Kako se pripraviti na vrhunec sezone
Bliža se vrhunec sezone. Tukaj boste našli nekaj načinov, kako lahko z Airbnbjevimi orodji za gostitelje kar najbolje izkoristite čas ob največjem povpraševanju gostov.
Redno posodabljajte koledar
Pripravite se na sezono povečanega povpraševanja na svojem območju tako, da sprostite dodatne nočitve v koledarju. Na ta način bo vaš vnos morda pogosteje prikazan v rezultatih iskanja, zaradi česar boste morda prejeli večji zaslužek.
Ko sprostite nočitve v koledarju, upoštevajte tudi najkrajšo dolžino potovanja. Upoštevati boste morali najkrajšo dovoljeno dolžino potovanja ali pa jo boste morali po potrebi tudi skrajšati. Prav tako lahko ustvarite trajanje potovanja po meri za določene nočitve, ki jih želite sprostiti.
»Še posebej pomembno je, da sprostite nočitve v koledarju v času velikega povpraševanja,« pravi Myranda, supergostiteljica v Little Rocku v Arkansasu. »V taki sezoni si običajno ne vzamem nekaj prostih dni med bivanji posameznih gostov, saj tako poskrbim za večjo prilagodljivost in lahko sprejmem še večje število gostov.«
Pojdite na koledar v svojem vnosu in poiščite blokirane nočitve, ki so prikazane v sivi barvi. Sprostite vse blokirane nočitve, ko lahko sprejmete goste.
Če podaljšate časovni okvir razpoložljivosti izven najkrajšega trimesečnega obdobja, bodo gostje lahko rezervirali prenočišče vnaprej. Datume v koledarju lahko sprostite za največ dve leti vnaprej. Vaš vnos bo pogosteje prikazan v rezultatih iskanja, prav tako pa bo seznam rezultatov iskanja krajši, če je v tem obdobju na voljo manjše število bivališč.
V koledarju se bo vsak dan sprostil nov datum, ne glede na časovni okvir razpoložljivosti. Če ste na primer izbrali 12-mesečni časovni okvir razpoložljivosti, bodo gostje lahko rezervirali vaše bivališče do enega leta po današnjem datumu.
»Izkoristite obdobja s povečanim povpraševanjem,« pravi Jimmy, supergostitelj v Palm Springsu v Kaliforniji. »Drugi gostitelji na to morda niso pripravljeni in niso sprostili nočitev v koledarju. Če ste proaktivni, lahko dobro izkoristite obdobja z velikim povpraševanjem.«
Določite konkurenčno ceno
Če želite ostati konkurenčni na vrhuncu sezone, preverite cene podobnih prenočišč na svojem območju in razmislite o prilagoditvi cene nočitve. Če ponujate enako ceno za vse nočitve, je vredno ponuditi različne cene za bivanja med tednom in ob koncu tedna, da se prilagodite spremembam v povpraševanju. Z dinamičnimi cenami lahko povečate število prejetih rezervacij in zaslužek.
Če želite primerjati podobna prenočišča, pojdite na koledar v svojem vnosu in izberite časovno obdobje za največ 31 dni.
Povprečne cene podobnih prenočišč v bližini bodo prikazane na zemljevidu vašega območja. Z gumbi na zemljevidu lahko preverite, katera prenočišča so rezervirana ali prosta. Podobnost prenočišč je določena na podlagi meril, kot so lokacija, velikost prenočišča, funkcije, oprema, ocene, mnenja in drugi vnosi, ki jih gostje preverijo, ko se odločajo o rezervaciji vašega prenočišča.
Vnosi prenočišč, ki imajo nižje cene v primerjavi s podobnimi prenočišči v vaši bližini, so v rezultatih iskanja običajno uvrščeni višje.
»Če je povpraševanje veliko, mi pa še vedno nismo prejeli rezervacij, bom ponovno preverila ostale namestitve na svojem območju,« pravi Felicity, supergostiteljica v Sydneyju v Avstraliji. »Cene morajo biti konkurenčne.«
Dodajte popust
Če dodate popuste, lahko povečate prepoznavnost prenočišča pri gostih v času velikega povpraševanja na še en način. Zadovoljite raznolike potrebe popotnikov tako, da ponudite naslednje popuste:
- Tedenski in mesečni popusti. Razmislite o tem, da bi ponudili tedenske popuste za bivanja z najmanj sedmimi nočitvami, in mesečne popuste za bivanja z najmanj 28 nočitvami. S tem lahko izboljšate uvrstitev vnosa v rezultatih iskanja, zapolnite razpoložljive nočitve v koledarju in zmanjšate pogostost menjav gostov.
- Popust za zgodnjo rezervacijo. Ponudite popust za zgodnjo rezervacijo, ki jo gostje opravijo od 1 do 24 mesecev pred svojim prihodom, da lažje privabite goste, ki radi načrtujejo vnaprej.
Če ponujate vsaj 10-odstotne tedenske ali mesečne popuste in vsaj 3-odstotne popuste za zgodnjo rezervacijo, bomo gostom prikazali posebno oznako v rezultatih iskanja in na strani vašega vnosa. Znižana cena bo prikazana poleg prečrtanega zneska prvotne cene.
Upoštevajte, da popust za zgodnjo rezervacijo ni na voljo, če vklopite funkcijo dinamičnih cen, ter da morate pri določanju popustov za dolžino bivanja upoštevati lokalna pravila in predpise.
»Popust za zgodnjo rezervacijo uporabim, ko ustvarjam koledar za tekoče leto,« pravi Anne, supergostiteljica v Tarragoni v Španiji. »Tako običajno hitro zapolnim razpoložljive nočitve v koledarju, gostje, ki prejmejo popust, pa običajno ne odpovejo rezervacij.«
Zagotovite enostaven prihod in odhod
Poskusite čim bolj olajšati prihod in odhod gostov. Vključite navodila ob prihodu, v katerih gostom podrobneje pojasnite, kako lahko najdejo vaše bivališče in odklenejo vhodna vrata ob prihodu.
- Dodajte pomembne podrobnosti. V vodniku ob prihodu lahko določite in prilagodite način in čas prihoda ter navodila za pot. Funkcija samostojnega vstopa s pametno ključavnico, ključavnico s tipkovnico ali varnostno škatlo za ključe gostom omogoča, da odklenejo vhod s kodo, tudi če v prenočišče prispejo pozno ponoči.
- Delite navodila za vstop v prenočišče. Vključite fotografije ali videoposnetek, da si bodo gostje lažje predstavljali celoten postopek. Prosite prijatelja, naj preizkusi vaša navodila, da se prepričate, ali so dovolj jasna.
Odhod iz prenočišča si predstavljajte kot zadnji vtis, ki ga bodo gostje imeli o vašem prostoru. Ustvarite preprost postopek odhoda in poskrbite, da bo bivanje pri vas gostom ostalo v prijetnem spominu.
- Navedite jasna navodila ob odhodu. Izberite naloge s seznama opravil v vodniku ob prihodu. Pojasnite, kaj morajo gostje storiti pred odhodom, na primer izklopiti naprave ali zakleniti prenočišče. Te informacije bodo prikazane gostom pred rezervacijo.
- Izberite kar najbolj enostavna opravila. Razmislite, ali je res treba, da gostje opravijo določena pravila, na primer zberejo rabljene brisače na kup in odvržejo smeti.
»Pomembno je, da gostom naložite le eno ali dve preprosti opravili, saj želijo čim prej zapustiti vašo namestitev,« pravi Karen, supergostiteljica v Nelsonu v Kanadi. »Njihova izkušnja ob odhodu bo zato prijetnejša.«
Cene in druge nastavitve vedno nadzorujete sami. Vaši rezultati se lahko razlikujejo.
Gostitelji so prejeli plačilo za sodelovanje v intervjujih.
Glede nasvetov za gostitelje velja lokalna zakonodaja.
Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.