Kako Airbnb ščiti gostitelje
Tukaj smo, da vam nudimo podporo pri gostiteljski dejavnosti. Naši pravilniki in storitve vam zagotavljajo zaščito pri komunikaciji, rezervacijah in plačilih na Airbnbju.
AirCover za gostitelje
AirCover za gostitelje je celovita zaščita za gostitelje. Vključuje zavarovanje odgovornosti za gostitelje v višini 1 milijona USD. Vključuje tudi kritje za poškodovano lastnino gostitelja v višini 3 milijone USD, ki ščiti umetniška dela, dragocenosti, avtomobile, čolne, druga motorna vozila in plovila, ki jih parkirate ali hranite v sklopu namestitve, in še več.
AirCover za gostitelje zagotavlja zaščitne ukrepe pred potovanjem, kot je preverjanje identitete gostov, ki pomaga zagotoviti, da so gostje, ki so opravili rezervacijo, resnično osebe, za katere se predstavljajo. Če to dovoljuje zakonodaja, opravimo tudi varnostno preverjanje gostov, ki opravijo rezervacijo, in preverimo, ali so gostje, ki opravijo rezervacijo, vključeni na določene nadzorne sezname ali sezname sankcij. Naša tehnologija preverjanja rezervacij prav tako pomaga zmanjšati tveganje za prirejanje motečih zabav ali nastanek materialne škode.
Airbnb podpora
Podpora Airbnb vam je non stop na voljo v 64 jezikih.
- Podpora po telefonu in na spletu: pokličite nas v primeru nujnih težav. Če potrebujete pomoč pri težavah, ki niso nujne, na primer pri posodobitvi koledarja ali prilagoditvi cen, pa nam pošljite sporočilo.
- Namenska podpora za supergostitelje: kadarkoli se supergostitelji obrnejo na Airbnb, jih samodejno povežemo z izkušenim članom ekipe za podporo Airbnb.
- Non stop linija za pomoč pri zagotavljanju osebne varnosti: če se kdaj ne počutite varno, lahko v aplikaciji z enim dotikom dostopate do posebej usposobljenih predstavnikov za varnost, pa naj bo to podnevi ali ponoči.
Osnovna pravila za goste
Airbnb zahteva, da vsi gostje upoštevajo osnovna pravila. Gostje morajo spoštljivo ravnati z vašim prostorom, upoštevati vaš hišni red, nemudoma sporočiti morebitne težave in prenočišče zapustiti v stanju, ki ne zahteva prekomernega čiščenja. Preden opravi rezervacijo, se mora vsak gost strinjati s temi osnovnimi pravili.
Če gost ne upošteva osnovnih pravil, lahko to prijavite tako, da se obrnete na Airbnb podporo ali pa gostu v postopku pisanja mnenja podate nizko oceno za čistočo ali neupoštevanje hišnega reda. Če se težave ponavljajo, bomo račune gostov, ki večkrat kršijo standardni hišni red, morda zamrznili ali pa odstranili z Airbnbja.
Hišni red so izvršljiva pravila v sklopu osnovnih pravil, s pomočjo katerih boste lažje določili pričakovanja gostov glede na značilnosti vašega bivališča. Izbirate lahko med standardnimi hišnimi pravili na naslednjih področjih:
- hišni ljubljenčki,
- dogodki,
- uporaba izdelkov za kajenje, vejpanje in elektronskih cigaret,
- čas za nočni mir in počitek,
- čas prihoda in odhoda,
- največje število gostov,
- fotografiranje in snemanje za namene oglaševanja.
Če želite dodati posebna navodila, ki niso vključena v standardni hišni red, jih lahko navedete v razdelku z dodatnimi pravili v nastavitvah vnosa. Goste lahko na primer prosite, naj pred odhodom zaprejo in zaklenejo vsa okna.
Profili in mnenja gostov
Goste, ki opravijo rezervacijo ali se pridružijo rezervaciji, bomo pozvali, naj dopolnijo svoj profil s fotografijo in navedejo več podrobnosti o sebi, da jih boste lahko bolje spoznali pred njihovim bivanjem.
Lahko zaupate informacijam, ki jih gostje posredujejo v svojih mnenjih – tako gost kot gostitelj lahko napišeta mnenje drug o drugem šele po opravljeni rezervaciji, zato mnenja temeljijo na dejanskih izkušnjah uporabnikov. Gostom lahko kadarkoli zastavite vprašanja in določite njihova pričakovanja še pred prihodom v prenočišče.
Če uporabljate takojšnjo rezervacijo, jo lahko ponudite samo gostom, ki so zaključili vsaj eno bivanje, pri katerem ni prišlo do incidentov oz. pri katerem niso prejeli nizkih ocen. Če imate raje, da gostje ročno pošljejo zahteve za rezervacijo, lahko dostopate do profilov in mnenj gostov, preden sprejmete rezervacijo.
Rezervacijo lahko kadarkoli odpoveste, če utemeljeno menite, da je gost rezerviral prenočišče z namenom prirejanja zabave, vendar morate pri tem upoštevati naš pravilnik o odpovedi gostiteljev. Če vam zahteva za rezervacijo ne ustreza, jo lahko zavrnete, pri tem pa morate upoštevati naš pravilnik o nediskriminaciji.
Potrebujete dodatno podporo?
AirCover za gostitelje: kritje za poškodovano lastnino gostitelja, zavarovanje odgovornosti za gostitelje in zavarovanje odgovornosti za doživetja in storitve ne nudijo kritja gostiteljem, ki ponujajo prenočišča ali doživetja na Japonskem, kjer veljata zavarovanje za gostitelje na Japonskem in zavarovanje za doživetja na Japonskem, ali gostiteljem, ki ponujajo prenočišča prek podjetja Airbnb Travel LLC. Vse omejitve kritja so prikazane v USD.
Zavarovanje odgovornosti za gostitelje ter zavarovanje odgovornosti za doživetja in storitve krijejo neodvisne zavarovalnice.
Če ste gostitelj prenočišč, doživetij ali storitev v Združenem kraljestvu, zavarovanje odgovornosti za gostitelje ter zavarovanje odgovornosti za doživetja in storitve krije zavarovalnica Zurich Insurance Company Ltd., za gostitelje v Združenem kraljestvu pa ga brez dodatnih stroškov pripravi in sklene družba Airbnb UK Services Limited, imenovani predstavnik podjetja Aon UK Limited. Obe podjetji pooblašča in nadzira organ za finančno poslovanje (FCA). Podjetje Aon je registrirano pri organu FCA s številko 310451. To lahko preverite tako, da obiščete register finančnih storitev ali pa pokličete FCA na 0800 111 6768. Zavarovanje odgovornosti za gostitelje ter zavarovanje odgovornosti za doživetja in storitve v okviru programa AirCover za gostitelje nadzira organ za finančno poslovanje (FCA). Ostali produkti in storitve niso regulirani produkti in jih nudi družba Airbnb UK Services Limited, FPAFF609LC.
Če ponujate prenočišča, doživetja ali storitve v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP), zavarovanje odgovornosti za gostitelje ter zavarovanje odgovornosti za doživetja in storitve krije podružnica zavarovalnice Zurich Insurance Europe AG v Španiji, za gostitelje v EGP pa obe zavarovanji brez dodatnih stroškov pripravi in sklene družba Airbnb Spain Insurance Agency S.L.U. (ASIASL), neodvisna zavarovalna agencija, ki jo nadzoruje Generalni direktorat za zavarovalnice in pokojninske sklade (DGSFP) in je v Španiji vpisana v Register distributerjev zavarovalnih produktov DGSFP pod številko AJ0364. Registracijsko številko lahko preverite tako, da obiščete Register distributerjev zavarovalnih produktov DGSFP, do vseh podrobnosti o zavarovalniški družbi ASIASL pa lahko dostopate tukaj.
Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni zavarovanje in ni povezano z zavarovanjem odgovornosti za gostitelje. Če nudite prenočišča v zvezni državi Washington, Airbnbjeve pogodbene obveznosti v okviru kritja za poškodovano lastnino gostitelja krije zavarovalna polica, ki jo je sklenil Airbnb. Za gostitelje s prebivališčem ali sedežem podjetja izven Avstralije veljajo ti pogoji kritja za poškodovano lastnino gostitelja. Za gostitelje s prebivališčem ali sedežem podjetja v Avstraliji veljajo pogoji kritja za poškodovano lastnino gostitelja za uporabnike v Avstraliji.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.
