Airbnb v sodelovanju z zavarovalniško družbo PICC (Ljudska zavarovalnica Kitajske)

Paket zavarovanja za Airbnbjevega gostitelja na Kitajskem

Na celinskem Kitajskem ne samo, da spodbujamo gostitelje prenočišč in doživetij k učinkovitemu, individualnemu in uspešnemu nudenju storitev prek Airbnbja, ampak v sodelovanju z Ljudsko zavarovalnico Kitajske (PICC) nudimo tudi paket zavarovanja za gostitelja na Kitajskem. Paket zavarovanja vključuje tri programe: premoženjsko zavarovanje za gostitelja na Kitajskem, zavarovanje za gostitelja na Kitajskem in zavarovanje za doživetja na Kitajskem, ki gostiteljem omogočajo, da na enostaven in varen način vložijo in uveljavljajo odškodninski zahtevek. Preberite naslednje informacije, če želite izvedeti več o zavarovalnem kritju, ki ga boste prejeli.

Kakšne so ugodnosti?

Celovita zavarovalna zaščita

Zavarujte svoje prenočišče in lastnino v njem ter poskrbite za varnost gostov in tretjih oseb.

Najvišji znesek

─ Premoženjsko zavarovanje za gostitelja na Kitajskem v višini do 1.000.000 CNY ─ Zavarovanje za gostitelja na Kitajskem v višini do 5.000.000 CNY ─ Zavarovanje za doživetja na Kitajskem v višini do 5.000.000 CNY

Strokovna podpora

− Ekipa za razreševanje odškodninskih zahtevkov pri družbi PICC se je povezala z družbo Sedgwick China Co., Ltd, da bi skupaj zagotavljali ekskluzivne storitve − Airbnbjev center za pomoč strankam ponuja pametne odgovore na vaša vprašanja in potrebne osebne storitve

Premoženjsko zavarovanje za gostitelja na Kitajskem

Zavarovalno kritje:

  • Škoda, ki jo v prenočišču povzročijo gostje
  • Škoda, ki jo na lastnini povzročijo gostje
  • Škoda, ki jo v prenočišču ali na lastnini povzroči hišni ljubljenček ali žival, ki je odgovornost gosta (npr. pes vodnik)
  • Izguba prihodka od vseh rezervacij, ki je posledica incidenta, in sicer do največ 10.000 CNY

Izvzetja iz zavarovalnega kritja

  • Kraja gotovine in vrednostnih papirjev (npr. bančnih depozitov, delnic)
  • Običajna obraba
  • Telesne poškodbe ali premoženjska škoda, ki jo utrpijo gostje ali tretje osebe (slednji imajo morda kritje v okviru zavarovanja za gostitelje na Kitajskem)
  • Madeži, plesni in podobno, ki nastanejo v namestitvi
  • Naravne nesreče
  • Drugo

Postopek uveljavljanja odškodninskega zahtevka

1. Pogovorite se s svojim gostom

V 60-dnevnem obdobju, ki ga imata gostitelj in gost na voljo za dosego sporazumnega dogovora, se lahko gostitelj prek Centra za poravnavo najprej pogovori z gostom o kakršnikoli škodi, ki je nastala v namestitvi zaradi malomarnosti gosta, nato pa lahko na podlagi višine škode vložite odškodninski zahtevek proti gostu.

Za odškodninske zahtevke, ki so vloženi po navedenem obdobju, vendar še vedno sodijo v okvir zakonsko določenega zavarovalnega obdobja (2 leti), kliknite tukaj, da ga neposredno predložite zavarovalni družbi PICC.

2. Vložite odškodninski zahtevek

Če gostitelj in gost ne dosežeta sporazumnega dogovora, lahko gostitelj vloži odškodninski zahtevek pri zavarovalniški družbi PICC v razdelku »Zgodovina odškodninskih zahtevkov« v Centru za poravnavo, Airbnb pa bo odškodninski zahtevek istočasno posredoval družbi PICC.

3. Obrnite se na zavarovalniško družbo PICC

Ko bo odškodninski zahtevek pregledan in vložen, bo zavarovalniška družba PICC stopila v stik z vami prek neodvisnega cenilca škode (Sedgwick China Co., Ltd), da zaključi nadaljnji postopek uveljavljanja odškodninskih zahtevkov iz zavarovanja.

Če gostitelj in gost ne dosežeta sporazumnega dogovora, bo odškodninske zahtevke, vložene pred 1. avgustom 2020, obravnavala ekipa Airbnb, vendar ti ne bodo predloženi zavarovalniški družbi PICC.

Zavarovanje za gostitelja na Kitajskem

Zavarovalno kritje

  • Vaša pravna odgovornost za telesne poškodbe gostov ali tretjih oseb
  • Vaša pravna odgovornost za škodo, ki nastane na lastnini gostov ali tretjih oseb

Izvzetja iz zavarovalnega kritja

– Namerno povzročena škoda ali telesna poškodba (ne gre za nesrečo) – Škoda, povzročena v prenočišču ali na lastnini (morda jo krije premoženjsko zavarovanje za gostitelje na Kitajskem) – Drugo (bolezni, kot so alergije, izpuščaji, epilepsija itd.)

Postopek uveljavljanja odškodninskega zahtevka

1. Vložite odškodninski zahtevek

Izpolnite in vložite odškodninski zahtevek na podlagi dejanske škode (za incidente, ki so se zgodili 1. avgusta 2020 ali kasneje); Airbnb bo vaš odškodninski zahtevek istočasno vpisal v evidenco in ga posredoval zavarovalniški družbi PICC.

2. Obrnite se na neodvisnega cenilca škode (Sedgwick China Co., Ltd)

Ko bo odškodninski zahtevek pregledan in vložen, bo zavarovalniška družba PICC stopila v stik z vami prek neodvisnega cenilca škode (Sedgwick China Co., Ltd), da zaključi nadaljnji postopek uveljavljanja odškodninskih zahtevkov iz zavarovanja.

Zavarovanje za doživetja na Kitajskem

Zavarovalno kritje

─ Vaša pravna odgovornost za telesne poškodbe sodelujočih ali tretjih oseb ─ Vaša pravna odgovornost za škodo, ki nastane na lastnini sodelujočih ali tretjih oseb

Izvzetja iz zavarovalnega kritja

─ Namerno povzročena poškodba ali premoženjska škoda (ne gre za nesrečo) ─ Škoda, povzročena na osebni lastnini gostitelja; predmeti, ki so pogrešani ali ukradeni med doživetjem ─ Del doživetja, ki vključuje prevoz z letalom in drugim prevoznim sredstvom (zavarovanje mora biti sklenjeno za vsako vozilo, ki se uporablja med doživetjem, kot je na primer avtomobilsko zavarovanje) ─ Fizično zahtevni ali ekstremni športi, kot sta skalno plezanje in skok z elastiko ─ Drugo

Postopek uveljavljanja odškodninskega zahtevka

1. Vložite odškodninski zahtevek

Izpolnite in vložite odškodninski zahtevek na podlagi dejanske škode (za incidente, ki so se zgodili 1. avgusta 2020 ali pozneje); Airbnb bo vaš odškodninski zahtevek istočasno vpisal v evidenco in ga posredoval zavarovalniški družbi PICC.

2. Obrnite se na neodvisnega cenilca škode (Sedgwick China Co., Ltd)

Ko bo odškodninski zahtevek pregledan in vložen, bo zavarovalniška družba PICC stopila v stik z vami prek neodvisnega cenilca škode (Sedgwick China Co., Ltd), da zaključi nadaljnji postopek uveljavljanja odškodninskih zahtevkov iz zavarovanja.

Pogosto zastavljena vprašanja

Zakaj je bil ustvarjen paket zavarovanja za Airbnbjevega gostitelja na Kitajskem?

Kot platforma, ki uporabnikom ponuja nastanitve v zakup po vsem svetu, nam izkušnje uporabnikov in mnenja gostiteljev iz vseh držav in regiji veliko pomenijo. Z več sto tisoč aktivnih prenočišč in na tisoče doživetij na celinskem Kitajskem je naša dolžnost, da zagotovimo vrhunsko zavarovalno kritje na lokalni ravni za izjemno veliko skupino gostiteljev v naši skupnosti, ki gostom nudi prenočišča in doživetja.

Kakšen je obseg kritja v okviru tega paketa zavarovanja?

Airbnbjev paket zavarovanja za gostitelje na Kitajskem se uporablja za rezervacije in doživetja na celinski Kitajski (z izjemo posebnega upravnega območja Hong Kong, posebnega upravnega območja Macao in Tajvana).Premoženjsko zavarovanje za gostitelje na Kitajskem velja za rezervacijo, ki ni bila odpovedana, bivanje na celinski Kitajski pa je trajalo več kot eno noč. Airbnbjev paket zavarovanja za gostitelje na Kitajskem in zavarovanje za doživetja na Kitajskem morda vključujeta zavarovalno kritje za vso škodo, ki jo povzroči gost v času svojega bivanja v prenočišču ali med udeležbo na doživetju v času trajanja rezervacije (začne veljati 1. avgusta 2021).

Kako gostitelji prenočišč ali doživetij vložijo odškodninski zahtevek?
  1. Odškodninski zahtevek proti gostu vložite prek platforme ali pa zahtevek vložite pri zavarovalniški družbi PICC v najkrajšem možnem času po incidentu. Gosta ali udeleženca doživetja opomnite, naj se čim prej pogovori z vami in vam zagotovi povratne informacije o incidentu.
  2. Če je poškodovana lastnina v notranjosti prenočišča, jo nemudoma preglejte na kraju samem.
  3. Pomembno je, da čim prej zberete čim več dokazov, kot so fotografije, videoposnetki ali policijski zapisnik, da boste lahko ob vložitvi odškodninskega zahtevka predložili zadostne dodatne informacije.
  4. Po incidentu morate aktivno ukrepati: za takojšnjo nujno pomoč pokličite na telefonsko številko 110, 120 ali 119.
Na koga se lahko obrnem, če imam vprašanja glede odškodninskih zahtevkov?

Za več informacij o zavarovalnem kritju se lahko obrnete na ekipo za odškodninske zahtevke pri družbi Marsh po e-pošti CN.Airbnb@marsh.com ali telefonu 400 622 8012 vsak delovni dan od 9.30 do 17.30. O možnosti sklenitve zavarovanja bodo o posameznih primerih strokovno presodili pri zavarovalniški družbi PICC. E-naslov zavarovalniške družbe PICC je airbnbclaim@piccsh.com, tel.: [021-95518] (tel.: 021-95518) (lokalni uporabniki, ki niste iz Šanghaja, morate najprej vtipkati pozivno številko 021 in službo za pomoč strankam obvestiti, da ste gostitelj ali gost na Airbnbju). Linija službe za pomoč strankam je na voljo non stop, med prazniki pa bo poročilo o podpori strankam poslano v obdelavo skupini za posebne odškodninske zahtevke, ki vam bo neposredno odgovorila.

Med kakšne zavarovalniške družbe sodi PICC?

PICC, kitajska državna nepremičninska zavarovalniška družba z dolgoletno tradicijo in močno prisotnostjo na kitajskem trgu, je naš partner, ki nudi storitev »Zavarovanje za gostitelja na Kitajskem«. Upravlja z velikim številom podjetij in je vodilna družba na svetovnem trgu za zavarovanje nepremičnin.