Preskoči na vsebino
Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Možnosti odpovedi zaradi bolezni COVID-19

    Če COVID-19 vpliva na vaše potovalne načrte (in upamo, da ne) in vas zanima, kakšne možnosti za odpoved in vračilo denarja imate trenutno na voljo, pojdite na razdelek »Odpoved rezervacije« in izberite možnost »Moji potovalni načrti so se spremenili zaradi pandemije COVID-19«.

    V tem primeru imate vedno na voljo naslednji možnosti:

    • Vračilo denarja v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi
    • Vračilo celotnega zneska, ki ga lahko prejmete, če nam v pregled pošljete uradno dokumentacijo

    Glede na rezervacijo in datum prihoda pa imate morda na voljo tudi naslednji možnosti:

    • Dobroimetje za rezervacije v primeru izrednih okoliščin
    • Gostitelja lahko zaprosite za vračilo celotnega zneska

    Če morate rezervacijo še vedno odpovedati, nadaljujte s postopkom odpovedi, mi pa vas bomo seznanili z vsemi nadaljnjimi koraki, ki jih boste morda morali opraviti vi ali vaš gostitelj.

    Kaj morate vedeti

    Če ste zboleli za boleznijo COVID-19, je ta okoliščina zajeta v našem standardnem pravilniku o izrednih okoliščinah. Ob odpovedi rezervacije preprosto izberite možnost »Imam izredne okoliščine«.

    Če vaša rezervacija ne izpolnjuje pogojev za vračilo celotnega zneska, lahko gostitelju kadarkoli pošljete sporočilo in ga vprašate, ali vam je pripravljen vrniti dodatni znesek prek Centra za poravnavo.

    Ste dobili pomoč, ki ste jo potrebovali?

    Podobni članki