Smernice glede uporabe blagovnih znamk
Airbnb čuti veliko odgovornost pri podpiranju svoje skupnosti, vključno z gostitelji, gosti, partnerji in drugimi, ki obiščejo ali uporabljajo našo platformo in storitve. Del te odgovornosti do naše skupnosti pa je zaščita naših prepoznavnih znakov in blagovne znamke. Ne želimo, da se člani naše skupnosti ali kdorkoli drug sprašuje, kaj podpiramo, nadziramo ali upravljamo. Te smernice so zasnovane tako, da zaščitijo našo blagovno znamko in vam pomagajo, da odgovorno delite informacije o družbi Airbnb.
Te smernice so del naših Pogojev storitve. Z uporabo katerekoli storitve Airbnb se strinjate s temi smernicami, našimi Pogoji storitve in drugimi pravilniki.
1. Airbnbjevi prepoznavni znaki
Airbnbjevi prepoznavni znaki vključujejo ime Airbnb, logotip Airbnb, logotip Bélo, značko supergostitelja in AirCover ter vse besede, slogane, ikone, logotipe, grafične elemente, oblikovalske predloge in druge kazalnike, ki so povezani s prepoznavnostjo družbe Airbnb oziroma z njenimi storitvami ali izdelki. Veliko truda smo vložili v to, da vam zagotovimo storitve in izdelke najvišje kakovosti, naša blagovna znamka pa odraža ta prizadevanja. Zato smo naše znamke obsežno zaščitili z registracijo blagovnih znamk in trgovskih preoblek v ZDA in drugod po svetu. Brez pisnega dovoljenja družbe Airbnb ne smete uporabljati logotipa Airbnb, logotipa Bélo ali kakršnihkoli Airbnbjevih prepoznavnih znakov in ikon.
2. Kako uporabljati ime Airbnb
Če nimate dovoljenja, ne smete uporabiti nobenega od Airbnbjevih prepoznavnih znakov, lahko pa Airbnb omenite ali uporabite ime Airbnb pri opisu svoje ponudbe. Če ste to vi, ne pozabite upoštevati naslednjih smernic:
Vsebina naj vključuje dejstva in opise
Kaj svetujemo
- »Airbnb« lahko omenite samo na način, ki jasno in natančno opisuje vaš odnos z družbo Airbnb ali vašo vsebino.
- Besedo »Airbnb« uporabljajte izključno v telesu besedila (ne smete je uporabiti na primer v naslovih in naslovnih vrsticah) v enaki velikosti, vrsti pisave, barvi in slogu preostalega telesa besedila.
Kaj odsvetujemo
- »Airbnb« ne omenjajte na način, ki namiguje na partnerstvo, sponzorstvo ali podporo.
- V vsebini ne uporabljajte besede »Airbnb« pogosteje, kot je potrebno, za dejanski opis odnosa z družbo Airbnb. Če ima izraz ali stavek enak pomen brez besede »Airbnb«, jo odstranite.
Primeri
Jasno in opisno | Napačno in zavajajoče |
Smo podjetje za upravljanje nepremičnin, ki upravlja številna prenočišča na Airbnbju | Smo podjetje za upravljanje nepremičnin na Airbnbju |
Za prenočišča, ki so objavljena na Airbnbju, nudimo storitve profesionalnega čiščenja | Profesionalne storitve čiščenja na Airbnbju |
Specializirani smo za prenočišča, ki so objavljena na Airbnbju | Strokovnjaki Airbnb |
Moji nasveti, kako postati gostitelj na Airbnbju | Seminar za gostitelje na Airbnbju |
Izognite se nejasnostim
Kaj svetujemo
- Izberite in uporabite ime, logotip in identiteto blagovne znamke, vključno z barvo in vrsto pisave (ali tipografijo), ki se razlikuje od Airbnbjevih prepoznavnih znakov in elementov blagovne znamke.
Kaj odsvetujemo
- Ne uporabljajte logotipa Bélo v nobeni obliki, niti posamezno niti skupaj s katerimkoli nazivom podjetja, blagovno znamko, imenom računa na družbenih omrežjih ali splošnim izrazom.
- Ne uporabljajte »Airbnb«, »Air«, »bnb« ali podobnih izrazov v imenih spletišča, podjetja, izdelka, blagovnih znamk ali za registrirane domene, vzdevke na družbenih omrežjih, trženjska sredstva blagovne znamke itd.
- V vsebini, vključno s prepoznavnimi znaki, logotipi, grafikami ali drugimi elementi blagovne znamke, ne izpostavljajte Airbnbjeve prepoznavne barve Rausch.
Primeri
To! | Ne ... |
Bobov najboljši najem otoka | Airbnbbike |
Redovo čiščenje najemniških bivališč | Sunbnb |
Annin oddih na otoku | Sun BnB |
rentmyskihaus.com | Bikebandb ali Bikeb&b |
Najem koles in prenočišč | nicebnb.com |
STR Management Co | airmansion |
Za podjetja za upravljanje nepremičnin
Če želite oglaševati svoje podjetje za upravljanje nepremičnin za kratkotrajni zakup, zgoraj navedene smernice veljajo tudi za vas. Ne pozabite tudi, da se ne smete predstavljati kot »podjetje za upravljanje nepremičnin na Airbnbju«, ali navajati obstoj »izključnega razmerja« z družbo Airbnb, zaradi česar bi uporabniki zmotno verjeli, da ste z njo povezani. Omenite lahko, da upravljate ali nudite storitve za prenočišča, objavljena na Airbnbju, vendar Airbnb ne sme biti v središču pozornosti vašega spletišča ali drugega oglaševalskega gradiva.
Če imate spletišče, morate na vidnem mestu objaviti naslednje obvestilo: »[ime vašega podjetja] je neodvisna tretja oseba, ki jo družba Airbnb ali njene podružnice ne podpirajo oziroma z njo niso povezane.« Če imate na spletišču kalkulator zaslužka, obrazec za stik ali katerokoli drugo orodje za zajemanje uporabniških podatkov, morate pod gumbom, ki poziva k ukrepanju, jasno prikazati izjavo o omejitvi odgovornosti.
Za partnerje
Partnerji morajo imeti pisno dovoljenje za uporabo naših prepoznavnih znakov. Če imate dovoljenje za uporabo naših prepoznavnih znakov, morate upoštevati najnovejše smernice glede uporabe blagovnih znamk, ki vam jih posreduje vaša oseba za stik na Airbnbju in ki lahko odgovori na vsa vprašanja v zvezi s temi ali dopolnilnimi smernicami.
Podobni članki
- Gostitelj doživetjaDoživetja v okrožju Kolumbija, ki vključujejo alkoholPrirejanje doživetij na Airbnbju je zabavno, vendar morate upoštevati določena pravila in obveznosti, ki veljajo za posamezne dejavnosti. Zb…
- Dodatek k Airbnbjevem Pravilniku o zasebnosti za Kitajsko – seznam dovoljenj za napravePreglejte naš dodatni pravilnik o zasebnosti za Kitajsko
- Tržna e-sporočila v KorejiOmogočite, prilagodite, ocenite in izboljšajte naš način oglaševanja in trženja v korejski skupnosti.