Kako lahko ustvarite svojo zgodbo

Supergostitelja Tereasa in David delita svoje najljubše strategije pripovedovanja zgodb.
Avtor: Airbnb, datum: 22. avg. 2023
Čas branja: 8 min
Posodobljeno 22. avg. 2023

Izpostavljeno

  • Iskanje, ustvarjanje in deljenje svoje zgodbe je način, s katerim se lahko povežete z gosti

  • Razmislite o izkušnjah v vašem prenočišču ali okolici, ki jih gostje ne morejo doživeti drugje

  • Razvijte prisotnost na družbenih omrežjih za svoje prenočišče

  • Na vsako oviro glejte kot na priložnost za učenje in rast

  • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven

Supergostitelja Tereasa in David veliko vesta o moči pripovedovanja zgodb. Kot starša, konzervatorja, kreativna direktorja, objavljena avtorja in lastnika kampa Wandawega v Elkhornu v Wisconsinu sta se naučila, kako lahko ustvarjanje zgodb združuje ljudi. »Ko sva začela odkrivati in objavljati podrobnosti o zgodovini kampa – prepovedana točilnica v 20. letih prejšnjega stoletja, zbirališče za mafijo, bordel, poletni tabor za latvijsko begunsko skupnost, najina povezava s kampom –, sva ugotovila, da je bilo to ljudem zelo všeč,« pravi Tereasa.

Tukaj z vami delita nasvete o tem, kako poiskati in oblikovati zgodbo o vašem prenočišču.

1. Poiščite prednosti

Tereasa: »Tudi če vaše prenočišče ni staro sto let, lahko sigurno poveste kakšno zgodbo o njem. Če želite poiskati svojo, raziščite naslednje:

  • Kakšna je preteklost vašega prenočišča?
  • Katere izkušnje so edinstvene za vaš kraj, ki jih gostje ne morejo doživeti drugje?
  • Katere zanimive malenkosti so vam samoumevne?

Najdite te informacije in jih dodajte v svoj vnos.«

David: »V vnosu lahko poleg števila spalnic in kopalnic delite veliko več. Ljudje želijo vedeti, kje si lahko privoščijo popolno skodelico kave in katere so vaše najljubše lokacije. Zato delite tisto, kar je edinstveno za bivanje pri vas. Gostje iščejo povezavo in razlog za čustveno vključenost, zgodbe pa nas povezujejo.«

2. Ne bodite popolni

David: »Zelo zgodaj sva se naučila, da morava vnaprej določiti pričakovanja ljudi, saj nama niti na pamet ne pade, da bi jih razočarala. Zato sva ustvarila manifest nizkih pričakovanj in tako na igriv način predstavila rustikalno življenje v kampu. Ljudem pove, kaj jih čaka: pogosta srečanja z neprijetnimi hrošči in gozdnimi živali ter življenje brez klimatske naprave. Če potrebujete rjuhe iz egipčanskega bombaža ali sodobno razkošje, to morda ni kraj za vas.«

Tereasa: »Ne pretvarjava se. Pri opisovanju najinega prostora tako uporabljava jezik, ki to odraža. Odločila sva se, da bova odkrita z ljudmi. Uporabila sva ton, ki je zabaven in hkrati boleče resničen. Pretiravanje sva odrinila na stran, to pa nama daje smisel za humor, zaradi česar menim, da sva bolj dostopna. Če želite biti dostopni, vam ni treba biti pisec besedil – svoje bivališče lahko le opišete na zelo skromen način.«

David: »Ko brskam po Airbnbju, mi je všeč, ko nekdo izrazi svojo osebnost s tem, kako opisuje svoje bivališče. Če si bova delila prostor, hočem še posebej vedeti, da imate smisel za humor in da ste nekdo, s komer bi se rad družil. Ne poskušajte mi prodajati gradov v oblakih. Ne pretvarjajte se, da ste v nečem najboljši na svetu. Bodite iskreni in zabavni. Ljudje si namreč želijo, da bi jim bilo med bivanjem v vašem prenočišču prijetno.«

3. Uporabljajte družbena omrežja

Tereasa: »Če želite povečati zanimanje in število rezervacij, ustvarite prisotnost na družbenih omrežjih za svoje prenočišče. Večina ljudi nas v bistvu najprej najde na družbenih omrežjih. Naletijo na primer na naše slike ali na naš profil na Instagramu. To je res odličen način za to, da zgradite ciljno skupino in ljudem predstavite, kaj vse lahko izkusijo v kampu. Nekaj nasvetov:

    • Poskusite deliti življenjske trenutke, v katerih želijo ljudje sodelovati. Knjiga poleg postelje. Skodelica vroče kave. Pogled skozi okno. Fotografije naj ujamejo vsak trenutek.
    • Dober slog in fotografija sta pomembna za vizualno pripovedovanje zgodb. Naj bodo vaše zgodbe prepričljive in lepe.«

    David: »Ko ljudje obiščejo Wandawego, mi neštetokrat povedo, da so videli fotografijo na Instagramu, in želijo teči naravnost na tisto mesto, da bi ponovno ustvarili ta trenutek zase. Instagram postaja seznam trenutkov, ponuja pa tudi vizualni predogled vašega prenočišča za vašo ciljno skupino. Pogosto je to lahko razlog za vaše rezervacije.«

    Ne pretvarjajte se, da ste v nečem najboljši na svetu. Bodite iskreni in zabavni.
    David,
    Elkhorn, Wisconsin

    4. Učite se iz lastnih napak

    David: »Na začetku sva naredila veliko napak. Toda naučila sva se sprejeti lastne neuspehe in življenjske lekcije. Pri pripovedovanju zgodb sva se recimo naučila, da je mogoče deliti preveč informacij. Čeprav ljudje radi slišijo zgodbe o vodji bordela, mafiji in umorih, ni nujno, da želijo vedeti, kje se je vse to zgodilo – še posebej če morajo tam spati. Sčasoma boste odkrili, kaj deluje in kaj ne ter kaj ustreza vaši ciljni skupini.«

    Tereasa: »Za naju učenje iz lastnih izkušenj pomeni, da na vsako oviro gledava kot na priložnost za rast. Tako se učimo.«

    5. Delite svojo pot

    Tereasa: »Na začetku najine poti sem se zelo bala deliti stare fotografije prenočišča. Mislila sem, da nihče ne bo hotel bivati pri nama, ker je bilo videti tako grozno. Toda največ interakcije je bilo ravno s fotografijami, ki so prikazovale stanje prej in potem.«

    David: »Ljudje se odzivajo na iskrenost. Videti želijo cel postopek. Da ponovim, ljudje iščejo osebno povezavo, zato naj vas ne bo strah deliti delov svoje osebne poti. Bodite iskreni in povejte svojo edinstveno zgodbo.«

    Izpostavljeno

    • Iskanje, ustvarjanje in deljenje svoje zgodbe je način, s katerim se lahko povežete z gosti

    • Razmislite o izkušnjah v vašem prenočišču ali okolici, ki jih gostje ne morejo doživeti drugje

    • Razvijte prisotnost na družbenih omrežjih za svoje prenočišče

    • Na vsako oviro glejte kot na priložnost za učenje in rast

    • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven
    Airbnb
    22. avg. 2023
    Vam je to kaj pomagalo?