Kako pridobiti mnenja s 5 zvezdicami
Mnenja vam lahko pomagajo natančno prilagoditev vnosa, da se prikaže višje v rezultatih iskanja in da izpolnite pogoje za status supergostitelja. Zato je povsem normalno, če si prizadevate, da bi pri vsakem bivanju prejeli pet zvezdic.
Ker supergostitelji ohranjajo oceno 4,8 zvezdic ali več, vedo veliko o pridobivanju mnenj s petimi zvezdicami. V zgornjem videoposnetku smo se pogovarjali s Catherine in Bryanom, supergostiteljema v Columbusu v Ohiu, ki sta delila svoje najboljše nasvete, kako pridobiti odlična mnenja.
Določite pričakovanja
»Eden od najučinkovitejših načinov za zagotovitev, da so gostje zadovoljni s svojo izkušnjo, je določitev pričakovanj, preden kliknejo gumb za rezervacijo,« pravi Catherine. »Na strani vnosa rada podava čim več informacij, tudi če gre le za informacijo, da je hiša stara več kot 100 let, zato vrata škripajo,« dodaja.
Hitro se odzovite
Naj bo prostor njihov
»Pri dekoraciji in prostoru je pomembno, da se gostje počutijo, kot da je prostor njihov,« pravi Catherine. »Počistite vse svoje osebne fotografije in smeti,« dodaja. Pomembno je, da se gostje počutijo udobno, vendar je vedno dobro, da dodate posebno noto, da bo prostor zagotavljal občutek topline.
Če je vaša zasnova premišljena, se lahko gostje počutijo dobrodošli. »To ne pomeni, da morate prenoviti celotno kuhinjo,« pravi Bryan. »Vaše okolje mora biti udobno, prijetno, odprto in čisto,« dodaja.
Dodajte lokalni pečat
»Ko ljudje prispejo in prenočijo pri vas, ne delite le svojega prenočišča, temveč tudi svoj kraj,« pravi Catherine. Z Bryanom gostom ponudita lokalno izdelan šampon, balzam in čistilo za obraz ter zbirko umetniških knjig lokalnega podjetnika. »Rada deliva Columbus skozi najine oči,« pravi Catherine.
Pripravite se na nepričakovano
»Kljub vašim prizadevanjem, da postanete gostitelj s petimi zvezdicami, bo v nekem trenutku nekaj neizogibno šlo narobe,« pravi Catherine. Bryan se strinja in dodaja: »Imeli smo situacijo, ko je počila cev in poplavila celotno pritličje.«
To se je zgodilo na poročno noč njunih gostov, ki nista mogla stopiti v stik z njima. »Po tem dogodku sva se na koncu odločila za sogostitelja. Če še kdaj zamudiva klic, lahko zadevo uredi nekdo drug,« pravi Catherine.
Ne glede na to, kakšno bivališče ponujate na Airbnbju, so lahko mnenja gostov koristna in spodbudna. »Ko nama nekdo pusti odlično mnenje, to preprosto potrdi vse, kar počneva. Tako je vse skupaj vredno vloženega dela,« pravi Catherine. »To nama je pomagalo ustvariti življenje, ki ga imava rada,« dodaja.
Več o tem v našem celovitem videovodniku za začetnike
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.