Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Izboljšana zaščita za gostitelje in goste

    V program AirCover bomo dodali še več zaščite za celotno skupnost.
    Avtor: Airbnb, datum: 11. maj 2022
    Čas branja: 5 min
    Posodobljeno 11. maj 2022

    Izpostavljeno

    • AirCover gostom ponuja štiri nove načine zaščite

    • Gostje bodo obveščeni, da lahko bremenimo njihovo plačilno sredstvo, če povzročijo škodo v vašem bivališču ali na vaši lastnini*

    • V prihodnjih mesecih bomo gostom ponudili potovalno zavarovanje

    Airbnb je zgrajen na vašem prizadevanju, da gostom zagotovite odlična prenočišča. Če pa se v redkih primerih zgodi kaj, kar je zunaj vašega nadzora, in težave ne morete rešiti, želimo, da se gostje zavedajo, da jim bo na pomoč priskočil Airbnb.

    Novembra lani smo predstavili program AirCover za gostitelje.** Zdaj dodajamo program AirCover za goste, da vodilno brezplačno zaščito v panogi ponudimo celotni skupnosti. S pomočjo tega programa bodo gostitelji lahko samozavestno sprejemali goste, gostje pa mirno bivali na Airbnbju.

    Imamo pa tudi novice o programu AirCover za gostitelje, s katerim boste zdaj lahko hitreje zahtevali povračilo stroškov, ter najnovejše posodobitve glede varščin, potovalnega zavarovanja za goste in odstranitve bolezni COVID-19 iz izrednih okoliščin za goste.

    Podrobnosti o novi zaščiti za goste v okviru programa AirCover

    Gostitelj je vedno najprimernejša oseba za odgovor na pomisleke gosta. Če pa med bivanjem gosta pride do resne težave (primeri so navedeni spodaj) in je ne morete rešiti, zdaj gostom ob vsakem bivanju na Airbnbju nudimo štiri vrste zaščite:

    1. Jamstvo za zaščito rezervacije: če morate v malo verjetnem primeru odpovedati rezervacijo gosta v 30 dneh pred prihodom, mu bomo na stroške Airbnbja našli podobno ali boljše prenočišče ali pa mu bomo vrnili denar.
    2. Jamstvo za prihod: če gost ne more vstopiti v prenočišče, težave pa ne morete odpraviti – če gost na primer ne more dostopati do vaše namestitve in ne more stopiti v stik z vami – mu bomo na stroške Airbnbja našli podobno ali boljše prenočišče za obdobje prvotnega bivanja ali pa mu bomo vrnili denar.
    3. Jamstvo za točnost podatkov v vnosu: če gost kadarkoli med bivanjem ugotovi, da prenočišče ni takšno, kot ste navedli – če hladilnik na primer ne deluje več in ga ne morete preprosto popraviti, ali pa je sob manj, kot je navedeno –, ima gost na voljo tri dni, da to prijavi, mi pa mu bomo na stroške Airbnbja našli podobno ali boljše prenočišče ali pa mu bomo vrnili denar.
    4. Non stop linija za pomoč pri zagotavljanju osebne varnosti: če se gost kdaj ne počuti varno, dobi prednostni dostop do posebej usposobljenih predstavnikov, pa naj bo to podnevi ali ponoči.

    Pridobite vse podrobnosti o tem, kako AirCover ščiti rezervacijo vsakega gosta, in o morebitnih izjemah.

    Odgovori na vaša vprašanja o novi zaščiti za goste

    Kdaj so gostje upravičeni do ponovne rezervacije ali vračila denarja?
    Program AirCover sicer ščiti goste pred hudimi težavami, do katerih lahko pride med bivanjem, ne vključuje pa manjših težav.

    Tukaj je nekaj primerov manjših težav, zaradi katerih običajno ne boste upravičeni do ponovne rezervacije ali vračila denarja:

    • umazana posoda, ki je ostala v koritu,
    • navadne žuželke na dvorišču (na primer mravlje),
    • manjkajoča oprema, ki ni ključnega pomena (na primer pokvarjen opekač kruha).

    Tukaj je nekaj primerov resnih težav, pri katerih morda obstaja možnost za ponovno rezervacijo ali vračilo denarja:

    • večja netočnost v opisu vnosa (na primer ni razgleda na morje, čeprav ga vnos navaja),
    • manjkajoča oprema, ki je ključnega pomena (na primer gretje, povezava Wi-Fi ali vodovod),
    • manjkajoča navodila ob prihodu ali napačen ključ, z gostiteljem pa ni mogoče stopiti v stik (kar bi lahko ogrozilo varnost gostov).

    Ali se bodo gostje morali najprej obrniti name, če pride do težav?
    Če med bivanjem gosta pride do težave, naša ekipa za podporo skupnosti vedno poziva goste, naj se za rešitev težave najprej obrnejo na gostitelja. Gostitelji so najprimernejše osebe za odgovor na pomisleke gostov.

    Če težave ni mogoče rešiti neposredno z gostiteljem, ima gost po tem, ko odkrije težavo, na voljo 72 ur, da stopi v stik z Airbnbjem za podporo. Naša specializirana ekipa za podporo skupnosti oceni resnost težave pri potovanju vsakič, ko se gostitelji in gosti obrnejo na nas za odpravo težave.

    Če ekipa za podporo skupnosti potrdi, da ima gost resne težave s potovanjem, lahko gost morda izkoristi zaščito programa AirCover.

    Ali bodo gostje upravičeni do vračila denarja, če ostanejo v prenočišču?
    Gostje v bodo večini primerov upravičeni do vračila celotnega zneska samo za tiste nočitve, ki jih niso preživeli v prenočišču gostitelja. Če se gostje odločijo ostati v prenočišču, so na splošno upravičeni samo do delnega vračila denarja za tiste nočitve, na katere je vplivala resna težava. Gost je na primer lahko upravičen do delnega vračila denarja, če ostane v prenočišču, v katerem je bil grelnik tople vode pokvarjen dve nočitvi bivanja.

    Če se gost obrne na ekipo za podporo skupnosti, ga vedno opomnimo, naj se najprej obrne neposredno na gostitelja, če tega še ni storil. Naša ekipa za podporo skupnosti se bo prav tako obrnila na gostitelja, razen če gre za zelo pomembno in časovno občutljivo varnostno težavo.

    Več podrobnosti o tem, kako deluje pravilnik o ponovni rezervaciji in vračilu denarja

    Izboljšana zaščita za gostitelje

    Hitrejša podpora za posredovanje zahtevkov za povračilo stroškov
    Na podlagi vaših povratnih informacij smo od novembra lani še izboljšali kritje za poškodovano lastnino gostitelja v okviru programa AirCover za gostitelje. Ob uvedbi programa AirCover za gostitelje ste morali čakati 72 ur, da je gost odgovoril na vašo zahtevo za povračilo stroškov, preden ste se lahko obrnili na ekipo za podporo skupnosti.

    Program smo posodobili na podlagi vaših povratnih informacij, zato se za pomoč po novem lahko obrnete na ekipo za podporo skupnosti, če vam gost ne odgovori v 24 urah. Ta pravilnik smo spremenili tako, da neposredno obravnava pripombe gostiteljev.

    Odgovornost gosta za škodo
    Ker želimo še bolj podpreti skupnost gostiteljev, bodo gostje od konca maja obveščeni, da lahko bremenimo njihovo plačilno sredstvo v naši evidenci, če bodo oni, njihovi povabljenci ali hišni ljubljenčki povzročili škodo v vašem bivališču ali na vaši lastnini.*

    Če utrpite škodo, boste v našem Centru za poravnavo v okviru programa AirCover za gostitelje lahko vložili zahtevo za povrnitev škode v okviru kritja za poškodovano lastnino gostitelja.

    Če se gost ne odzove v 24 urah, lahko zahtevo posredujete ekipi za podporo skupnosti. Pregledali bomo vsa dokazila in morda bomo bremenili plačilno sredstvo vaših gostov, če ugotovimo, da so odgovorni za nastanek škode.

    V okviru te posodobitve bomo odstranili varščine s strani z nastavitvami vnosa. Če ste prej zahtevali varščino, ta v vašem računu gostitelja ne bo več veljala. Več o tem

    Odstranitev bolezni COVID-19 iz izrednih okoliščin za goste
    Bolezen COVID-19 je zdaj vsem dobro poznana, zato so številne države prešle v novo fazo odziva. Po posvetu z zdravstvenimi svetovalci smo posodobili naš pristop k odpovedim, povezanim z boleznijo COVID-19.

    Za rezervacije od 31. maja 2022 naprej bolezen COVID-19 ne bo več spadala med izredne okoliščine (razen za rezervacije domačih gostov v Južni Koreji in na celinskem Kitajskem). Če bo gost odpovedal rezervacijo zaradi bolezni COVID-19, bo uporabljen gostiteljev pravilnik o odpovedi.

    Upamo, da vam bo ta sprememba prinesla več gotovosti pri zapolnitvi datumov v koledarju, zlasti pred vrhuncem sezone.

    Novice o potovalnem zavarovanju za goste

    Z veseljem vas obveščamo, da bomo v sodelovanju z ugledno zavarovalnico v prihodnjih mesecih in na nekaterih območjih gostom na Airbnbju ponudili možnost potovalnega zavarovanja po meri.

    Dokler ta novi produkt ni na voljo, lahko gostje kupijo potovalno zavarovanje izven Airbnbja. Upamo, da bomo lahko z vami kmalu delili več podrobnosti o potovalnem zavarovanju.

    *Bremenitev plačilnega sredstva gosta v naši evidenci ne velja za prenočišča na Kitajskem, Japonskem ali v Indiji.

    **Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni zavarovalna polica. Ne nudi kritja gostiteljem, ki ponujajo prenočišča prek podjetja Airbnb Travel, LLC, ali gostiteljem, ki ponujajo prenočišča na celinskem Kitajskem ali na Japonskem. Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni povezano z zavarovanjem odgovornosti za gostitelje. Upoštevajte, da so vse omejitve kritja prikazane v USD ter da veljajo še drugi pogoji, pravila in izjeme.

    Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

    Izpostavljeno

    • AirCover gostom ponuja štiri nove načine zaščite

    • Gostje bodo obveščeni, da lahko bremenimo njihovo plačilno sredstvo, če povzročijo škodo v vašem bivališču ali na vaši lastnini*

    • V prihodnjih mesecih bomo gostom ponudili potovalno zavarovanje

    Airbnb
    11. maj 2022
    Vam je to kaj pomagalo?