Od septembra 2022 lahko gostje, ki prebivajo v Združenem kraljestvu, Nemčiji, Španiji, Italiji, na Irskem, Nizozemskem, v Avstriji in na Portugalskem, kupijo potovalno zavarovanje na strani za plačilo.
Potovalne zavarovalne police ponuja družba Generali's Europ Assistance Group, ki trguje pod imenom Europ Assistance v EU in Združenem kraljestvu.
Če ste zavarovanje za rezervacijo kupili prek storitve Europ Assistance po aprilu, informacije o kritju najdete v tem članku.
Ne živite v tej državi ali regiji? Več informacij o tem, kje je zavarovanje na voljo. Gostje lahko povsod kupijo potovalno zavarovanje tudi izven Airbnbja, neposredno prek spletišča potovalnega zavarovalnice ali tako, da nakupujejo na spletišču za primerjavo.
Ob rezervaciji na Airbnbju boste lahko dodali potovalno zavarovanje na strani za plačilo. Preden to storite, preglejte podrobnosti o ponujeni zavarovalni polici in o tem, kaj je krito, da se prepričate, ali vam ustreza.
Kmalu po potrditvi rezervacije boste prejeli e-sporočilo s potrditvijo zavarovalnega nakupa in kopijo zavarovalne police. To e-sporočilo bo vključevalo tudi povezavo do strani s podrobnostmi o vašem pravilniku, kjer lahko prekličete svoj pravilnik, začnete zahtevek in še več.
Vaša polica potovalnega zavarovanja bo samodejno posodobljena, če se datumi rezervacije ali število gostov spremenijo in v obstoječi polici ni zahtevka. Če sprememba vpliva na skupno ceno rezervacije, vam bomo zaračunali ali pa vam vrnili prilagojen znesek za potovalno zavarovanje.
Potovalno zavarovanje za pomoč Europ vključuje:
Čeprav pandemije niso zajete v potovalnem zavarovanju, je COVID-19 v nekaterih primerih zajet v nekaterih primerih, ker velja za resno bolezen. Nepričakovana bolezen je razlog za odpoved potovanja, zdravniško pomoč in ugodnosti za omejevanje potovanj. Niste zajeti v primeru težav s potovanji, ki jih je povzročil COVID-19, kot so zaprtje meja in predpisi za karanteno.
Upoštevajte, da če vložite zahtevek zaradi bolezni COVID-19, morate predložiti dokumentacijo, ki dokazuje, da ste vi, družinski član (npr. vaš otrok) ali nekdo, ki biva pri vas v nastanitvi na Airbnbju, je bil pozitiven, medtem ko ste pod virtualnim ali osebnim nadzorom usposobljenega zdravstvenega delavca.
Vsak pravilnik zajema gosta, ki ga je kupil, in ljudi, ki bivajo pri njih v nastanitvi na Airbnbju. Te osebe ni treba dodati rezervaciji na Airbnbju ali pa jih navesti v skladu s pravilnikom, da bi lahko bile zajete, starostnih omejitev pa ni.
Prebivalci Združenega kraljestva lahko odpovejo svoj pravilnik v 14 dneh po nakupu in povrnejo celotno premijo. Upoštevajte, da pravilnika po odhodu na potovanje ne morete odpovedati ali vložiti zahtevka, tudi če ste v 14-dnevnem obdobju hlajenja.
Če želite preklicati polico, pojdite na stran s pregledom kritja in izberite možnost »Prekliči«.
Zahtevke obravnavajo od začetka do konca. Zahtevek lahko vložite tako, da greste na stran s pregledom kritja in izberete možnost »Zaženi zahtevek« ali pa se obrnete neposredno na pomoč Europ Assistance.
Če imate vprašanja v zvezi s svojim pravilnikom, potrebujete pomoč pri zahtevku ali potrebujete pomoč za potovanje, se obrnite na družbo Europ Assistance tako, da pokličete +44 (0) 203 7888 656 ali pošljete e-sporočilo na infoairbnb@roleurop.com.
Za prebivalce Združenega kraljestva potovalno zavarovanje krije podružnica družbe Europ Assistance S.A. v Združenem kraljestvu.
Zavarovalnica Europ Assistance S.A. je pod nadzorom francoskega nadzornega organa (ACPR), 4 place de Budapest, CS92459 - 75436 Paris Cedex 09, Francija. Podružnica Europ Assistance S.A. UK je pooblaščena s strani Urada za bonitetno ureditev. V skladu s predpisi Uprave za finančno ravnanje in omejene predpise Urada za bonitetno ureditev. Podrobnosti o obsegu našega predpisa s strani Uprave za bonitetno ureditev so na voljo na zahtevo.Registracijska številka FCA podružnice zavarovalnice Europ Assistance S.A. v Združenem kraljestvu je 203084.
Za prebivalce Združenega kraljestva to potovalno zavarovanje organizira družba Airbnb UK Services Limited. Airbnb UK Services Limited je imenovani predstavnik podjetja Aon UK Limited, ki je pooblaščen in reguliran s strani Uprave za finančno poslovanje. Družba Aon UK Limited je pri organu za finančno poslovanje (FCA) registrirana s številko 310451. Številko lahko preverite tako, da obiščete register finančnih storitev | FCA ali pa pokličete na telefonsko številko 0800 111 6768. Potovalno zavarovanje je na voljo gostom, starim 18 let ali več. Veljajo vsi pogoji in pravila. Potovalno zavarovanje nadzira organ za finančno poslovanje, preostali izdelki in storitve pa niso regulirani izdelki, ki jih organizira družba Airbnb UK Services Limited. FP.AFF.343.LC
Ob rezervaciji na Airbnbju boste lahko dodali potovalno zavarovanje na strani za plačilo. Preden to storite, preglejte podrobnosti o ponujeni zavarovalni polici in o tem, kaj je krito, da se prepričate, ali vam ustreza.
Kmalu po potrditvi rezervacije boste prejeli e-sporočilo s potrditvijo zavarovalnega nakupa in kopijo zavarovalne police. To e-sporočilo bo vključevalo tudi povezavo do strani s podrobnostmi o vašem pravilniku, kjer lahko prekličete svojo polico, vložite zahtevek in še več.
Vaša polica potovalnega zavarovanja bo samodejno posodobljena, če se datumi rezervacije ali število gostov spremenijo in v obstoječi polici ni zahtevka. Če sprememba vpliva na skupno ceno rezervacije, vam bomo zaračunali ali pa vam vrnili prilagojen znesek za potovalno zavarovanje.
Potovalno zavarovanje za pomoč Europ vključuje:
Čeprav pandemije niso zajete v potovalnem zavarovanju, je COVID-19 v nekaterih primerih zajet v nekaterih primerih, ker velja za resno bolezen. Nepričakovana bolezen je razlog za odpoved potovanja, zdravniško pomoč in omejevanje potovanj. Niste zajeti v primeru težav s potovanji zaradi bolezni COVID-19, kot so zaprtje meja in karantene.
Upoštevajte, da če vložite zahtevek zaradi bolezni COVID-19, morate predložiti dokumentacijo, ki dokazuje, da ste vi, družinski član (npr. vaš otrok) ali nekdo, ki biva pri vas v nastanitvi na Airbnbju, je bil pozitiven, medtem ko ste pod virtualnim ali osebnim nadzorom usposobljenega zdravstvenega delavca.
Vsak pravilnik zajema gosta, ki ga je kupil, in ljudi, ki bivajo pri njih v nastanitvi na Airbnbju. Te osebe ni treba dodati rezervaciji na Airbnbju ali pa jih navesti v skladu s pravilnikom, da bi lahko bile zajete, starostnih omejitev pa ni.
Prebivalci EU (razen Francije) lahko v 14 dneh po nakupu prekličejo svoj polico za vračilo celotnega zneska premije. Upoštevajte, da pravilnika po odhodu na potovanje ne morete odpovedati ali vložiti zahtevka, tudi če ste v 14-dnevnem obdobju odloga.
Če želite preklicati polico, pojdite na stran s pregledom kritja in izberite možnost »Prekliči«.
Zahtevke obravnavajo od začetka do konca. Zahtevek lahko začnete tako, da greste na stran s pregledom kritja in izberete možnost »Zaženi zahtevek« ali pa se obrnete neposredno na pomoč Europ Assistance.
Če imate vprašanja o svojem pravilniku, potrebujete pomoč pri zahtevku ali potrebujete pomoč pri potovanju:
Za prebivalce EU potovalno zavarovanje krije družba Europ Assistance SA, ki deluje prek svoje irske podružnice, ki jo ponuja zavarovalni posrednik Aon Iberia Correduria de Seguros y Reaseguros S.A.U. z Airbnbjevimi tržnimi storitvami S.L.U., ki deluje kot zunanji sodelavec. Podjetje Europ Assistance SA nadzira podjetje Autorité de contrôle prudentiel et de résolution (ACPR) v Franciji, njeno irsko podružnico pa nadzira Centralna banka Irske za izvajanje poslovnih pravil. Veljajo vsi pogoji in pravila.