Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Vodnik • Gost

AirCover za goste

Ta članek je bil samodejno preveden.

AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji prenočišča. Če v prenočišču, ki ste ga rezervirali na Airbnbju, pride do resne težave in je gostitelj ne more odpraviti, vam bomo pomagali najti podobno bivališče po primerljivi ceniki. Če podobno bivališče ni na voljo ali če ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten ali delni znesek.

Če pride do kakršnekoli težave, je najbolje, da se najprej obrnete na gostitelja. To bo verjetno lahko popravil. Gostitelju lahko neposredno pošljete sporočilo in ga obvestite o tem, kaj se dogaja.

Odpovedi gostiteljev

Če gostitelj prenočišča odpove rezervacijo pred prihodom, vam bomo pomagali ponovno rezervirati prenočišče. Naša ekipa vam lahko pomaga najti podobno bivališče glede na lokacijo in opremo glede na razpoložljivost po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni razpoložljivo ali ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten znesek, vključno s stroški storitve.

Več o tem, kaj lahko pričakujete, če gostitelj odpove vašo rezervacijo.

Prihod ni mogoč

Med potrjeno rezervacijo boste imeli gostiteljevo e-naslov in telefonsko številko v niti sporočil za potovanje. Če ob prihodu ne morete vstopiti v prenočišče na Airbnbju in se gostitelj ne odzove ali ne more odpraviti težave, vam bomo pomagali poiskati podobno bivališče glede na razpoložljivost prenočišča po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni razpoložljivo ali ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten znesek, vključno s stroški storitve.

Preverite, kaj morate storiti, če ne morete stopiti v stik z gostiteljem.

Netočni vnosi

Če se vnos bistveno razlikuje od oglaševanega, je gostitelj odličen vir za odpravo težave. Če se vnos bistveno razlikuje od oglaševanega in gostitelj ne more odpraviti težave, vam bomo pomagali poiskati podobno bivališče glede na razpoložljivost po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni na voljo ali če ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten ali delni znesek.

Non stop linija za varnost

Če se kdaj ne počutite varno, smo tukaj, da vam pomagamo pridobiti prednostni dostop do posebej usposobljenih varnostnih predstavnikov, ki vam bodo pomagali pri vaših varnostnih težavah ali pa vas bodo podnevi ali ponoči neposredno povezali z lokalnimi organi za nujne primere.

Želite stopiti v stik z nami? Stopite v stik z nami po telefonu, e-pošti ali klepetu.

Kako deluje AirCover za goste

AirCover za goste zagotavlja podporo pri resnih težavah pri rezervaciji prenočišča (npr. gostitelj odpove rezervacijo pred prihodom) ali med vašim bivanjem (npr. ogrevanje ne deluje pozimi, v prenočišču je manj spalnic, kot je navedeno, gre za drugačno vrsto prenočišča - zasebno sobo namesto celotnega prenočišča, manjka glavna oglaševana oprema, kot je bazen ali kuhinja), vendar ne vključuje manjših nevšečnosti, kot je pokvarjen opekač kruha.

Če pride do kakršnekoli težave, je najbolje, da se najprej najprej obrnete na gostitelja. Gostitelju lahko neposredno pošljete sporočilo in ga obvestite o tem, kaj se dogaja.

Če pride do težave med bivanjem:

  1. Če je mogoče, posnemite fotografije ali videoposnetke težave.
  2. Obrnite se na gostitelja v 72 urah po odkritju težave in mu opišite težavo, da preveri, ali jo lahko odpravi.
  3. Če gostitelj ne more odpraviti težave ali se sploh ne odzove, se obrnite na nas v najkrajšem možnem času.
  4. Pregledali ga bomo in če ugotovimo, da gre za težavo, ki jo AirCover podpira za goste, vi pa želite zapustiti bivališče, vam bomo pomagali najti podobno prenočišče, odvisno od razpoložljivosti po primerljivih cenah. Če podobno bivališče ni na voljo ali če ne želite ponovno rezervirati, vam bomo vrnili celoten ali delni znesek.

AirCover za goste ni zavarovalna polica. Ne krije težav, povezanih s potovanji (na primer: vaše potovanje zamuja zaradi nevihte, vaš prevoznik pa je poškodoval vašo prtljago). Več o tem najdete tukaj

Če ste gostitelj, preberite več o AirCoverju za gostitelje in nedavnih izboljšavah, ki smo jih naredili.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Navodila za uporabo

    Poiščite pomoč ali pa se obrnite na Airbnb podporo

    Gostitelji in gostje težave običajno hitro razrešijo sami. Raziščite, kako dobiti pomoč, preden se odpravite na pot, ob svojem povratku ali pa med samim potovanjem.
  • Navodila za uporabo • Gost

    Kaj storiti, če gostitelj odpove rezervacijo prenočišča

    Če rezervacijo odpove gostitelj, boste prejeli vračilo celotnega zneska. Če do odpovedi rezervacije pride v 30 dneh pred prihodom, vam bomo pomagali ponovno rezervirati podobno bivališče glede na razpoložljivost prenočišč po primerljivih cenah.
  • Navodila za uporabo • Gost

    Kaj storiti, če med rezervacijo naletite na težavo

    Če med vašim bivanjem pride do nepričakovane težave, gostitelju najprej pošljite sporočilo, da skupaj poiščeta rešitev. Po vsej verjetnosti vam bo lahko pomagal odpraviti težavo. Če vam gostitelj ne more pomagati ali pa želite zahtevati vračilo denarja, vam z veseljem pomagamo.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija