Pregled cene prenočišča
V orodju Airbnb Setup določite začetno osnovno ceno. Če na začetku ponudite nižjo osnovno ceno, lahko privabite prve goste in prejmete mnenja. Tako boste na dobri poti, da dosežete svoj ciljni zaslužek. Redno preverjajte ceno, da ostanete konkurenčni.
Vse o lokalnem povpraševanju
Če je cena vašega bivališča višja od cene podobnih bivališč v bližini, morda ne boste prejeli rezervacij. Z Airbnbjevimi orodji za določanje cen se boste lažje odzivali na spremembe v povpraševanju. Mednje spadajo:
- Priporočene cene nočitev. S pomočjo priporočil po meri boste lažje določili cene za različne dneve, sezone in posebne dogodke. Ti nasveti upoštevajo dejavnike, kot so lokacija prenočišča in oprema, pretekle rezervacije in najnovejše cene na vašem območju. Dotaknite se paličice nad koledarjem, da jih skrijete ali prikažete.
- Podobni vnosi. S tem orodjem lahko na zemljevidu vašega območja primerjate povprečne cene rezerviranih in nerezerviranih prenočišč. Dotaknite se kateregakoli datuma v koledarju ali pa odprite osnovno ceno v nastavitvah cen, da si ogledate podobne vnose.
- Dinamične cene. To orodje upošteva enake dejavnike kot priporočene cene in cene samodejno posodablja glede na povpraševanje. Nastavite lahko cenovni razpon, to funkcijo pa lahko vklopite ali izklopite v nastavitvah cen za katerekoli datume. Če uporabljate dinamične cene, ne boste videli priporočenih cen.
»Ker sledim dogajanju na lokalnem območju, veliko lažje določim svojo ceno,« pravi Felicity, supergostiteljica v Novem Južnem Walesu v Avstraliji. »Tako ugotovim, ali ponujam najboljšo ceno in pri njej lahko vztrajam, ali pa jo moram znižati.«
Poudarek na razmerju med kakovostjo in ceno
Gostje iščejo prenočišča z izjemnim razmerjem med kakovostjo in ceno. Ko pregledujete ceno prenočišča, upoštevajte naslednje:
- Skupna cena, ki jo plačajo gostje. Če veste, koliko plačajo gostje, boste lažje določili konkurenčno ceno. Izberite katerikoli datum v koledarju, da pridobite razčlenitev cene, vključno s stroški storitve Airbnb. Upoštevajte, da na skupno ceno vplivajo vsi stroški, ki jih dodate, na primer strošek čiščenja.
- Mnenja gostov. Izkoristite povratne informacije gostov, da izveste, kaj deluje in kaj lahko izboljšate. Ko boste prejeli nekaj odličnih mnenj, lahko morda znova razmislite o ceni.
- Kaj ponuja vaše bivališče. Če posodobite svoj vnos, na primer dodate priljubljeno opremo in funkcije dostopnosti, lahko privabite več gostov.
»Zasnova prostora in oprema sta odličen način, da zvišate ceno in povečate število rezervacij,« pravi Katie Kay, članica Posvetovalnega odbora gostiteljev in supergostiteljica v Lake Arrowheadu v Kaliforniji.
Dodajanje popustov
S promocijami in popusti lahko izboljšate uvrstitev vnosa v rezultatih iskanja in privabite goste. Na voljo imate naslednje možnosti:
- Promocija novega vnosa. Ponudite 20 % popusta za prve tri rezervacije, da boste lažje privabili prve goste in pridobili mnenja.
- Popust za zgodnjo rezervacijo. Znižajte ceno za rezervacije, ki jih gostje opravijo od 1 do 24 mesecev vnaprej, da privabite goste, ki radi načrtujejo vnaprej.
- Popust za rezervacijo v zadnjem trenutku. Znižajte ceno za rezervacije, ki jih gostje opravijo od 1 do 28 dni pred svojim prihodom, da lažje zapolnite proste datume v koledarju.
- Tedenski in mesečni popusti. Ponudite popuste za daljša bivanja, da hitreje zapolnite koledar in zmanjšate pogostost menjav gostov.
»Z nudenjem tedenskih in mesečnih popustov prejemam več rezervacij za daljša bivanja,« pravi Daniel, supergostitelj na Kanarskih otokih v Španiji. »Gostje običajno izberejo rezervacijo za en teden, kar je pravi mali dosežek.«
Gostom bomo v rezultatih iskanja in na strani vašega vnosa prikazali posebno oznako, s katero bomo promovirali nov vnos in izpostavili najmanj 10-odstotne tedenske ali mesečne popuste.
Cene in druge nastavitve vedno nadzorujete sami. Vaši rezultati se lahko razlikujejo.
Gostitelji so prejeli plačilo za sodelovanje v intervjujih.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.