1. Raziščite
2. Rezervirajte
3. Odpotujte
Ne glede na to, kam greste, se lahko zanesete na našo pomoč



Ste pripravljeni, da začnete z iskanjem?
Raziščite zdajImate še kakšna vprašanja?
Možnosti, kot sta samostojni vstop ali rezervacija celotnega prenočišča, vam omogočajo, da komunicirate z gostiteljem predvsem prek sporočil v aplikaciji. V primeru kakršnihkoli težav ali nejasnosti mu lahko kadarkoli pošljete sporočilo.
Pridobite najnovejše informacije o našem odzivu na COVID-19 in vire za goste, vključno s posodobitvami pravilnikov, omejitvami potovanj, prilagodljivimi možnostmi potovanja in še čem. Več o tem
V večini primerov lahko težave takoj rešite tako, da gostitelju pošljete sporočilo. Če vam ne more pomagati, se v 24 urah po odkritju težave obrnite na Airbnb. Več o tem
Zaračunali vam bomo takoj, ko bo rezervacija potrjena, vendar pa bo gostitelj prejel plačilo šele 24 ur po vašem prihodu. Tako boste imeli dovolj časa, da preverite, ali je vse skladno z vašimi pričakovanji. Več o tem
Skoraj vsakdo lahko sprejema goste v prenočišču ali priredi doživetje. Brezplačno se lahko registrirate in delite svoje prenočišče ali spretnosti s svetom. Za začetek obiščite Center za gostitelje. Več o tem
Za dodatne odgovore na vaša vprašanja obiščite Center za pomoč. Več o tem