Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo
Gost

Kaj storiti, če gostitelj odpove rezervacijo

While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover for guests, support for guests who experience issues with their booking, including Host cancellations within 30 days of check-in.

What to expect if your reservation is canceled

When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.

If your cancellation happens within 30 days of check-in, we’ll also help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing.

As always, you can contact us if you need more help.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Gost

    Če mora gostitelj odpovedati

    Če vas gostitelj ne more sprejeti v prenočišču, ne odpovejte rezervacije namesto njega – pošljite mu zahtevo za odpoved, da ne zamudite najv…
  • Kako delujejo odpovedi

    Včasih ne gre vse po načrtih, zato morate odpovedati rezervacijo. Da bo vse potekalo brez težav, tukaj najdete vse o tem, kako to storiti.
  • Gost

    AirCover za goste

    AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji. Če v prenočišču, ki ste ga rezervirali na Airbnbju, pride do resne težave in je gostite…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija