Od naslednjega potovanja vas ločijo le 3 koraki
Od naslednjega oddiha
vas ločijo le trije koraki1. Raziščite
Začnite raziskovati prenočišča in doživetja. Če želite zožiti možnosti, uporabite filtre, ki vam omogočajo omejitev iskanja na celotna prenočišča, prenočišča s samostojnim vstopom, prenočišča, v katerih so dobrodošli hišni ljubljenčki, in še mnogo več. Najljubše možnosti lahko shranite tudi na seznam želja.
2. Rezervirajte
Ko najdete, kar ste iskali, preberite več o gostitelju, pobrskajte po preteklih mnenjih gostov in se pozanimajte o možnostih odpovedi. Nato vas od rezervacije loči le nekaj klikov.
3. Odpotujte
Pripravljeni ste. Z gostiteljem se povežite prek aplikacije ter pridobite lokalne nasvete in odgovore na morebitna vprašanja. Če potrebujete dodatno podporo, se lahko kadarkoli obrnete tudi na Airbnb.
Wherever you go, we’re here to help
Ne glede na to, kam greste,
se lahko zanesete na našo pomoč
Zdravje in varnost sta na prvem mestu
Gostitelji so zavezani k poostrenemu protokolu čiščenja, ki velja v času bolezni COVID-19, prenočišča pa so ocenjena glede na čistočo.

Več možnosti odpovedi
Gostitelji lahko ponudijo vrsto prilagodljivih možnosti odpovedi, ki so jasno navedene ob rezervaciji.

Non stop podpora – podnevi in ponoči
Naša non stop podpora strankam po vsem svetu vam zagotavlja pomoč, ne glede na to, kje ste.
Imate še kakšna vprašanja?
Ali moram spoznati gostitelja?
Možnosti, kot sta samostojni vstop ali rezervacija celotnega prenočišča, vam omogočajo, da komunicirate z gostiteljem predvsem prek sporočil v aplikaciji. V primeru kakršnihkoli težav ali nejasnosti mu lahko kadarkoli pošljete sporočilo.
Kakšne ukrepe izvaja Airbnb kot odziv na pandemijo COVID-19?
Pridobite najnovejše informacije o našem odzivu na COVID-19 in vire za goste, vključno s posodobitvami pravilnikov, omejitvami potovanj, prilagodljivimi možnostmi potovanja in še čem.
Kaj, če moram rezervacijo odpovedati zaradi težav s prenočiščem ali gostiteljem?
V večini primerov lahko težave takoj rešite tako, da gostitelju pošljete sporočilo. Če vam ne more pomagati, se v 24 urah po odkritju težave obrnite na Airbnb.
Kdaj mi zaračunate rezervacijo?
Zaračunali vam bomo takoj, ko bo rezervacija potrjena, vendar pa bo gostitelj prejel plačilo šele 24 ur po vašem prihodu. Tako boste imeli dovolj časa, da preverite, ali je vse skladno z vašimi pričakovanji.
Center za gostitelje
Skoraj vsakdo lahko sprejema goste v prenočišču ali priredi doživetje. Brezplačno se lahko registrirate in delite svoje prenočišče ali spretnosti s svetom. Za začetek obiščite Center za gostitelje.
Ali potrebujete več informacij?
Za dodatne odgovore na vaša vprašanja obiščite Center za pomoč.