Navodila za uporabo
•
Gostitelj
Predhodna odobritev gostov
Predhodna odobritev gostov
Guests have contacted you about your place, and that’s good! Encourage them to book by sending a pre-approval. They’ll have 24 hours to confirm their reservation. Once they do, you’re both set.
Če želite predhodno odobriti rezervacijo gosta:
Kako predhodno odobriti rezervacijo na namizju
- Kliknite razdelek Sporočila in odprite sporočilo, ki vam ga je poslal gost.
- Dotaknite se rezervacije.
- Dotaknite se možnosti Predhodna odobritev.
Kako predhodno odobriti rezervacijo v aplikaciji Airbnb
- Dotaknite se razdelka Profil in nato Preklop na skrb za goste .
- Dotaknite se razdelka Sporočila in odprite sporočilo, ki vam ga je poslal gost.
- Dotaknite se gumba Podrobnosti.
- Dotaknite se možnosti Predhodna odobritev.
Kako predhodno odobriti rezervacijo v aplikaciji Airbnb
- Dotaknite se razdelka Profil in nato Preklop na skrb za goste .
- Dotaknite se razdelka Sporočila in odprite sporočilo, ki vam ga je poslal gost.
- Dotaknite se gumba Podrobnosti.
- Dotaknite se možnosti Predhodna odobritev.
Kako predhodno odobriti rezervacijo v mobilnem brskalniku
- Dotaknite se razdelka Sporočila in odprite sporočilo, ki vam ga je poslal gost.
- Dotaknite se rezervacije.
- Dotaknite se možnosti Predhodna odobritev.
If a guest hasn’t accepted a pre-approval or your situation has changed, follow the steps above and select Withdraw pre-approval.
Things to know
- Your listing’s calendar is still marked as available when you pre-approve a guest.
- You can offer multiple guests a pre-approval for the same dates, just let each guest know that there are other people interested in booking. Once the space is filled, other guests will be automatically notified.
- Once a pre-approval expires, the guest will need to send another request to book. This will be for the same price as the original pre-approval. If you want to change the price, you need to retract your original pre-approval.
- Pre-approvals do not override your reservation requirements.
- Pre-approvals can only be sent for the date range of the guest's inquiry.
- Pre-approval and special offer reservations won't apply for promotions.
Unblock your calendar
If you don't see the option to pre-approve a guest, it means that your calendar is blocked for some or all of the guest’s reservation dates. Try editing your calendar to show your listing is available. Please note: Airbnb can block your calendar if you haven’t provided all the information required for your account.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gostitelj
Kako preklicati predhodno odobritev gosta
Če ste preklicali predhodno odobritev rezervacije, ne boste imeli dodatnih stroškov, v kolikor gost še ni rezerviral vašega bivališča. - Gost
Kaj pomeni, če me gostitelj vnaprej odobri?
Če vam gostitelj predhodno odobri rezervacijo, lahko prenočišče samodejno rezervirate na izbrane datume. Pri tem vam ni treba počakati na po… - Gostitelj
Odgovorite na povpraševanje
Odzovite se v 24 urah. Gostje, ki vam pošljejo povpraševanje, običajno potrebujejo več informacij, preden vam pošljejo zahtevo za rezervacij…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija