Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Kako razumeti status rezervacije

Ta članek je bil samodejno preveden.

S pomočjo statusa rezervacije lahko preverite napredek kot gostitelj ali gost.

Prihod je še danes

Gost bo prispel v 24 urah.

Prihod je jutri

Gost bo kmalu prispel, vendar ne v 24 urah.

Prispe čez __ dni

Gost bo preveril v navedenem številu dni. Zdaj je pravi čas, da natisnete podrobnosti rezervacije in uskladite prihod, če tega še niste storili.

Čakanje na osebni dokument gosta

Gostitelj zahteva, da gost potrdi svojo identiteto, preden sprejme zahtevo za potovanje. Za to imajo na voljo 12 ur; v nasprotnem primeru bo zahteva potekla.

Čakanje na mnenje gosta

Gost je odšel in ima 14 dni časa, da napiše mnenje o svojem bivanju.

Čakanje na plačilo

Zahteva za potovanje je bila sprejeta, vendar plačilo gosta ni bilo opravljeno. Rezervacije ni mogoče potrditi, dokler plačilo ni končano, zato imajo na voljo 24 ur, da posodobijo podatke o plačilu. V nasprotnem primeru bo rezervacija odpovedana, gostu pa ne bomo zaračunali.

Več o rezervacijah, ki čakajo na plačilo.

Odpovedano

Rezervacija je bila odpovedana, verjetno zato:

  • Gost ni preveril svoje identitete v 12-urnem časovnem obdobju
  • Plačilo ni bilo izvedeno in gostitelj ni posodobil podatkov o plačilu v 24 urah

Odpovedano z vaše strani/gosta/gostitelja/Airbnbja

Gostitelj, gost ali Airbnb so odpovedali potrjeno rezervacijo. Včasih lahko Airbnb odpove rezervacijo v imenu gostitelja ali gosta.

Odhod je še danes

Gost bo odšel v 24 urah.

Sprememba čaka na potrditev

Gostitelj ali gost je sprožil spremembo rezervacije.

Potrjeno

Zahtevo za potovanje je sprejel gostitelj ali samodejno prek takojšnje rezervacije. Airbnb je pobral plačilo.

Trenutno sprejemanje gostov

Gost je v tem trenutku na potovanju. Lepo!

Povabi je potekel

Gost ni sprejel predhodno odobrenega povabila za rezervacijo v 24 urah po prejemu od gostitelja. Še vedno lahko rezervira bivališče, vendar bo moral poslati novo zahtevo za potovanje.

Povabilo je poslano

Gostitelj je povabil gosta, naj rezervira prikazane datume s samodejno potrditvijo. Gost ima na voljo 24 ur, da ga sprejme tako, da izbere možnost »Rezerviraj zdaj«.

Ni mogoče

Zahtevani datumi niso več na voljo. To se lahko zgodi iz več razlogov, vključno s prekrivanjem rezervacij ali nedavnimi posodobitvami koledarja gostitelja.

Ponudba je potekla

Gost je od gostitelja prejel posebno ponudbo, vendar je ni sprejel v 24-urnem času.

Prejšnji gost

Gost je zaključil potovanje.

Zahteva je zavrnjena

Gostitelj je zavrnil zahtevo gosta za rezervacijo, zato je ne bomo zaračunali.

Zahteva je potekla

Gostitelj ali gost je potreboval več kot 24 ur, da je sprejel ali zavrnil zahtevo. Če je gost še vedno zainteresiran, bo moral poslati novo zahtevo. Več o zavrnjenih ali poteklih zahtevah.

Zahteva je umaknjena

Gost je poslal zahtevo za potovanje, nato pa se je odločil, da jo bo odpovedal.

Preglejte gosta

Potovanje je končano, gostitelj pa ima na voljo 14 dni, da napiše mnenje o gostu.

Posebna ponudba je bila poslana

Gostitelj je povabil gosta, naj rezervira prikazane datume po drugi ceni od navedene. Gostitelji to pogosto storijo, da ponudijo popust ali dodajo dodaten znesek, kot je doplačilo za hišne ljubljenčke, rezervaciji. Gost ima na voljo 24 ur, da ga sprejme tako, da izbere možnost »Rezerviraj zdaj« - v kateri točki je rezervacija samodejno sprejeta.

Airbnb je spremenil potovanje

Naša ekipa za podporo strankam je spremenila podrobnosti potovanja v imenu gostitelja ali gosta.

Sprememba potovanja je bila zavrnjena

Gostitelj je zavrnil zahtevo gosta za spremembo podrobnosti o potovanju.

Zahteva za spremembo potovanja je poslana

Gost je zahteval spremembo podrobnosti o potovanju. Če gostitelj ne sprejme, se bo moral strinjati s prvotnim načrtom ali odpovedati.

Sprememba potovanja je bila poslana

Gostitelj je zahteval spremembo podrobnosti o svojem potovanju. Če gost ne sprejme, bo moral opraviti prvotni načrt ali odpovedati.

Potovanje je bilo zavrnjeno

Gost je postavil vprašanje o potovanju, gostitelj pa ga je zavrnil, kar pomeni, da gost ne more poslati zahteve za potovanje. Razlog za to je lahko sprememba razpoložljivosti.

Povpraševanje

Gost je postavil vprašanje o določenih datumih, vendar še ni poslal zahteve za rezervacijo. Da bi ohranili svojo stopnjo odzivnosti, gostiteljem priporočamo, da odgovorijo v 24 urah in povabijo goste, naj rezervirajo, zavrnejo ali pošljejo posebno ponudbo, preden povpraševanje poteče. 

Če je status povpraševanje kmalu poteklo, lahko gostitelji preverijo svojo nadzorno ploščo »Danes«, da izvejo, koliko ur je za odgovor na voljo. Več o tem, kako stopiti v stik z gostitelji.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija