Zakaj je tako pomembno, da gostom odgovorite hitro

S pomočjo Airbnbjevih orodij je odgovarjanje na vprašanja preprosto.
Avtor: Airbnb, datum: 4. maj 2021
Čas branja: 2 min
Posodobljeno 9. mar. 2023

Najuspešnejši gostitelji se odzovejo na sporočila gostov takoj, ko jih prejmejo. Če imate visoko stopnjo odzivnosti, bo vaš vnos gostom prikazan višje v rezultatih iskanja.

Hiter odziv je še posebej pomemben pred rezervacijo, ko gostje morda potrebujejo več informacij, da opravijo rezervacijo, ter ob prihodu in odhodu, ko bodo gostje morda potrebovali hiter odgovor na vprašanja. Gostitelje, ki ohranjajo izjemno visoko stopnjo odzivnosti, smo prosili, da z nami delijo nekaj nasvetov.

Povečajte svojo odzivnost

»Še enkrat preverite, ali ste vklopili funkcijo pošiljanja obvestil za aplikacijo Airbnb, sporočila SMS in e-pošto, da bodo prikazana na vašem mobilnem telefonu vsakič, ko prejmete novo sporočilo,« pravi Omar, supergostitelj v Ciudad de Méxicu.

Nato preizkusite Airbnbjeva orodja za samodejno pošiljanje odgovorov. Kath, gostiteljica iz Albanyja v Avstraliji, rada uporablja hitre odgovore. »S hitrimi odgovori prihranim veliko časa, saj mi ni treba ponavljati vedno znova istih stvari,« pravi.

Načrtovana sporočila so prav tako priročna, zlasti za posredovanje informacij ob prihodu in odhodu. Keshav, član Posvetovalnega odbora gostiteljev iz New Delhija v Indiji, gostom 24 ur pred prihodom pošlje načrtovano sporočilo, ki vključuje navodila za dostop do bivališča in druge informacije v zvezi s prihodom.

»Če ob načrtovanem času prihoda opazim, da gost ni prispel, mu pošljem še eno sporočilo: »Pozdravljeni. Ali imate vse potrebne informacije? Še enkrat vam jih posredujem v primeru, da ne morete najti lokacije,« pravi Keshav.

Kako izračunamo stopnjo odzivnosti

Stopnja odzivnosti predstavlja odstotek novih sporočil gostov, na katera ste v zadnjih 30 dneh odgovorili v 24 urah.

  • To vključuje odgovor na novo povpraševanje gosta in sprejetje, predhodno odobritev ali zavrnitev zahteve za rezervacijo.

  • Če se boste odzvali po 24 urah, boste zmanjšali svojo skupno stopnjo odzivnosti in podaljšali svoj povprečni odzivni čas.

Ključni del skrbi za goste je, da ste ves čas povezani z računom Airbnb in da čim hitreje odgovorite na sporočila. S tem boste izboljšali stopnjo odzivnosti, vaš vnos pa bo prikazan višje v rezultatih iskanja.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.
Airbnb
4. maj 2021
Vam je to kaj pomagalo?