Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej
    Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

    Spoznajte najboljše prakse gostiteljev

    Na kaj vse morate biti pozorni − od hitrega odziva do izogibanja odpovedi rezervacij.
    Avtor: Airbnb, datum: 16. dec. 2019
    Čas branja: 3 min
    Posodobljeno 14. maj 2021

    Izpostavljeno

    • Odgovorite na vsako sporočilo v zvezi z rezervacijo in ostala sporočila gostov v 24 urah

    • Določite pogoje rezervacije, da boste brezskrbno sprejeli več gostov

    • Preprečite odpovedi rezervacij in redno posodabljate koledar

    • Upoštevajte Airbnbjeve standarde gostoljubja in pridobili boste odlična mnenja

    • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste odkrili svet gostiteljev

    Kot gostitelj na Airbnbju ne boste samo zaslužili denarja s pomočjo zakupljene namestitve, ampak boste spoznavali tudi zanimive ljudi z vsega sveta. »Nekoč je pri nama bival izdelovalec brezpilotnih letal, profesionalni pevec in pisec pesmi ter cirkusant,« pravita gostiteljici Beverlee in Suzie iz Oaklanda v Kaliforniji. »To je res obogatilo najino življenje.« Vsakdo, ki ima na voljo prostor in ga lahko deli z drugimi, lahko postane gostitelj na Airbnbju. Poskrbite samo, da izpolnjujete osnovne standarde, ki jih je določil Airbnb, da boste lahko zagotovili udobno in zanesljivo izkušnjo za vsakega gosta. V nadaljevanju so navedene osnovne smernice, ki jih upoštevajo odlični gostitelji:

    Odgovorite na vsako povpraševanje in zahtevo za rezervacijo v 24 urah

    Če hitro odgovorite na zahteve in povpraševanja gostov, pokažete, da ste pozoren in uvideven gostitelj. Pomembno je, da na sporočila v zvezi z rezervacijami odgovorite v 24 urah. Visoka stopnja odzivnosti ni le znak odličnega gostoljubja, ampak je tudi eno od meril za pridobitev statusa supergostitelja.

    Prenesite aplikacijo Airbnb, da boste lahko na sporočila odgovarjali od koderkoli. Naj pojasnimo natančneje: čeprav bi kot dober gostitelj morali odgovoriti na vsako sporočilo gosta, je vaša stopnja odzivnosti odvisna zlasti od vaših odgovorov na sporočila, ki se nanašajo na rezervacije gostov.

    Sprejmite zahteve za rezervacijo

    Po podatkih Airbnbja gostitelji običajno sprejmejo večino zahtev za rezervacijo, ki jih prejmejo za razpoložljive datume. V koledarju lahko uporabite nastavitve razpoložljivosti, da blokirate dneve, ko niste prepričani, ali lahko sprejemate goste.

    Če se zdi, da zavračate veliko zahtev za rezervacijo, lahko Airbnb domneva, da ne morete sprejemati gostov, zaradi česar lahko vaš vnos da v mirovanje, dokler ne boste imeli več časa. Če želite povečati število sprejetih zahtev in poskrbeti, da vam ustreza prav vsaka rezervacija, razmislite o naslednjih možnostih:

    Izogibajte se odpovedim

    Airbnb jemlje odpovedi rezervacij zelo resno. Ne samo da v veliki meri vplivajo na goste − potovalni načrti gostov so namreč odvisni od vas − ampak lahko tudi skrhajo zaupanje v celotno našo skupnost. Zato se je treba izogibati odpovedim rezervacij, razen v primeru izrednih okoliščin. Da bi zmanjšali tveganje odpovedi rezervacij:

    • Poskrbite, da so cene in razpoložljivost vedno posodobljene
    • Vnaprej predvidite morebitne posebne dogodke ali praznike, ko bi morda želeli svoj prostor uporabljati zase ali pa zvišati ceno nočitve
    • Če koledar iz kakršnegakoli razloga ni najbolje urejen ali pa preprosto želite sprejeti vsako zahtevo za rezervacijo, ki vam jo pošlje gost, vam priporočamo, da izklopite takojšnjo rezervacijo
    • Če objavite svoje prenočišče na drugih spletiščih, vklopite funkcijo sinhronizacije koledarja, da preprečite, da bi več gostov rezerviralo iste datume

    Ohranite visoko splošno oceno

    Ob koncu vsakega bivanja bodo gostje podali mnenje o svoji izkušnji z vami. S pozitivnimi mnenji dobite več rezervacij in lahko pridobite status supergostitelja. Gostitelji, ki prejemajo odlična mnenja, se običajno osredotočajo na naslednje:

    • Čistoča: gostje pričakujejo čist in urejen prostor, ki je prikazan na fotografijah vnosa. Vzemite si dovolj časa za čiščenje ob izmenjavi gostov, še posebej, če imate zaporedne rezervacije.
    • Osnovne potrebščine: gostje cenijo, če imajo pri roki nekaj osnovnih potrebščin. Airbnb priporoča, da naredite zalogo toaletnega papirja, mila za roke in telo, posteljnine/rjuh, ter pripravite vsaj eno brisačo in blazino na osebo.
    • Točne podrobnosti o prenočišču: navedite jasne informacije in pomembne podrobnosti, da se bodo popotniki lažje odločili, ali vaš prostor ustreza njihovim potrebam.
    • Nemoten prihod: jasen in enostaven postopek prihoda gostom omogoči, da se lažje sprostijo po celodnevnem potovanju.
    • Proaktivna komunikacija: gostje želijo vedeti, ali jim boste na voljo v času njihovega bivanja. Nanje se obrnite zgodaj, da se uskladite glede njihovega prihoda.

    Več nasvetov o tem, kako ohraniti visoko skupno oceno, najdete na strani »Gostoljubje«.

    Gre za celoten pristop

    Airbnb ne pričakuje, da bo vsak postopek rezervacije potekal brezhibno od začetka do konca. Iz lastnih izkušenj se boste veliko naučili in razvili svoj pristop k skrbi za goste. Upoštevanje teh smernic je odličen prvi korak k zadovoljnim gostom, pozitivnim mnenjem in izpolnjujoči dejavnosti gostitelja.

    Izpostavljeno

    • Odgovorite na vsako sporočilo v zvezi z rezervacijo in ostala sporočila gostov v 24 urah

    • Določite pogoje rezervacije, da boste brezskrbno sprejeli več gostov

    • Preprečite odpovedi rezervacij in redno posodabljate koledar

    • Upoštevajte Airbnbjeve standarde gostoljubja in pridobili boste odlična mnenja

    • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste odkrili svet gostiteljev

    Airbnb
    16. dec. 2019
    Vam je to kaj pomagalo?