Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravilnik o skupnosti • Gostitelj prenočišča

Pravilnik o odpovedi gostiteljev za rezervacije prenočišč

Ta članek je bil samodejno preveden.

Datum začetka veljavnosti: 9. oktober 2023

Čeprav so odpovedi s strani gostiteljev redke in na nekatere odpovedi ne more vplivati, lahko odpovedi s strani gostiteljev motijo načrte gostov in spodkopavajo zaupanje v našo skupnost. Če gostitelj odpove potrjeno rezervacijo ali če se ugotovi, da je gostitelj odgovoren za odpoved v skladu s tem pravilnikom, lahko Airbnb naloži stroške in druge posledice. Stroški in druge posledice iz tega pravilnika naj bi odražale stroške in druge učinke teh odpovedi na goste, širšo skupnost gostiteljev in Airbnb. Stroške bomo odpovedali, v nekaterih primerih pa tudi drugim posledicam, če gostitelj odpove rezervacijo zaradi večjega motečega dogodka ali določenih utemeljenih razlogov, na katere gostitelj nima vpliva.

Stroški odpovedi

Če gostitelj odpove potrjeno rezervacijo ali če se ugotovi, da je gostitelj odgovoren za odpoved v skladu s tem pravilnikom, mu bomo zaračunali stroške v višini najmanj 50 $. Strošek temelji na znesku rezervacije in ob odpovedi rezervacije:

  • Če je rezervacija odpovedana 48 ur ali manj pred prihodom ali po prihodu, je strošek 50% zneska rezervacije za nočitve, ki niso bile v prenočišču
  • Če je rezervacija odpovedana kadarkoli med 48 urami in 30 dnevi pred prihodom, strošek znaša 25% zneska rezervacije
  • Če je rezervacija odpovedana več kot 30 dni pred prihodom, je strošek 10% zneska rezervacije
  • Za rezervacije, ki trajajo 28 dni ali več, se zgornji stroški odpovedi izračunajo kot odstotek nevračljivega dela rezervacije od trenutka odpovedi do 30-dnevnega obdobja po datumu odpovedi - od celotnega zneska rezervacije

Pri izračunu stroškov odpovedi znesek rezervacije vključuje osnovno ceno, strošek čiščenja in morebitne stroške za hišne ljubljenčke, vendar ne vključuje taks in stroškov za goste. Če je izračunani strošek odpovedi nižji od 50 USD, bo prilagojen do 50 USD.

Stroški odpovedi se običajno odštejejo od naslednjega izplačila gostitelju, kot je navedeno v Plačilnih pogojih storitve. Poleg stroškov in posledic, določenih v tem pravilniku, gostitelji, ki odpovejo ali so odgovorni za odpoved, ne bodo prejeli izplačila za odpovedano rezervacijo. Če je že prejel izplačilo, pa bomo odtegnili tudi znesek izplačila.

Situacije, v katerih se lahko odpovejo stroški

Stroške, določene v tem pravilniku, bomo opustili v ustreznih primerih, na primer, če gostitelj odpove rezervacijo zaradi večjega motečega dogodka ali nekaterih veljavnih razlogov, na katere gostitelj nima vpliva. Gostitelji, ki menijo, da velja ena od teh okoliščin, bodo morali predložiti dokumentacijo ali drugo podporo. Po oceni razpoložljivih dokazov bomo določili, ali se bomo odpovedali morebitnim stroškom in drugim posledicam.

V primeru odpovedi takse lahko še vedno veljajo druge posledice, kot je blokiranje koledarja vnosa.

Ne glede na to, ali se odpovedujemo kakršnimkoli stroškom ali drugim posledicam, gostitelj ne bo prejel izplačila za odpovedano rezervacijo.

Druge posledice

Poleg stroška odpovedi lahko nastanejo tudi druge posledice, na primer, da gostitelju preprečite, da bi sprejel drugo rezervacijo za vnos na prizadete datume tako, da blokira koledar vnosa.

Gostitelji, ki odpovejo potrjene rezervacije brez utemeljenega razloga, imajo lahko druge posledice, kot je razloženo v naših Pogojih storitve in osnovnih pravilih za gostitelje. Vnose ali račune gostiteljev bomo na primer morda zamrznili ali odstranili, morda pa bodo izgubili status supergostitelja.

Ko se odkrije, da je gostitelj odgovoren za odpoved rezervacije

Gostitelj je lahko odgovoren za odpoved rezervacije, če do tega pride zaradi pogojev v vnosu, ki se bistveno razlikujejo od pogojev, ki so bili opisani ob rezervaciji. V teh primerih bodo za gostitelja veljali stroški in druge posledice, določene v tem pravilniku, ne glede na to, kdo sproži odpoved. Primeri lahko vključujejo: dvojno rezervacijo vnosa, zamenjavo druge namestitve za vnos, ki ga je rezerviral gost, ali oročne netočnosti vnosa, ki bistveno motijo bivanje gosta, kot je oglaševanje bazena, ko gostje niso na voljo za uporabo bazena.

Druge stvari, ki jih je treba upoštevati

Če gostitelj rezervacije ne more spoštovati, ne glede na razlog, je njegova odgovornost, da pravočasno odpove rezervacijo, da bo imel gost dovolj časa, da prilagodi svoje načrte. Gostitelj gosta morda ne bo spodbudil k odpovedi rezervacije.

Zagotavljanje lažnih izjav ali gradiv v zvezi s tem pravilnikom krši naše pogoje storitve in lahko povzroči ukinitev računa in druge posledice.

Ta pravilnik velja za odpovedi, ki se zgodijo na datum začetka veljavnosti ali po njem. To ne vpliva na pravico, ki jo imajo gostje ali gostitelji, da sprožijo sodni postopek. Vse spremembe tega pravilnika bodo izvedene v skladu z našimi pogoji storitve. Ta pravilnik velja za prenočišča, vendar ne velja za rezervacije doživetij.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija