Ta vsebina ni na voljo v izbranem jeziku, zato je zaenkrat na voljo v najbližjem razpoložljivem jeziku.

Nasveti, ki vam bodo pomagali preprečiti prirejanje zabav v vaši namestitvi

Pridobite podrobnosti o prepovedi zabav povsod po svetu in strategijah za izogibanje težavam.
Avtor: Airbnb, datum: 1. jul. 2020
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 25. jul. 2022

Izpostavljeno

  • Airbnbjev pravilnik o prirejanju zabav in dogodkov vam omogoča, da lahko brez posledic odpoveste rezervacijo, če predložite dokazila, da gost namerava prirediti zabavo

  • Določanje pričakovanj in jasna komunikacija vam lahko pomagata, da se izognete težavam

Ena od prednostnih nalog Airbnbja je pomagati gostiteljem in gostom, da ostanejo varni. Prepovedujemo moteče zabave in dogodke, vključno z odprtimi srečanji, da bi preprečili neprimerno vedenje v namestitvah, ki so objavljene na Airbnbju.

Naša prepoved zabav in dogodkov povsod po svetu je iz leta v leto od njene uvedbe avgusta 2020 privedla do 44-odstotnega padca števila prijav zabav. Dobro so jo sprejeli tudi gostitelji, voditelji skupnosti in izvoljeni uradniki.

Ne glede na to, ali ste goste sprejeli že več stokrat ali pa šele začenjate, želimo, da ste pri sprejemanju gostov v svojem prostoru sproščeni. Predstavljamo vam šest ukrepov, ki jih lahko sprejmete, da preprečite prirejanje zabav in zmanjšate nekatera povezana tveganja.

1. Več o tem, kako deluje prepoved

Da bi preprečili težave, še preden se pojavijo, vam priporočamo, da preberete naš pravilnik o prirejanju zabav in dogodkov. Nekaj ključnih točk:

  • Moteče zabave in dogodki ter odprta srečanja niso dovoljeni.
  • V nekaterih državah in regijah smo uvedli omejitve za nekatere lokalne rezervacije celotnih prenočišč pri gostih, mlajših od 25 let, ki imajo negativna mnenja ali manj kot tri pozitivna mnenja.
  • V prihodnjih mesecih bomo odstranili omejitev za največje dovoljeno število gostov (16 oseb), ki smo ga uvedli leta 2020, predvsem kot odziv na pomisleke v zvezi z javnim zdravjem, povezane z boleznijo COVID-19.
  • Gostitelji tradicionalnih prenočišč, kot so butični hoteli, lahko po lastni presoji dovolijo ustrezne dogodke.
  • Gostitelji ne smejo odobriti druženja, ki krši pravilnik.

Airbnb lahko ukrepa proti gostom in gostiteljem, ki kršijo naše pravilnike.

2. Določite pričakovanja za goste

Dobro je, da posodobite opis prenočišča in hišni red, da bodo gostje še pred rezervacijo vedeli, kaj lahko pričakujejo. Pojasnite, ali v namestitvi dovolite bivanje gostov, ki niso vključeni v rezervacijo, zlasti če lahko vaše bivališče sprejme veliko ljudi ali pa ima bazen ali velik zunanji prostor.

3. Spoznajte goste

Jasna komunikacija z gosti je eden od načinov, ki vam lahko pomaga zaščititi sebe, svojo namestitev in svojo skupnost. Ko prejmete zahtevo za rezervacijo ali potrjeno rezervacijo, preglejte podatke o gostu in mu zastavite nekaj osnovnih nadaljnjih vprašanj o njegovem obisku, kot so:

  • Kakšen je namen vašega potovanja?
  • Kdo bo bival skupaj z vami?
  • Ali lahko potrdite, da ste prebrali hišni red?

To je tudi priložnost, da goste opomnite glede vsega, kar ne želite, da bi pozabili ali spregledali – na primer čas za nočni mir in počitek. Delite lahko tudi lokalno zakonodajo ali omejitve v zvezi s hrupom, parkiranjem in javnim zdravjem.

4. Bodite dober sosed

Sosede obvestite, da sprejemate goste. Razmislite o tem, da svoje podatke za stik pustite pri enemu ali več zaupanja vrednih sosedih, in jih prosite, naj se obrnejo na vas, če se pojavijo nepričakovane težave.

Če imajo sosedje pomisleke, jim lahko zagotovite, da velika večina gostov ne povzroča težav. Pri 99,92 % rezervacij na Airbnbju po vsem svetu v letu 2021 namreč ni bilo prijav o težavah, povezanih z varnostjo.*

5. Bodite na voljo gostom

Tudi če ponujate samostojni vstop, lahko gostom še vedno pokažete, da ste na voljo. Pred prihodom, med bivanjem in po njem lahko storite naslednje:

  • Gostom povejte, kako naj se v nujnih primerih obrnejo na vas prek telefona. Vi boste morda bolje obvladali morebitne incidente, gostje pa bodo cenili hiter odziv.
  • Ponudite, da se vi ali nekdo drug oglasi pri gostih, če kaj potrebujejo. Če ne živite v bližini, je pametno, da določite upravitelja namestitve ali sogostitelja, ki lahko uredi stvari osebno, kadar je to potrebno.

6. Če vas kaj skrbi, ukrepajte

Če menite, da gost namerava prirediti zabavo, lahko rezervacijo brez posledic odpoveste pred prihodom. Prosili vas bomo, da predložite dokazila, ki podpirajo vašo odločitev, kot so sporočila vašega gosta in druga dokumentacija.

Recimo na primer, da gost, ki živi v bližini vašega bivališča, v zadnji minuti rezervira enodnevno bivanje za konec tedna. Pošlje vam sporočilo in vpraša glede dodatnih možnosti parkiranja na ulici za več prijateljev, vi pa o gostu preberete mnenje drugega gostitelja, ki omenja zabavo. Če z nami delite sporočilo gosta in mnenje, lahko rezervacijo morda odpoveste brez posledic.

Če imate vklopljeno možnost takojšnje rezervacije in še niste dosegli omejitve treh odpovedi na leto, lahko rezervacijo morda odpoveste prek spleta. Če je čas prihoda gosta v naslednjih 24 urah, se morate za odpoved rezervacije obrniti na nas.

Če želite izvedeti več o varnosti in pričakovanjih pri skrbi za goste, preberite naše pravilnike skupnosti.

*Na podlagi Airbnbjevih internih podatkov od 1. januarja do 31. decembra 2021.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Izpostavljeno

  • Airbnbjev pravilnik o prirejanju zabav in dogodkov vam omogoča, da lahko brez posledic odpoveste rezervacijo, če predložite dokazila, da gost namerava prirediti zabavo

  • Določanje pričakovanj in jasna komunikacija vam lahko pomagata, da se izognete težavam

Airbnb
1. jul. 2020
Vam je to kaj pomagalo?