Status rezervacije vam sporoča, kako gre.
Gost bo prispel v 24 urah.
Gost bo kmalu prispel, vendar ne v 24 urah.
Gost bo preveril v navedenem številu dni. Zdaj je pravi čas, da natisnete podrobnosti rezervacije in uskladite prihod, če tega še niste storili.
Gostitelj od gosta zahteva, da preveri svojo identiteto, preden sprejme zahtevo za potovanje. Za to imajo na voljo 12 ur; v nasprotnem primeru bo zahteva potekla.
Gost je odšel in ima 14 dni časa, da napiše mnenje o svojem bivanju.
Zahteva za potovanje je bila sprejeta, vendar plačilo gosta ni bilo opravljeno. Rezervacije ni mogoče potrditi, dokler plačilo ni končano, zato imajo na voljo 24 ur, da posodobijo podatke o plačilu. V nasprotnem primeru bo rezervacija odpovedana, gostu pa ne bomo zaračunali.
Več o rezervacijah, ki čakajo na plačilo.
Rezervacija je bila odpovedana, verjetno zato:
Gostitelj, gost ali Airbnb so odpovedali potrjeno rezervacijo. Včasih lahko Airbnb odpove rezervacijo v imenu gostitelja ali gosta.
Gost bo odšel v 24 urah.
Gostitelj ali gost je sprožil spremembo potovanja.
Zahtevo za potovanje je sprejel gostitelj ali pa samodejno prek takojšnje rezervacije. Airbnb je pobral plačilo.
Gost je v tem trenutku na potovanju. Lepo!
Gost ni sprejel predhodno odobrenega povabila za rezervacijo v 24 urah po tem, ko ga je prejel od gostitelja. Še vedno lahko rezervira bivališče, vendar bo moral poslati novo zahtevo za potovanje.
Gostitelj je povabil gosta, naj rezervira prikazane datume s samodejno potrditvijo. Gost ima na voljo 24 ur, da ga sprejme tako, da izbere možnost »Rezerviraj zdaj«.
Zahtevani datumi niso več na voljo. To se lahko zgodi iz več razlogov, vključno s prekrivanjem rezervacij ali nedavnimi posodobitvami koledarja gostitelja.
Gost je od gostitelja prejel posebno ponudbo, vendar je ni sprejel v 24-urnem obdobju.
Gost je zaključil potovanje.
Gostitelj je zavrnil zahtevo gosta za potovanje, zato je ne bomo zaračunali.
Gostitelj ali gost je potreboval več kot 24 ur, da je sprejel ali zavrnil zahtevo. Če je gost še vedno zainteresiran, bo moral poslati novo zahtevo. Pridobite več podrobnosti o zavrnjenih ali preteklih zahtevah.
Gost je poslal zahtevo za potovanje, nato pa se je odločil, da jo bo odpovedal.
Potovanje je končano, gostitelj pa ima na voljo 14 dni, da napiše mnenje o gostu.
Gostitelj je povabil gosta, naj rezervira prikazane datume po drugi ceni od navedene. Gostitelji to pogosto storijo, da ponudijo popust ali dodajo dodaten znesek, kot je doplačilo za hišne ljubljenčke, rezervaciji. Gost ima na voljo 24 ur, da ga sprejme tako, da izbere možnost »Rezerviraj zdaj« - v kateri točki je rezervacija samodejno sprejeta.
Naša ekipa za podporo strankam je spremenila podrobnosti potovanja v imenu gostitelja ali gosta.
Gostitelj je zavrnil zahtevo gosta za spremembo podrobnosti o potovanju.
Gost je zahteval spremembo podrobnosti o potovanju. Če gostitelj ne sprejme, bo moral opraviti prvotni načrt ali odpovedati.
Gostitelj je zahteval spremembo podrobnosti o potovanju. Če gost ne sprejme, bo moral opraviti prvotni načrt ali odpovedati.
Gost je postavil vprašanje o potovanju, gostitelj pa ga je zavrnil, kar pomeni, da gost ne more poslati zahteve za potovanje. Razlog za to je lahko sprememba razpoložljivosti.
Gost je postavil vprašanje o določenih datumih, vendar še ni poslal zahteve za potovanje. Da bi ohranili svojo stopnjo odzivnosti, gostiteljem priporočamo, da odgovorijo v 24 urah in povabijo goste, da rezervirajo, zavrnejo ali pošljejo posebno ponudbo, preden povpraševanje poteče. Če v vašem statusu piše »Povpraševanje - kmalu poteče«, preverite nadzorno ploščo »Danes« in preverite, koliko ur morate odgovoriti, preden bo prepozno. Več o tem, kako stopiti v stik z gostitelji.