Sporočilo direktorja Briana Cheskyja za naše gostitelje

Dragi gostitelj,

kakšni usodni meseci so bili to za vse nas. Kot mnogi od vas se vsak dan zbudim ločen od prijateljev in sodelavcev ter se sprašujem, kaj vse nas še čaka. Ko spremljam vsakodnevne novice, sočustvujem z vsemi državami, skupnostmi in družinami, ki jih je prizadel obseg in vpliv te krize.

Med vsem tem dogajanjem se je potovalna industrija zaustavila. Letala letalskih prevoznikov so prizemljena in vse meje so zaprte. Večina od nas, vključno z našimi gosti, zaradi priporočil vlad, ki so uvedle samoizolacijo, ne more zapustiti svojih domov. Potovanja, kot jih poznamo, so skoraj nemogoča.

Ko je Svetovna zdravstvena organizacija 11. marca razglasila pandemijo, smo se soočili z dilemo. Če bomo gostom omogočili odpoved rezervacij in vračilo denarja, smo vedeli, da bi to lahko imelo bistvene posledice za vaše preživetje. Vendar nismo mogli dopustiti, da bi bili gostje in gostitelji primorani se izpostaviti nevarnosti in s tem predstavljati dodatno tveganje za javno zdravje. Odločili smo se, da moramo gostom omogočiti odpoved rezervacij in vračilo celotnega zneska, vključno z vsemi našimi prispevki. Zavedajte se, da ta odločitev ni bila poslovna, ampak je temeljila na varovanju javnega zdravja.

Čeprav menim, da smo sprejeli pravilno odločitev, ko smo dali prednost zdravju in varnosti, mi je žal, da smo to odločitev posredovali gostom, ne da bi se posvetovali z vami. To bi morali storiti, kot vaši partnerji. Oglasili ste se nam in vemo, da bi lahko bili boljši partnerji.

Čeprav se takrat morda ni zdelo tako, smo partnerji. Ko trpi vaš posel, s tem trpi tudi naš posel. Vemo, da se trenutno mnogi od vas borite za preživetje in da potrebujete naša dejanja, ne le besede.

Tu je nekaj ukrepov, ki smo jih sprejeli, da bi vam pomagali prebroditi krizo.

Gostiteljem bomo plačali 250 milijonov dolarjev za kritje stroškov odpovedi zaradi bolezni COVID-19. Če gost odpove rezervacijo nastanitve z datumom prihoda med 14. marcem in 31. majem zaradi okoliščin, povezanih z boleznijo COVID-19, vam bomo plačali 25 % zneska, ki bi ga običajno prejeli v skladu s pravilnikom o odpovedi. To velja za vse pretekle rezervacije, ki so bile v tem času odpovedane zaradi okoliščin, povezanih z boleznijo COVID-19. Ta strošek bo v celoti kril Airbnb. Plačila bomo začeli pošiljati v aprilu. Gostje z rezervacijami, opravljenimi 14. marca ali prej, bodo lahko še vedno odpovedali in prejeli običajno vračilo denarja ali pa dobroimetje za rezervacije v višini celotnega zneska, ki so ga plačali. Podrobnejše informacije najdete na strani airbnb.com/250Msupport.

Ustvarili smo sklad za pomoč supergostiteljem v vrednosti 10 milijonov dolarjev. Namenjen je tistim, ki se trudijo preživeti – supergostiteljem, ki omogočajo zakup svojega prenočišča in potrebujejo pomoč pri plačevanju najemnine ali hipoteke, ter gostiteljem, ki že dlje časa prirejajo doživetja. Ta sklad smo ustanovili na pobudo naših zaposlenih, ki so iz lastnega žepa darovali 1 milijon dolarjev. Joe, Nate in jaz pa smo osebno prispevali preostalih 9 milijonov dolarjev. Od aprila dalje lahko gostitelji zaprosijo za nepovratna sredstva v višini do 5.000 dolarjev, ki jih ni treba vrniti. Podrobnejše informacije najdete na strani airbnb.com/superhostrelief.

Vašim prejšnjim gostom bomo olajšali pošiljanje finančne podpore, ki je namenjena neposredno vam. Oglasili so se nam številni gostje, ki so izredno hvaležni za prilagodljivost, ki so jo pokazali gostitelji na Airbnbju, zato vas želijo finančno podpreti. Za goste bomo ustvarili možnost, da bodo lahko poslali sporočilo in prispevek za vsakega gostitelja, pri katerem so že bivali. Pričakujemo, da bo ta možnost na voljo v aprilu. Vemo, da v teh težkih časih že majhna gesta pomeni veliko.

Skupaj smo si prizadevali, da bi v okviru nedavno sprejetega paketa pomoči, ki ga je zaradi COVID-19 pripravila ameriška vlada, zagotovili podporo gostiteljem. Ta zakon zdaj omogoča gostiteljem v ZDA, da izkoristijo številne ukrepe pomoči, vključno z nepovratnimi sredstvi in posojili za mala podjetja ter finančno pomočjo za brezposelne. Najlepša hvala za več kot 105.000 klicev in e-sporočil, ki ste jih namenili članom kongresa.

Delamo tudi na drugih pobudah in v prihodnjih tednih vam bomo posredovali več podrobnih informacij. Pobude vključujejo aktivno sodelovanje s strokovnjaki in epidemiologi glede standardov čistoče, da boste vi in vaši gostje varni, potovalno zavarovanje za vas in vaše goste ter programe, s katerimi vam bomo zagotovili pomoč pri ponovni vzpostavitvi poslovanja.

Moja zaveza vam je, da obnovim naše partnerstvo. Ko sodelujemo, smo najmočnejši in absolutno najboljši. Nedavno sem lahko videl primer takega sodelovanja, ko smo si skupaj prizadevali zagotoviti nastanitev za zdravstvene delavce v ospredju boja proti širjenju bolezni COVID-19. Skupaj pomagamo zagotoviti brezplačno ali subvencionirano nastanitev za več kot 100.000 zdravstvenih in humanitarnih delavcev ter zaposlenih v službah za nujno pomoč. Več kot 40.000 vas je že ponudilo pomoč. Če se jim želite pridružiti, obiščite airbnb.com/covid19relief.

Zaupanje je temelj partnerstva – in zaupanje se gradi s časom. Vemo, da moramo opraviti še kar nekaj dela, da okrepimo vaše zaupanje, vendar je to naša prednostna naloga, h kateri smo se zavezali. Veselimo se, da bomo lahko skupaj ponovno začeli sprejemati na milijone gostov, ko bo spet mogoče potovati – kar se bo zagotovo zgodilo.

Brian Chesky

<spacing large>

To sporočilo je na voljo v naslednjih jezikih:

Italiano | Français | Deutsch | Português | Español | Русский | 中文 | 日本語 | 한국어