Skrivnosti izkušene supergostiteljice

Supergostiteljica Nikki deli svoje nasvete – od tega, kako pripraviti prostor, do tega, kako izstopati.
Avtor: Airbnb, datum: 3. mar. 2020
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 7. jun. 2021

Izpostavljeno

  • Komunikacija je ključna stvar pri uspešni skrbi za goste

  • Izstopajte z odličnimi fotografijami, podrobnim opisom in jasnimi pričakovanji za goste

  • Na začetku določite nizko ceno, da si zagotovite rezervacije, odpravite morebitne pomanjkljivosti in spodbudite odlična mnenja

  • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven

Nikki je bila med prvimi gostitelji na Airbnbju, ki so pridobili status supergostitelja ob uvedbi programa leta 2014. Ta status ohranja že več kot 16 zaporednih četrtletij.

Kako Nikki uspeva? Sama je postavila temelje svoje gostiteljske dejavnosti. Začela je z majhno hišico na svojem dvorišču v San Franciscu in gradila svoj posel. Prvi vnos je bil tako uspešen, da je dala na Airbnb še svojo trisobno hišo, ki jo je oddajala v zakup, ko je šla z družino na dopust.

Nikki deli skrivnosti svojega uspeha v vlogi supergostitelja.

Začetek gostiteljske dejavnosti

»Pred šestimi leti sem rezervirala prvo prenočišče na Airbnbju. Bivala sem v Provansi v Franciji in bila navdušena. Rezervirala sem majhno garsonjero v starem delu mesta Aix. Za najine potrebe je bil več kot dovolj, vendar pa se gostitelji niso potrudili, da bi bil prostor resnično očarljiv. Ugotovila sem, da lahko z majhnim finančnim vložkom spremenim najino 20 kvadratnih metrov veliko hišo za goste v nekaj izjemnega. Sklepala sem, da bova imela malo gostov. Presenečena sem bila, ko sem takoj dobila rezervacijo za ves teden.«

Kako do prvih rezervacij

»Ko objavim nov vnos na spletu, ponudim nižjo ceno, ki znaša le 50 do 70 % tržne cene. To ceno obdržim, dokler ne prejmem vsaj treh mnenj (ali dokler ne prejmem toliko zahtev za rezervacijo, da jo lahko zvišam na raven tržne cene). To naredim zato, da lahko odpravim pomanjkljivosti, ne da bi pri tem dobila slaba mnenja. Poleg tega je pomembno, da čim prej dobim veliko mnenj, da bo vnos prikazan višje v rezultatih iskanja.«

Kako pripraviti gostom prijazen prostor

»Dobra priprava prostora je ključna. Biti mora čist. Rada imam, da je prostor odprt in zračen. Ne sme biti natrpan, vendar pa mora imeti par oblikovnih posebnosti, na katerih si gost odpočije oči. Poleg tega mora biti udoben, sploh postelje. Vedno kupim vzmetnico s spominsko peno in ljudje so navdušeni. Glavno je, da se vživiš v gosta. Sprehodiš se po prostoru in razmisliš, kako ga bodo ljudje uporabljali, nato pa temu prilagodiš svojo vizijo zasnove.«

Kako izstopati na Airbnbju

»Dobre fotografije lahko spremenijo vse. Profesionalne fotografije so ključne. Razmislim, kakšen je prostor – ali je idealen za družine ali določene vrste popotnikov – in to dodam v naslov. Napišite zelo podroben in vabljiv opis, da si bodo gostje živo predstavljali vaše prenočišče. Opišite postelje in posteljnino ter navedite blagovne znamke določenih vrst mila ali opreme, ki jo ponujate.«

Kako določiti pričakovanja gostov

»Poskrbite, da boste v opisu prenočišča navedli tudi njegove nenavadne posebnosti. Predstavite jih jasno in iskreno, vendar tako, da ne odvrnete gostov. Bodite dovolj iskreni, da bodo gostje lažje izbrali nastanitev, v kateri želijo bivati.«

Kako učinkovito komunicirati

»Zame je komunikacija ključna stvar pri uspešni skrbi za goste. Neposredna komunikacija z gostom se začne s prvim povpraševanjem. Po vsaki zahtevi za rezervacijo potencialnim gostom postavim nekaj nadaljnjih vprašanj. Tega ne delam, ker sem nevljudna ali radovedna, ampak se želim le prepričati, ali jim bo prenočišče ustrezalo. V resnici se že na tej točki začne pridobivanje mnenj s 5 zvezdicami.«

Zame je komunikacija ključna stvar pri uspešni skrbi za goste.
Nikki,
San Francisco

Presenetljive prednosti gostiteljske dejavnosti

»Največje presenečenje pa je, kako čudoviti so gostje. Vsi ljudje so bili tako iskreni, prijazni in razumevajoči. Presenečena sem bila tudi nad samim prihodkom. Nisem pričakovala, da mi bo šlo tako dobro, kaj šele, da bo to postala moja kariera. Osredotočila sem se na stvari, ki so mi všeč pri skrbi za goste, in izkoristila dane priložnosti. Rezultat je bil izjemen.«

Izpostavljeno

  • Komunikacija je ključna stvar pri uspešni skrbi za goste

  • Izstopajte z odličnimi fotografijami, podrobnim opisom in jasnimi pričakovanji za goste

  • Na začetku določite nizko ceno, da si zagotovite rezervacije, odpravite morebitne pomanjkljivosti in spodbudite odlična mnenja

  • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven
Airbnb
3. mar. 2020
Vam je to kaj pomagalo?