Kaj morate vedeti o sprejemanju hišnih ljubljenčkov

Prejmite več informacij o doplačilih za hišne ljubljenčke, kritju v primeru škode, ki jo povzročijo hišni ljubljenčki, in živalih vodnicah.
Avtor: Airbnb, datum: 9. nov. 2021
Posodobljeno 8. jan. 2025

Veliko gostov potuje s svojimi družinami, kar pogosto pomeni, da s seboj pripeljejo tudi svoje hišne ljubljenčke. Vemo, da sprejemanje hišnih ljubljenčkov ni vedno mogoče. Če pa lahko svoj prostor prilagodite za hišne ljubljenčke, lahko svoji ceni nočitve dodate doplačilo za hišne ljubljenčke.

Kako dodati doplačilo za hišne ljubljenčke

Doplačilo za hišne ljubljenčke lahko uporabite za kritje stroškov čiščenja, ki jih pričakujete po bivanju gostov s hišnimi ljubljenčki, kot je sesanje dlak s pohištva in brisanje odtisov smrčka ali tačk z drsnih steklenih vrat.

Če dodate doplačilo za hišne ljubljenčke, se ta prišteje k vaši ceni nočitve in se enakomerno porazdeli glede na število nočitev v okviru rezervacije. Ob zaključku plačila je doplačilo prikazano kot del skupne cene, ki jo plača gost, in se ne zaračuna kot ločen strošek.

Priprava prostora, ki je primeren za hišne ljubljenčke

Številni hišni ljubljenčki so navajeni potovati s svojimi lastniki in ne zahtevajo posebne pozornosti gostitelja. Če dovolite hišne ljubljenčke v svojem prostoru, pa je morda koristno, da zagotovite naslednjo opremo:

  • posode za hrano in vodo,
  • prevleke za pohištvo za hišne ljubljenčke,
  • veliko brisač, ki so namenjene brisanju tačk pri vratih,
  • praskalnik in mačje stranišče (zadostovala bo že kartonska škatla s peskom),
  • dodatna čistilna sredstva.

Posodobitve podatkov v vnosu

Gostje, ki potujejo s hišnimi ljubljenčki, morda želijo vedeti, kaj lahko pričakujejo v vašem bivališču – na primer ali imate ograjeno dvorišče ali pa zasebno teraso. V vnos vključite seznam vseh funkcij in opreme, ki so primerne za hišne ljubljenčke.

Druge stvari, ki jih lahko storite, da bo vaše prenočišče primerno za hišne ljubljenčke:

  • Posodobite hišni red. Gostom povejte, koliko hišnih ljubljenčkov lahko sprejmete v sklopu posameznega bivanja (od enega do pet). V hišnem redu lahko opredelite vrste hišnih ljubljenčkov, ki so dobrodošli, ter navedete, ali se lahko hišni ljubljenček prosto giba po prostoru, v katere dele namestitve naj ne vstopa, kdaj je hišnega ljubljenčka treba pripeti na povodec in kam naj gost pravilno odstrani živalske iztrebke.
  • Posodobite vodnik. Vključite priporočila glede parkov za pse, veterinarjev in trgovin za male živali v svoji okolici. Predlagate lahko tudi storitve varstva hišnih ljubljenčkov in pasjih hotelov.

Povračilo stroškov za škodo, ki jo povzročijo hišni ljubljenčki

Stroški čiščenja in doplačila za hišne ljubljenčke so namenjeni kritju pričakovanih stroškov, vendar pa včasih vseeno pride do nezgod, ne glede na to, kako dobro izurjeni ali vzgojeni so gostovi hišni ljubljenčki.

Za nepričakovane stroške, kot so opraskano oblazinjeno pohištvo ali madeži, ki jih povzročijo hišni ljubljenčki, imate na voljo kritje za poškodovano lastnino gostitelja, ki je del programa AirCover za gostitelje. Ne pozabite dokumentirati škode s fotografijami in zahtevati povračila stroškov prek našega Centra za poravnavo.

Smernice glede sprejemanja živali vodnic in živali za čustveno podporo

Pomembno je razumeti, da živali vodnice niso hišni ljubljenčki. Žival vodnica je ponavadi pes, ki je individualno usposobljen za opravljanje dela ali izvajanje opravil za osebo s posebnimi potrebami.

Žival za čustveno podporo pa je žival, ki nudi čustveno podporo ali pomoč osebi pri obvladovanju simptomov ali posledic njene invalidnosti. Živali za čustveno podporo so na splošno živali, ki jih imajo ljudje običajno za hišne ljubljenčke, kot so psi ali mačke. Za razliko od živali vodnice živali za čustveno podporo ni treba usposabljati za opravljanje dela ali izvajanje opravil za osebo s posebnimi potrebami.

Tudi če v prenočišču ne dovolite hišnih ljubljenčkov, morate živali vodnici dovoliti, da spremlja svojega lastnika (razen če za vas velja izjema), gostu pa zanjo pa ne smete zaračunati doplačila za hišne ljubljenčke.

Te smernice veljajo tudi za goste z živalmi za čustveno podporo v krajih, v katerih veljavna zakonodaja od gostiteljev zahteva, da sprejmejo živali za čustveno podporo. Če se vaše prenočišče ne nahaja na nobeni od teh lokacij, lahko za žival za čustveno podporo zaračunate doplačilo za hišne ljubljenčke ali pa uveljavite prepoved vstopa hišnih ljubljenčkov v prenočišče.

Preberite več o Airbnbjevem pravilniku o dostopnosti

Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni zavarovalna polica, zanj pa veljajo ti pogoji, pravila in izjeme. Ne ščiti gostiteljev, ki ponujajo prenočišča na Japonskem, kjer velja zavarovanje za gostitelje na Japonskem, ali pa gostiteljev, ki ponujajo prenočišča prek podjetja Airbnb Travel LLC. Za gostitelje s prebivališčem ali sedežem podjetja v Avstraliji veljajo pogoji kritja za poškodovano lastnino gostitelja za uporabnike v Avstraliji. Upoštevajte, da so vse omejitve kritja prikazane v USD.

Če nudite prenočišča v zvezni državi Washington, Airbnbjeve pogodbene obveznosti v okviru kritja za poškodovano lastnino gostitelja krije zavarovalna polica, ki jo je sklenil Airbnb. Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni povezano z zavarovanjem odgovornosti za gostitelje. Če gost ne plača za škodo, ki jo povzroči v prenočišču in na vaši lastnini, vam bomo v okviru zavarovanja za poškodovano lastnino gostitelja povrnili stroške za nastanek določene škode.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Airbnb
9. nov. 2021
Vam je to kaj pomagalo?