ekipa (@nestrs) in ki sta v Columbusu v Ohiu skrb za goste spremenila v posel za polni delovni čas. Potem ko sta na Airbnbju leta 2012 objavila kletno stanovanje v New Yorku, sta postala zasvojena. Od takrat je to njuna sanjska služba. Sarah je tudi sogostiteljica podcasta »Thanks for Visiting«, ki je vir tako za izkušene gostitelje kot za novince. Spodaj z vami delita svoje znanje in nasvete, kako začeti posel na Airbnbju.

    Sarah: »Za naju se je zgodba začela v Queensu v New Yorku. Bila sem igralka, veliko pa sem delala tudi za šankom.«

    Nick: »Jaz sem bil pripravnik z magisterijem iz arhitekture in sem zaslužil komaj dovolj, da sem preživel mesec ...«

    Sarah: »Oba sva si želela imeti nepremičnino, a nisva vedela, kako lahko to doseževa. Nekega dne sem videla to majhno hišo – bila je najmanjša v soseski in draga za naju –, vendar sem bila odločena, da najdem način, da pridem do nje.«

    Nick : »S pravim finančnim znanjem, prihranki in podporo družine sva lahko dobila posojilo.«

    Sarah: »Ko se je vse to dogajalo, sem izvedela, da moj prijatelj v svojem stanovanju na Airbnbju daje sobo v zakup, kar mu pomaga plačevati najemnino v New Yorku – to je bilo zame neverjetno. Takrat ni veliko ljudi vedelo za Airbnb. Nicku sem povedala za priložnost, da objaviva najin prostor. On je okleval, mene pa je zanimalo. Zagnala sva se v to in tako sva začela.«

    Nick: »Spomnim se drgnenja stranišč in da sem to z veseljem počel. S tem smo plačevali hipoteko, zato sem si dejal: ,Ja, to je neverjetno! Kako si lahko zagotovimo še več takšnega dela?’«

    Sarah: »Izkoristila sem lahko izkušnje na področju skrbi za goste, ki sem jih prej pridobila z delom v luksuznih hotelih, kar mi je bilo zelo všeč. Po štirih letih skrbi za goste in lastništva stanovanja v New Yorku sva imela srečo, da nama je na vrata potrkal razvijalec, ki je od naju hotel kupiti stanovanje skupaj z vso opremo.«

    Nick: »Prisluhnila sva temu, kaj želiva, sestavila seznam krajev, kam lahko greva, in obiskala številne kraje po vsej državi, kjer sva se pogovarjala z domačini. Nazadnje sva se znašla v Columbusu v Ohiu.«

    Sarah: »Sanje so se nama uresničile s tem, da sva lahko združila oblikovanje, skrb za goste in nepremičnine, pri čemer sva lahko po lastni volji sprejemala ustvarjalne odločitve. Zato si tako prizadevava pomagati drugim, da se naučijo skrbeti za goste.«

    1. Začnite z izjavo o poslanstvu

    Sarah: »Preden začnete, vam priporočamo, da sestavite izjavo o svojem poslanstvu. Služila vam bo kot vaša osebna filozofija in vas kot zvezda severnica usmerjala v trenutkih, ko ne boste čisto prepričani, katera smer ali odločitev je prava. Z izjavo o poslanstvu si lahko pomagate, da ne boste zašli, obenem pa vam bo pomagala pri ustvarjanju in urejanju prostora.«

    Nick : »Ko sestavljate svojo izjavo o poslanstvu, si postavite nekaj vprašanj:

    • Kaj vas spodbuja?
    • Katere so vaše vrednote?
    • Kako bi radi delovali?
    • Kakšna je vaša vizija?
    • Kakšne cilje imate?«

    Sarah: »Najino poslanstvo je prostore preurediti tako, da bodo spreminjali življenja ljudi. To poskušava imeti v mislih pri vsem, kar počneva.«

    2. Raziščite trg

    Nick: »Pomembno je, da raziščete konkurenco na svojem območju, preden začnete. Ta začetna raziskava vam bo zagotovila informacije o tem, kako lahko oblikujete in tržite svoj prostor ter zanj ustvarite blagovno znamko.

    • Razmislite o svoji demografski skupini. Za koga je verjetno, da bo rezerviral prenočišče pri vas? Columbus je v najinem primeru univerzitetno mesto, zato sva svoje prostore prilagodila staršem na obisku.
    • Ocenite svojo opremo. Ali dovolite hišne ljubljenčke? Imate parkirno mesto ali bazen? Ali je vaš prostor edinstveno urejen? Vse, kar izboljša vaš prostor, tudi predstavlja možnost, da več zaračunate.
    • Pojdite na splet in si oglejte druge vnose na Airbnbju, hotele in prenočiša za kratkotrajni zakup v bližini. Kaj je na voljo? Koliko računajo? Ali se lahko na kakšen način razlikujete?
    • Ustvarite strategijo oblikovanja cen. Če želite že na samem začetku povečati zasedenost, uporabite Airbnbjevo orodje za dinamične cene, ki vam omogoča samodejno spreminjanje cen med delovnimi dnevi in koncem tedna.«

    3. Cene oblikujte z mislijo na dobiček

    Sarah: »Ustvarjanje finančnega načrta res ni privlačno, je pa zelo pomembno. Priporočava, da uporabite preglednico in stroške razporedite na tri dele:

    Predhodni stroški: To so začetne naložbe v vaš prostor, preden lahko kdo izkusi bivanje v njem. Vključujejo prenovo, dekoracijo, pohištvo in fotografiranje.

    • Vzemite si čas, da vložite v dekoracijo. Ni vam treba kupovati v najdražjih trgovinah in ni treba, da so vsi predmeti najbolj razkošni. Vse skupaj naj bo prijetno. Pobrskajte po trgovini z rabljenimi izdelki ali pa bodite ustvarjalni in naredite nekaj drugačnega z barvo ali temo – to bo ljudi pritegnilo k vašemu vnosu.
    • Novim gostiteljem vedno svetujeva, naj vložijo v udobne vzmetnice, kavče in rjuhe. Ko prvič stopimo v hotelsko sobo, se vsi vržemo na posteljo. Poskrbite, da bo ta izkušnja v vašem prostoru dobra. Včasih dobiva mnenje s 5 zvezdicami samo zaradi postelje. To vam bo pomagalo dvigniti stopnjo zasedenosti.

    Stalni stroški: osnovni potrebščine, ki jih gostje porabijo in jih je treba dopolniti ali zamenjati. To vključuje toaletne potrebščine, toaletni papir, papirnate brisače, baterije in žarnice.

    • Ali vaša stalna ponudba vključuje dodatke, kot so steklenice vode ali kava?
    • Naredite seznam vse opreme, ki jo potrebujete, in se prepričajte, da ste zadovoljni z najdenimi cenami
    • Kupujte v večjih količinah za šest mesecev, količine pa spremljajte v preglednici
    • Pri stvareh, kot so rjuhe, upoštevajte, kolikokrat jih želite kupiti med letom. Naj bodo vsakemu gostu na voljo lepe in čiste rjuhe.

    Stroški vzdrževanja in upravljanja: ta kategorija pokriva vse potrebno za to, da je v vašem prostoru mogoče živeti ter da ta ostane varen in topel. To vključuje zelenico, okolico in zunanje prostore. Ali boste najeli čistilca, ki vam bo pomagal pri menjavi gostov? Ste razmišljali o sogostitelju?

    Seštejte predvidene stroške in se prepričajte, da ste zadovoljni z višino naložbe in realističnimi cilji. Če vam izračun ne odgovarja, boste morda morali najprej več privarčevati, da boste lahko ustvarili prostor, na katerega boste ponosni.«

    4. Razmišljajte kot gost

    Sarah: »To je eden od mojih najljubših nasvetov, ki jih delim z gostitelji – v vašem prostoru naj biva iskren in odkrit prijatelj. Vsak dan ste tako blizu svojemu prostoru, da lahko pozabite na stvari, ki jih popotnik morda potrebuje, na primer zobno ščetko ali zobno pasto, ali pa spregledate napako v oblikovanju. Prijatelj vam lahko poda povratne informacije o teh nadležnih, vendar pomembnih podrobnostih. Nočete, da vas nanje opozori gost, ki za nastanitev plača.«

    Nick: »Rada vključiva košaro, na kateri piše: ,Ste kaj pozabili?’ Ta vsebuje toaletne potrebščine in predmete, ki jih gostje morda potrebujejo v zadnjem trenutku. Če želite uspeti, mora biti miselna naravnanost, usmerjena v skrb za goste, v središču vašega poslovanja. Ljudje radi prespijo v hotelih iste hotelske verige, ki jim je všeč, saj vedo, kaj lahko pričakujejo: prostor, v katerem se počutijo kot čisto prvi gostje, previdno zložene brisače, obenem pa lahko računajo tudi na vse malenkosti, kot je polnilnik za telefon na nočni omarici. Svojim gostom morate zagotoviti enako raven storitve, da se bodo vedno znova vračali.«

    5. Avtomatizirajte

    Nick: »Skrb za goste je zahtevna, vendar zdaj poteka čisto drugače kot takrat, ko se je Airbnb pojavil na trgu. Obstaja veliko več tehnologije, orodij, virov in podpore, s katerimi lahko organizirate postopek in si življenje v vlogi gostitelja malo olajšate.«

    Sarah: »Gostiteljem začetnikom priporočava, da za vsako bivanje opravijo celoten postopek – od začetnega sporočila o rezervaciji in sprejema gostov pa do čiščenja in menjave gostov. Ko poglobljeno razumete podrobnosti, lahko postopek avtomatizirate na različne načine:

    • Spletne aplikacije: obstajajo aplikacije, ki jih lahko uporabite (npr. IFTTT) za programiranje sprožilcev dogodkov in povezovanje digitalnih orodij. Ko na primer v e-poštni nabiralnik prejmete potrditev rezervacije, lahko orodje samodejno pošlje opomnik v koledarju vam, partnerju ali čistilcu.
    • Pametne ključavnice so revolucionarne. Gostom lahko pošljete edinstveno kodo, ki bo veljala samo med njihovim potovanjem. Gostom omogočajo samostojen prihod, tako da se nam ni treba časovno usklajevati, da jih sprejmemo v stanovanje. Lahko se le oglasimo sredi njihovega bivanja.
    • Stari dobri seznam: za vsako prenočišče sem pripravila četrtletni kontrolni seznam z nalogami, ki jih moram opraviti za zagotavljanje varnosti in vzdrževanje. To vključuje preverjanje filtrov peči, preverjanje delovanja baterij v požarnih alarmih in pometanje pod posteljami. Seznam natisnem in ga obesim v omaro. Ko namestitev obiščem, tako vem, kakšen je njen status za tekoče leto.«

    Nick: »Če želiš ustvariti posel na Airbnbju, je treba veliko delati. Toda najino upanje je, da lahko ljudem pokaževa, da je mogoče biti lastnik nepremičnine in skrbeti za goste za polni delovni čas – do tega pa je mogoče priti na več kot en način.«

    Sarah: »Veste, šla sem skozi spremembo kariere in bila sem prestrašena, da ne bom nikoli več našla ničesar, kar bi mi bilo tako všeč kot nastopanje. Toda Airbnb nama je spremenil življenje. Sama lahko sprejemava ustvarjalne odločitve, sama sva svoja šefa, zato je vse skupaj še toliko bolj posebno.«

    Nick: »Ostaneva lahko prilagodljiva in toliko bolj lahko uživava v življenju. Upava, da najdete način za začetek svojega posla na Airbnbju in da ga vzamete za svojega. Če potrebujete še kakšen nasvet, se lahko obrnete na naju.«

    Želiva vam uspešno skrb za goste!
    Nick in Sarah, Nestrs

    Izpostavljeno

    • Za začetek ustvarite izjavo o poslanstvu

      • Za navdih si oglejte lokalna prenočišča

      • Ustvarite finančni načrt, da boste dosegali svoje gostiteljske cilje

      • Pred prihodom prvega gosta naj v prenočišču prespi prijatelj in vam poda povratne informacije

      • Raziščite tehnologijo, kot so aplikacije in pametne ključavnice, ki vam bodo pomagale skrbeti za goste

      Airbnb
      19. jul. 2019
      Vam je to kaj pomagalo?