Kako uporabljati hitre odgovore, da si prihranite čas
Večina gostov, ki rezervirajo storitve na Airbnbju, najprej pošlje sporočilo gostitelju. V zavihku »Sporočila« lahko z uporabo hitrih odgovorov odgovarjate na pogosta vprašanja, spodbujate goste k rezervacijam in pravočasno komunicirate z njimi.
Kaj je hitri odgovor?
Hitri odgovor je kratko vnaprej napisano sporočilo, ki ga shranite v obliki predloge v nastavitvah sporočil.
S pomočjo nadomestnih polj za vnos podrobnosti, kot je ime gosta, lahko prilagodite vsako sporočilo glede na podatke v vnosu ali rezervaciji.
Ustvarite lahko svoje hitre odgovore ali pa uporabite Airbnbjeve predloge za gostitelje storitev. Če na primer pogosto odgovarjate na podobna vprašanja o ponudbi, preden gostje opravijo rezervacijo, poskusite shraniti standardni odgovor kot hitri odgovor.
Pri komunikaciji z gosti lahko pošljete hitre odgovore in jih nastavite tako, da jih samodejno pošljete v ključnih trenutkih.
Kako pošljem hitri odgovor?
Če želite gostu takoj poslati hitri odgovor, storite naslednje:
- Pojdite v zavihek »Sporočila«.
- Izberite pogovor, na katerega želite odgovoriti.
- Dotaknite se znaka plus (+) poleg polja Napišite sporočilo.
- Izberite Pošlji hitri odgovor.
- Izberite hitri odgovor, ki se prikaže v pogovoru.
- Uredite sporočilo ali pa ga pošljite nespremenjenega.
- Dotaknite se puščice (↑), da pošljete sporočilo.
Zavihek »Sporočila« vključuje tudi predlagane odgovore, ki s pomočjo umetne inteligence prepoznajo vprašanje gosta in ponudijo enega od hitrih odgovorov kot odgovor na njegovo vprašanje. Predlog se prikaže v pogovoru, vendar ga lahko preberete samo vi. Hitri odgovor lahko uredite, še preden ga pošljete, lahko pa napišete tudi drugačen odgovor.
Kako načrtujem hitri odgovor?
Če želite samodejno poslati hitri odgovor vsem gostom, storite naslednje:
- Pojdite v zavihek »Sporočila«.
- Dotaknite se ikone »Nastavitve« na vrhu zaslona.
- Dotaknite se možnosti Upravljanje hitrih odgovorov.
- Izberite hitri odgovor, ki ga želite načrtovati, in se dotaknite gumba Naprej.
- Dotaknite se možnosti Načrtuj za in izberite, kdaj želite, da gostje prejmejo sporočilo, na primer 5 minut po opravljeni rezervaciji gosta ali 2 uri po zaključeni storitvi.
V pogovoru z gostom se bo prikazal opomnik, ko se bo bližal načrtovani čas za pošiljanje hitrega odgovora. Če sporočilo vsebuje informacije, ki ste jih že delili z gostom, imate možnost, da prilagodite vsebino sporočila oziroma prekličete pošiljanje sporočila.
Nasveti za uporabo hitrih odgovorov
Hitri odgovori so najbolj učinkoviti, če so jedrnati in se osredotočajo na eno temo. To lahko vključuje pojasnilo, kako dodati več gostov, ustreči posebnim zahtevam in se vnaprej pripraviti na nujne primere.
Načrtujte hitre odgovore za ključne trenutke, kot so:
Potrditev rezervacije
Pozdravite goste in jih povprašajte po informacijah, s pomočjo katerih boste lažje prilagodili svoje ponudbe potrebam gostov. Fotograf lahko na primer gostom zastavi naslednja vprašanja:
- Ob kakšni priložnosti želite naročiti fotografiranje?
- Kakšne posnetke je treba zajeti?
Če bo storitev nudil sogostitelj ali se vam bo pridružil pomočnik, ga predstavite in posredujte njegove kvalifikacije.
Pred nudenjem storitve
Goste spomnite na čas prihoda in lokacijo srečanja ter jim ponudite nasvete, kako lahko kar najbolje izkoristijo storitev. Osebni trener lahko na primer priloži kratek seznam priporočenih oblačil za dejavnosti na prostem in sezonske vremenske razmere.
Po opravljeni storitvi
Razmislite o tem, da se gostom zahvalite za rezervacijo. Če jih spodbudite, naj napišejo mnenje, ki bo javno objavljeno, se bodo drugi gostje lažje odločili, ali storitev ustreza njihovim potrebam. Goste prosite za povratne informacije, vključno s podrobnimi predlogi o tem, kako bi lahko izboljšali trenutke, ki ste jih preživeli skupaj.
Če skupaj s hitrimi odgovori pošljete tudi fotografije ali videoposnetke se lahko gostom predstavite, ustvarite ponudbe po meri in z njimi delite nepozabne trenutke. Kuhar lahko na primer pošlje fotografijo vzorčnega jedilnika.
Datoteke lahko sporočilom priložite kadarkoli po potrjeni rezervaciji. Fotografije pošljite v obliki PNG ali JPG (do 50 MB), videoposnetke pa v obliki MP4 ali MOV (do 100 MB in 60 sekund).
Uporabniška izkušnja se lahko razlikuje glede na lokacijo. Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.