Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravila
Gost

Možnosti odpovedi zaradi bolezni COVID-19

Rezervacije, opravljene 14. marca 2020 ali prej

Če je bila vaša rezervacija opravljena 14. marca 2020 ali pred tem datumom in je vaše potovalne načrte prekrižala bolezen COVID-19, lahko izveste, kakšne so možnosti za odpoved rezervacij in vračilo denarja. Preberite članek o odpovedi rezervacije in izberite možnost Moji potovalni načrti so se spremenili zaradi pandemije COVID-19.

Odvisno od vaših okoliščin boste morda videli eno ali več naslednjih možnosti:

  • Vračilo denarja v skladu z gostiteljevim pravilnikom o odpovedi
  • Vračilo celotnega zneska, ki ga lahko prejmete, če nam v pregled pošljete uradno dokumentacijo
  • Dobroimetje za rezervacije v primeru izrednih okoliščin
  • Gostitelja lahko zaprosite za vračilo celotnega zneska

Rezervacije, opravljene po 14. marcu 2020

Če je bila rezervacija opravljena po 14. marcu 2020 in na vaše načrte vpliva bolezen COVID-19, velja gostiteljev pravilnik o odpovedi. Če pa ste sami zboleli za boleznijo COVID-19, je ta okoliščina vedno zajeta v našem standardnem pravilniku o izrednih okoliščinah.

Če vaša rezervacija ne izpolnjuje pogojev za vračilo celotnega zneska, lahko gostitelju kadar koli pošljete sporočilo in ga vprašate, ali vam je pripravljen vrniti dodatni znesek z uporabo Centra za poravnavo.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija