Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Pravni pogoji

Potovalno zavarovanje pri družbi Europ Assistance

Ta članek je bil samodejno preveden.

Od septembra 2022 lahko gostje, ki prebivajo v Združenem kraljestvu, Nemčiji, Španiji, Italiji, na Irskem, Nizozemskem, v Avstriji in na Portugalskem, kupijo potovalno zavarovanje na strani za plačilo.

Potovalne zavarovalne police ponuja družba Generali's Europ Assistance Group, ki trguje pod imenom Europ Assistance v EU in Združenem kraljestvu.

Če ste zavarovanje za rezervacijo kupili prek storitve Europ Assistance po aprilu, informacije o kritju najdete v tem članku.

Ne živite v tej državi ali regiji? Več informacij o tem, kje je zavarovanje na voljo. Gostje lahko povsod kupijo potovalno zavarovanje tudi izven Airbnbja, neposredno prek spletišča potovalnega zavarovalnice ali tako, da nakupujejo na spletišču za primerjavo.

Za prebivalce Združenega kraljestva

Dodajanje zavarovanja med rezervacijo

Ob rezervaciji na Airbnbju boste lahko dodali potovalno zavarovanje na strani za plačilo. Preden to storite, preglejte podrobnosti o ponujeni zavarovalni polici in o tem, kaj je krito, da se prepričate, ali vam ustreza.

Kmalu po potrditvi rezervacije boste prejeli e-sporočilo s potrditvijo zavarovalnega nakupa in kopijo zavarovalne police. To e-sporočilo bo vključevalo tudi povezavo do strani s podrobnostmi o vašem pravilniku, kjer lahko prekličete svoj pravilnik, začnete zahtevek in še več.

Spremembe rezervacije

Vaša polica potovalnega zavarovanja bo samodejno posodobljena, če se datumi rezervacije ali število gostov spremenijo in v obstoječi polici ni zahtevka. Če sprememba vpliva na skupno ceno rezervacije, vam bomo zaračunali ali pa vam vrnili prilagojen znesek za potovalno zavarovanje.

Kaj zajema pravilnik

Potovalno zavarovanje za pomoč Europ vključuje:

  • Odpoved potovanja: če odpoveste rezervacijo na Airbnbju zaradi hude bolezni, na primer zaradi resne bolezni ali poškodbe, zamude leta zaradi mehanske okvare ali naravne nesreče v vašem prenočišču ali destinaciji, vam povrnemo stroške rezervacije, ki vam ne povrnejo stroškov rezervacije na Airbnbju, kot so: huda bolezen ali poškodba, zamuda leta zaradi mehanske okvare ali naravne nesreče.
  • Zamuda pri odhodu: povrnemo vam določene dodatne stroške, ki nastanejo, ker vaše potovanje zamuja 12 ur ali več iz razloga, ki ga zajema kritje. Zajeti razlogi vključujejo nevihto, požar ali poplavo na točki odhoda; mehansko okvaro vašega vozila in izgubo potovalnih dokumentov ali denarja.
  • Medical Assistance: Prejmite povračilo stroškov zdravljenja, ki nastanejo med potovanjem v tujino, kot so: stroški hospitalizacije, zdravila, ki jih je predpisal zdravnik, ali potovanja reševalnega vozila, ki jih naroči zdravnik.
  • Prtljaga: povrnemo stroške v primeru popolne izgube ali poškodbe prtljage s strani prevoznika.

Kaj ni zajeto

  • Že obstoječa zdravstvena stanja: če ste namenjeni na potovanje in imate obstoječo zdravstveno stanje, ki zajema določena zdravstvena stanja, boste morda potrebovali dodatno ali drugo zavarovalno polico. Za informacije se obrnite na organizacijo Money and Pensions Service tako, da pokličete na številko +44 (0) 80 0138 7777 ali pa poiščete njihov seznam ponudnikov ponudnikov ponudnikov zdravstvenega zavarovanja.
  • Določeni stroški potovanja: če morate pred odhodom na potovanje odpovedati rezervacijo, vam ne moremo povrniti stroškov načrtovanega prevoza (vključno z leti, vlaki in trajekti) do prenočišča na Airbnbju in nazaj.

Ali je zajeto z boleznijo COVID-19?

Čeprav pandemije niso zajete v potovalnem zavarovanju, je COVID-19 v nekaterih primerih zajet v nekaterih primerih, ker velja za resno bolezen. Nepričakovana bolezen je razlog za odpoved potovanja, zdravniško pomoč in ugodnosti za omejevanje potovanj. Niste zajeti v primeru težav s potovanji, ki jih je povzročil COVID-19, kot so zaprtje meja in predpisi za karanteno.

Upoštevajte, da če vložite zahtevek zaradi bolezni COVID-19, morate predložiti dokumentacijo, ki dokazuje, da ste vi, družinski član (npr. vaš otrok) ali nekdo, ki biva pri vas v nastanitvi na Airbnbju, je bil pozitiven, medtem ko ste pod virtualnim ali osebnim nadzorom usposobljenega zdravstvenega delavca.

Kdo je zajet

Vsak pravilnik zajema gosta, ki ga je kupil, in ljudi, ki bivajo pri njih v nastanitvi na Airbnbju. Te osebe ni treba dodati rezervaciji na Airbnbju ali pa jih navesti v skladu s pravilnikom, da bi lahko bile zajete, starostnih omejitev pa ni.

Odpoved pravilnika

Prebivalci Združenega kraljestva lahko odpovejo svoj pravilnik v 14 dneh po nakupu in povrnejo celotno premijo. Upoštevajte, da pravilnika po odhodu na potovanje ne morete odpovedati ali vložiti zahtevka, tudi če ste v 14-dnevnem obdobju hlajenja.

Če želite preklicati polico, pojdite na stran s pregledom kritja in izberite možnost »Prekliči«.

Začetek zahtevka

Zahtevke obravnavajo od začetka do konca. Zahtevek lahko vložite tako, da greste na stran s pregledom kritja in izberete možnost »Zaženi zahtevek« ali pa se obrnete neposredno na pomoč Europ Assistance.

Kako poiskati pomoč

Če imate vprašanja v zvezi s svojim pravilnikom, potrebujete pomoč pri zahtevku ali potrebujete pomoč za potovanje, se obrnite na družbo Europ Assistance tako, da pokličete +44 (0) 203 7888 656 ali pošljete e-sporočilo na infoairbnb@roleurop.com.

Za prebivalce Združenega kraljestva potovalno zavarovanje krije podružnica družbe Europ Assistance S.A. v Združenem kraljestvu.

Zavarovalnica Europ Assistance S.A. je pod nadzorom francoskega nadzornega organa (ACPR), 4 place de Budapest, CS92459 - 75436 Paris Cedex 09, Francija. Podružnica Europ Assistance S.A. UK je pooblaščena s strani Urada za bonitetno ureditev. V skladu s predpisi Uprave za finančno ravnanje in omejene predpise Urada za bonitetno ureditev. Podrobnosti o obsegu našega predpisa s strani Uprave za bonitetno ureditev so na voljo na zahtevo.Registracijska številka FCA podružnice zavarovalnice Europ Assistance S.A. v Združenem kraljestvu je 203084. 

Za prebivalce Združenega kraljestva to potovalno zavarovanje organizira družba Airbnb UK Services Limited. Airbnb UK Services Limited je imenovani predstavnik podjetja Aon UK Limited, ki je pooblaščen in reguliran s strani Uprave za finančno poslovanje. Družba Aon UK Limited je pri organu za finančno poslovanje (FCA) registrirana s številko 310451. Številko lahko preverite tako, da obiščete register finančnih storitev | FCA ali pa pokličete na telefonsko številko 0800 111 6768. Potovalno zavarovanje je na voljo gostom, starim 18 let ali več. Veljajo vsi pogoji in pravila. Potovalno zavarovanje nadzira organ za finančno poslovanje, preostali izdelki in storitve pa niso regulirani izdelki, ki jih organizira družba Airbnb UK Services Limited. FP.AFF.343.LC

Za prebivalce EU

Dodajanje zavarovanja med rezervacijo

Ob rezervaciji na Airbnbju boste lahko dodali potovalno zavarovanje na strani za plačilo. Preden to storite, preglejte podrobnosti o ponujeni zavarovalni polici in o tem, kaj je krito, da se prepričate, ali vam ustreza.

Kmalu po potrditvi rezervacije boste prejeli e-sporočilo s potrditvijo zavarovalnega nakupa in kopijo zavarovalne police. To e-sporočilo bo vključevalo tudi povezavo do strani s podrobnostmi o vašem pravilniku, kjer lahko prekličete svojo polico, vložite zahtevek in še več.

Spremembe rezervacije

Vaša polica potovalnega zavarovanja bo samodejno posodobljena, če se datumi rezervacije ali število gostov spremenijo in v obstoječi polici ni zahtevka. Če sprememba vpliva na skupno ceno rezervacije, vam bomo zaračunali ali pa vam vrnili prilagojen znesek za potovalno zavarovanje.

Kaj zajema pravilnik

Potovalno zavarovanje za pomoč Europ vključuje:

  • Odpoved potovanja: če odpoveste rezervacijo na Airbnbju zaradi hude bolezni, na primer zaradi resne bolezni ali poškodbe, zamude leta zaradi mehanske okvare ali naravne nesreče v vašem prenočišču ali destinaciji, vam povrnemo stroške rezervacije, ki vam ne povrnejo stroškov rezervacije na Airbnbju, kot so: huda bolezen ali poškodba, zamuda leta zaradi mehanske okvare ali naravne nesreče.
  • Zamuda pri odhodu: povrnemo vam določene dodatne stroške, ki nastanejo, ker vaše potovanje zamuja 12 ur ali več iz razloga, ki ga krijete. Zajeti razlogi vključujejo nevihto, požar ali poplavo na točki odhoda; mehansko okvaro vašega vozila in izgubo potovalnih dokumentov ali denarja.
  • Zdravstvena pomoč: povračilo stroškov zdravljenja, ki nastanejo med potovanjem v tujino, kot so: stroški hospitalizacije, zdravila, ki jih je predpisal zdravnik, ali potovanja reševalnega vozila, ki jih naroči zdravnik.
  • Prtljaga: povrnemo stroške v primeru popolne izgube ali poškodbe prtljage s strani prevoznika.

Ali je zajeto z boleznijo COVID-19?

Čeprav pandemije niso zajete v potovalnem zavarovanju, je COVID-19 v nekaterih primerih zajet v nekaterih primerih, ker velja za resno bolezen. Nepričakovana bolezen je razlog za odpoved potovanja, zdravniško pomoč in omejevanje potovanj. Niste zajeti v primeru težav s potovanji zaradi bolezni COVID-19, kot so zaprtje meja in karantene.

Upoštevajte, da če vložite zahtevek zaradi bolezni COVID-19, morate predložiti dokumentacijo, ki dokazuje, da ste vi, družinski član (npr. vaš otrok) ali nekdo, ki biva pri vas v nastanitvi na Airbnbju, je bil pozitiven, medtem ko ste pod virtualnim ali osebnim nadzorom usposobljenega zdravstvenega delavca.

Kdo je zajet

Vsak pravilnik zajema gosta, ki ga je kupil, in ljudi, ki bivajo pri njih v nastanitvi na Airbnbju. Te osebe ni treba dodati rezervaciji na Airbnbju ali pa jih navesti v skladu s pravilnikom, da bi lahko bile zajete, starostnih omejitev pa ni.

Odpoved pravilnika

Prebivalci EU (razen Francije) lahko v 14 dneh po nakupu prekličejo svoj polico za vračilo celotnega zneska premije. Upoštevajte, da pravilnika po odhodu na potovanje ne morete odpovedati ali vložiti zahtevka, tudi če ste v 14-dnevnem obdobju odloga.

Če želite preklicati polico, pojdite na stran s pregledom kritja in izberite možnost »Prekliči«.

Začetek zahtevka

Zahtevke obravnavajo od začetka do konca. Zahtevek lahko začnete tako, da greste na stran s pregledom kritja in izberete možnost »Zaženi zahtevek« ali pa se obrnete neposredno na pomoč Europ Assistance.

Kako poiskati pomoč

Če imate vprašanja o svojem pravilniku, potrebujete pomoč pri zahtevku ali potrebujete pomoč pri potovanju:

  • Prebivalci Avstrije: stopite v stik z družbo Europ Assistance tako, da pokličete +43 120 609 2205 ali pošljite e-sporočilo na Airbnb@roleurop.com.
  • Stanovalci Nemčije: stopite v stik z družbo Europ Assistance tako, da pokličete +49 302 238 4619 ali pošljite e-sporočilo na infoairbnb@roleurop.com.
  • Prebivalci Irske: stopite v stik z družbo Europ Assistance tako, da pokličete +353 15 41 07 39 ali pošljite e-sporočilo na Airbnb@roleurop.com.
  • Prebivalci Italije: stopite v stik z družbo Europ Assistance tako, da pokličete +39 02 23 33 14 35 ali pošljite e-sporočilo na infoairbnb@roleurop.com.
  • Stanovalci Nizozemske: stopite v stik z družbo Europ Assistance tako, da pokličete +31 207003745 ali pošljete e-sporočilo na infoairbnb@roleurop.com. Za pomoč na potovanju pokličite +32 2 541 9011.
  • Stanovalci Portugalske: stopite v stik z družbo Europ Assistance tako, da pokličete +34 915 368 419 ali pošljite e-sporočilo na infoairbnb@roleurop.com.
  • Stanovalci Španije: stopite v stik z družbo Europ Assistance tako, da pokličete +34 915 143 721 ali pošljite e-sporočilo na infoairbnb@roleurop.com.

Za prebivalce EU potovalno zavarovanje krije družba Europ Assistance SA, ki deluje prek svoje irske podružnice, ki jo ponuja zavarovalni posrednik Aon Iberia Correduria de Seguros y Reaseguros S.A.U. z Airbnbjevimi tržnimi storitvami S.L.U., ki deluje kot zunanji sodelavec. Podjetje Europ Assistance SA nadzira podjetje Autorité de contrôle prudentiel et de résolution (ACPR) v Franciji, njeno irsko podružnico pa nadzira Centralna banka Irske za izvajanje poslovnih pravil. Veljajo vsi pogoji in pravila.

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija