Brezskrbno sprejemanje gostov z našimi pravilniki in zaščito

Tu smo, da vam ponudimo podporo na podlagi standardov za goste ali programa AirCover za gostitelje.
Avtor: Airbnb, datum: 20. okt. 2020
Čas branja: 4 min
Posodobljeno 26. mar. 2024

Izpostavljeno

Mnogi ste nam povedali, kako radi delite svoj prostor in se povezujete z ljudmi z vsega sveta. To seveda ne bi bilo mogoče, če med sprejemanjem gostov ne bi čutili, da vas podpiramo.

Razumemo, da potrebujete podporo Airbnbja v redkih, vendar neprijetnih trenutkih, ko stvari ne gredo po načrtih. Če želite z zaupanjem sprejemati goste, tukaj najdete nekaj orodij, pravilnikov in funkcij, ki smo jih pripravili za vas.

Celovita zaščita za gostitelje

Pri Airbnbju nas naša celovita zaščita za gostitelje ločuje od drugih in prispeva k varnosti naše skupnosti.

  • AirCover za gostitelje: vsakemu gostitelju na Airbnbju nudimo celovito zaščito. AirCover za gostitelje zagotavlja zaščitne ukrepe pred gostovim potovanjem: postopek preverjanja identitete gostov pomaga zagotoviti, da so gostje resnično osebe, za katere se predstavljajo, naša tehnologija preverjanja rezervacij pa pomaga zmanjšati tveganje, da bi med bivanjem gosta prišlo do moteče zabave ali materialne škode. Vključuje tudi zavarovanje odgovornosti za gostitelje v višini 1 milijona USD in kritje za poškodovano lastnino gostitelja v višini 3 milijonov USD, ki ščiti umetniška dela, dragocenosti, parkirane avtomobile, čolne in druga vozila.
  • Osnovna pravila: osnovna pravila za goste so zavezujoči standardi, ki jih morajo upoštevati vsi gostje. V skladu z osnovnimi pravili morajo gostje spoštljivo ravnati z vašim prostorom, upoštevati hišni red, nemudoma sporočiti morebitne težave in pustiti prenočišče v stanju, ki ne zahteva prekomernega čiščenja.
  • Odpovedi gostiteljev: imate pravico, da sami pregledate mnenja gostov in niti sporočil ter odpoveste rezervacijo, če utemeljeno menite, da je gost rezerviral prenočišče z namenom prirejanja zabave. Prosili vas bomo, da predložite dokazila o tem ekipi za podporo skupnosti. Vse odpovedi rezervacij morajo biti skladne z našim pravilnikom o nediskriminaciji.

Orodja, ki vam omogočajo več nadzora

Del skrbi za goste je določanje pričakovanj, s katerimi lahko preprečite, da bi do incidentov sploh prišlo. Tu je nekaj funkcij, ki smo jih ustvarili, da bi vam pomagali privabiti goste, ki bodo primerni za vaš prostor:

  • Nastavitve koledarja in rezervacij: za začetek določite, koliko gostov lahko biva pri vas, da bodo gostje vedeli, kaj vam ustreza. Izberite, koliko nočitev lahko gostje bivajo, koliko dni vnaprej lahko rezervirajo in koliko časa za pripravo potrebujete med bivanji. Več o tem, kako izbrati nastavitve rezervacije
  • Pravilniki o odpovedi: v pravilniku o odpovedi, ki ga izberete, bo jasno navedeno, koliko časa vnaprej vas morajo gostje obvestiti, če želijo odpovedati rezervacijo in prejeti vračilo celotnega zneska. Več o tem, kako izbrati pravilnik o odpovedi
  • Hišni red: vaš standardni hišni red (na primer prepoved kajenja, vejpanja ali bivanja hišnih ljubljenčkov) je prilagodljiv in gostom pomaga bolje razumeti vaša pričakovanja, da se lahko odločijo, ali jim vaše bivališče ustreza. Hišni red je naveden na štirih mestih: na strani vnosa, na potrditvenem zaslonu, ko gostje rezervirajo prenočišče, v e-sporočilu »Pripravite kovčke« in v vodniku ob prihodu, ki ga gostje prejmejo pred potovanjem. Z osnovnimi pravili za goste lahko uveljavljate vse, kar ste vključili v standardni hišni red.
  • Orodja za odzivanje: če vam zahteva za rezervacijo ne ustreza, jo lahko zavrnete, vendar morate pri tem upoštevati naš pravilnik o nediskriminaciji.

Ekipa za podporo skupnosti za gostitelje

Obstajajo redki primeri, ko kljub tem standardom in nastavitvam stvari ne potekajo po pričakovanjih. V takšnih primerih lahko od Airbnbja pridobite podporo na več načinov:

  • Klepet v živo: Airbnbjeva spletna podpora je najhitrejši način, da dobite potrebno pomoč za težave, ki niso nujne, kot je posodobitev koledarja ali prilagoditev cen.
  • Namenska podpora za supergostitelje: če ste supergostitelj, se boste brez težav povezali z izkušenim strokovnjakom za podporo strankam, kadarkoli boste zaprosili za pomoč.
  • Lokalna telefonska linija za nujne primere: vemo, da gostje, ki potujejo v neznane države, morda ne vedo, kako stopiti v stik z lokalnimi službami za nujne primere, zato smo v aplikaciji uvedli gumb za klic v sili. Ta gumb zagotavlja neposredno povezavo z lokalnimi organi kazenskega pregona in službami za nujne primere med aktivno rezervacijo.
  • Telefonska linija za nujne primere: če ste v ZDA in imate med aktivno rezervacijo nujno težavo v zvezi z varnostjo, se lahko hitro povežete s strokovnjakom, ki vam bo pomagal prek naše aplikacije.

Za uspeh skupnosti Airbnb je bistveno, da krepimo zaupanje. Upamo, da nam bodo ta zaščita in funkcije pomagale doseči prav to. Kot vedno se vam zahvaljujemo, da ste gostitelj.

AirCover za gostitelje: kritje za poškodovano lastnino gostitelja,zavarovanje odgovornosti za gostitelja in zavarovanje odgovornosti za doživetja ne nudijo kritja gostiteljem, ki ponujajo prenočišča ali doživetja na Japonskem, kjer veljata zavarovanje za gostitelje na Japonskem in zavarovanje za doživetja na Japonskem, ali gostiteljem, ki ponujajo prenočišča prek podjetja Airbnb Travel LLC. Za gostitelje, ki ponujajo prenočišča in doživetja na celinskem Kitajskem, velja paket zavarovanja za gostitelje na Kitajskem. Upoštevajte, da so vse omejitve kritja prikazane v USD.

Zavarovanje odgovornosti za gostitelje in zavarovanje odgovornosti za doživetja zagotavljajo neodvisne zavarovalnice.

Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni zavarovanje in ni povezano z zavarovanjem odgovornosti za gostitelje. Če gost ne plača za škodo, ki jo povzroči v prenočišču in na vaši lastnini, vam bomo v okviru zavarovanja za poškodovano lastnino gostitelja povrnili stroške za nastanek določene škode. Če nudite prenočišča v zvezni državi Washington, Airbnbjeve pogodbene obveznosti v okviru kritja za poškodovano lastnino gostitelja krije zavarovalna polica, ki jo je sklenil Airbnb. Za gostitelje s prebivališčem ali sedežem podjetja izven Avstralije veljajo ti pogoji kritja za poškodovano lastnino gostitelja. Za gostitelje s prebivališčem ali sedežem podjetja v Avstraliji veljajo Pogoji kritja za poškodovano lastnino gostitelja za uporabnike v Avstraliji.

Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

Izpostavljeno

Airbnb
20. okt. 2020
Vam je to kaj pomagalo?