AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji prenočišča. Če v prenočišču, ki ste ga rezervirali na Airbnbju, pride do resne težave in je gostitelj ne more odpraviti, vam bomo pomagali najti podobno bivališče po primerljivi ceniki. Če podobno bivališče ni na voljo ali če ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten ali delni znesek.
Če pride do kakršnekoli težave, je najbolje, da se najprej obrnete na gostitelja. To bo verjetno lahko popravil. Gostitelju lahko neposredno pošljete sporočilo in ga obvestite o tem, kaj se dogaja.
Če gostitelj prenočišča odpove rezervacijo pred prihodom, vam bomo pomagali ponovno rezervirati prenočišče. Naša ekipa vam lahko pomaga najti podobno bivališče glede na lokacijo in opremo glede na razpoložljivost po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni razpoložljivo ali ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten znesek, vključno s stroški storitve.
Več o tem, kaj lahko pričakujete, če gostitelj odpove vašo rezervacijo.
Med potrjeno rezervacijo boste imeli gostiteljevo e-naslov in telefonsko številko v niti sporočil za potovanje. Če ob prihodu ne morete vstopiti v prenočišče na Airbnbju in se gostitelj ne odzove ali ne more odpraviti težave, vam bomo pomagali poiskati podobno bivališče glede na razpoložljivost prenočišča po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni razpoložljivo ali ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten znesek, vključno s stroški storitve.
Preverite, kaj morate storiti, če ne morete stopiti v stik z gostiteljem.
Če se vnos bistveno razlikuje od oglaševanega, je gostitelj odličen vir za odpravo težave. Če se vnos bistveno razlikuje od oglaševanega in gostitelj ne more odpraviti težave, vam bomo pomagali poiskati podobno bivališče glede na razpoložljivost po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni na voljo ali če ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten ali delni znesek.
Če se kdaj ne počutite varno, smo tukaj, da vam pomagamo pridobiti prednostni dostop do posebej usposobljenih varnostnih predstavnikov, ki vam bodo pomagali pri vaših varnostnih težavah ali pa vas bodo podnevi ali ponoči neposredno povezali z lokalnimi organi za nujne primere.
Želite stopiti v stik z nami? Stopite v stik z nami po telefonu, e-pošti ali klepetu.
AirCover za goste zagotavlja podporo pri resnih težavah pri rezervaciji prenočišča (npr. gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom) ali med vašim bivanjem (npr. ogrevanje ne deluje pozimi, v prenočišču je manj spalnic, kot je navedeno, gre za drugačno vrsto prenočišča - zasebno sobo namesto celotnega prenočišča, manjka glavna oglaševana oprema, kot je bazen ali kuhinja), vendar ne vključuje manjših nevšečnosti, kot je pokvarjen opekač kruha.
Če pride do kakršnekoli težave, je najbolje, da se najprej najprej obrnete na gostitelja. Gostitelju lahko neposredno pošljete sporočilo in ga obvestite o tem, kaj se dogaja.
Če pride do težave med bivanjem:
AirCover za goste ni zavarovalna polica. Ne krije težav, povezanih s potovanji (na primer: vaše potovanje zamuja zaradi nevihte, vaš prevoznik pa je poškodoval vašo prtljago). Več o tem najdete tukaj.
Če ste gostitelj, preberite več o AirCoverju za gostitelje in nedavnih izboljšavah, ki smo jih naredili.