Možnosti odpovedi zaradi bolezni COVID-19
Rezervacije, opravljene 14. marca 2020 ali prej
Če je bila vaša rezervacija opravljena 14. marca 2020 ali pred tem datumom in je vaše potovalne načrte prekrižala bolezen COVID-19, lahko izveste, kakšne so možnosti za odpoved rezervacij in vračilo denarja. Preberite članek o odpovedi rezervacije in izberite možnost Moji potovalni načrti so se spremenili zaradi pandemije COVID-19.
Odvisno od vaših okoliščin boste morda videli eno ali več naslednjih možnosti:
- Vračilo denarja v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi
- Vračilo celotnega zneska, ki ga lahko prejmete, če nam v pregled pošljete uradno dokumentacijo
- Dobroimetje za rezervacije v primeru izrednih okoliščin
- Gostitelja lahko zaprosite za vračilo celotnega zneska
Rezervacije, opravljene po 14. marcu 2020
Če je bila rezervacija opravljena po 14. marcu 2020 in na vaše načrte vpliva bolezen COVID-19, velja gostiteljev pravilnik o odpovedi. Če pa ste sami zboleli za boleznijo COVID-19, je ta okoliščina vedno zajeta v našem standardnem pravilniku o izrednih okoliščinah.
Če vaša rezervacija ne izpolnjuje pogojev za vračilo celotnega zneska, lahko gostitelju kadar koli pošljete sporočilo in ga vprašate, ali vam je pripravljen vrniti dodatni znesek z uporabo Centra za poravnavo.
Podobni članki
- Navodila za uporabo•GostKdaj boste prejeli vračilo denarjaČeprav nakazilo izvedemo skorajda takoj, vračilo denarja večinoma prejmete na račun v roku 10 dni. Ta postopek pa lahko traja tudi dlje časa…
- Navodila za uporabo•GostiteljVračilo denarja gostuKako boste gostu vrnili denar, je odvisno od tega, ali se vračilo izvede pred njegovim potovanjem ali po njem.
- Pravilnik o skupnosti•GostPravilnik o izrednih okoliščinah zaradi koronavirusa (COVID-19)Več podrobnosti o kritju v primeru bolezni COVID-19 najdete v našem pravilniku o izrednih okoliščinah.