Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Poletna različica Airbnb 2022: kaj morajo vedeti gostitelji

    Dodajamo zaščito AirCover za goste in ustvarjamo nove načine, prek katerih bodo gostje lažje našli vaš vnos.
    Avtor: Airbnb, datum: 11. maj 2022
    Trajanje videoposnetka: 7 min
    Posodobljeno 11. maj 2022

    Izpostavljeno

    Sporočilo Briana Cheskyja, izvršnega direktorja in soustanovitelja Airbnbja

    Vsako prenočišče na Airbnbju je edinstveno. Zaradi tradicionalnega načina iskanja potovanj pa jih je bilo v zadnjih 25 letih težko najti. V polje za iskanje je namreč treba vnesti želeno lokacijo in datume, prikažejo pa se samo tisti rezultati, ki se ujemajo z vnesenimi podatki.

    Zdaj bodo gostje vaša prenočišča odkrili lažje kot kdajkoli prej – s pomočjo funkcije »Kategorije na Airbnbju«. Ko gostje odprejo Airbnb, bodo takoj videli več kot 50 kategorij s 4 milijoni prenočišč, ki izpostavljajo lastnosti, zaradi katerih so vaše namestitve odlična izbira – na primer slog in opremo prenoščišča, njegovo lokacijo ter dejavnosti v bližini, kot so golf, deskanje in smučanje.

    Tudi če gostje iščejo točno določeno destinacijo, bodo zdaj v kategorijah lahko videli dodatna prenočišča, ki jih drugače morda ne bi našli. Sčasoma bomo dodali še več kategorij, saj menimo, da za čisto vsako prenočišče in gostitelja obstaja posebna kategorija. To pa še ni vse.

    Ker se vse več ljudi odloča za dolgotrajna bivanja, smo jim za taka potovanja želeli ponuditi še več možnosti. Zato predstavljamo »Združene rezervacije« – inovativno funkcijo, ki v enem potovanju združuje dve prenočišči. To pomeni, da bodo gostje pri iskanju daljših bivanj videli do 40 % več vnosov. Gostom zdaj ponujamo tudi zaščito AirCover, ki smo jo gostiteljem predstavili že lansko jesen.

    Posodobitev z vsemi temi funkcijami predstavlja največjo spremembo na Airbnbju v zadnjem desetletju.

    – Brian Chesky

    Airbnb kategorije

    Predstavljamo nov način iskanja, ki temelji na Airbnb kategorijah. Ko gostje brskajo po Airbnbju, se jim prikaže več kot 56 kategorij, v katerih so prenočišča razvrščena v izbrane zbirke glede na njihov edinstveni slog, lokacijo ali dejavnosti v bližini.

    Kategorije prikazujejo bivališča z lepim razgledom ali posebnim pečatom, namestitve blizu jezera ali v bližini narodnega parka ter prenočišča, ki ponujajo dostop do kultnih mest ali golfa. To so le nekatere od kategorij, v katere so razvrščeni 4 milijoni edinstvenih prenočišč, ki jih ponujate gostitelji.

    Ko gostje iščejo določeno destinacijo, bodo vnosi prikazani v kategoriji »Vsa prenočišča«. Za iskano lokacijo pa bodo prikazane tudi dodatne kategorije, s katerimi bodo lažje odkrili neverjetna prenočišča na območju iskanja ali v njegovi bližini. Vnosi so lahko prikazani tudi v več kategorijah naenkrat. Če torej vaše prenočišče ob jezeru Tahoe vključuje veliko kuhinjo, bo vnos prikazan med zadetki iskanja ob jezeru Tahoe, poleg tega pa bo lahko prikazan tudi v kategorijah »Blizu jezera« in »Velike kuhinje«.

    Prednosti so še večje za tiste gostitelje, ki nimajo vnosov na najbolj priljubljenih turističnih destinacijah. S pomočjo kategorij bodo gostje lažje odkrili edinstvena prenočišča tam, kjer jih sicer ne bi iskali. Nadobudni glasbenik, ki na primer išče vnose v kategoriji »Za umetnike«, lahko najde prenočišče v Georgii s popolnoma opremljenim snemalnim studiem.

    Kategorije so lahko tudi navdih za goste, da bivajo na novih lokacijah. S prejšnjim načinom iskanja bi lahko popotnik, ki želi rezervirati počitnice v Združenem kraljestvu, razmišljal samo o bivanju v Londonu ali krajih, ki jih pozna. Danes pa lahko brska po kategorijah, ki ga zanimajo, in se tako morda navduši za bivanje v podeželskem prenočišču v bližini Oxforda, ali pa v mini-hiški blizu Manchestra.

    Prenočišča v vsaki kategoriji gredo skozi postopek izbora. Milijone aktivnih vnosov na Airbnbju ocenimo s pomočjo programske opreme za strojno učenje, ki preučuje naslove, opise, naslove fotografij, strukturirane podatke gostiteljev in mnenja.

    Te nove kategorije so le začetek novega načina raziskovanja. Sčasoma bomo dodali še več kategorij, ki prikazujejo edinstvene značilnosti in posebne lokacije vaših namestitev.

    Kaj lahko naredite kot gostitelj:

    • Vnosi so še naprej razvrščeni na podlagi številnih dejavnikov, kot so kakovost, cena, priljubljenost, bližina (če gost išče prenočišče po lokaciji) in kakovost fotografij. Zato poskrbite, da so podatki v vašem vnosu posodobljeni, popolni in točni.
    • Fotografije prenočišč, ki nazorno predstavljajo določeno kategorijo in lahko navdušijo goste, so v kategoriji običajno prikazane na višjem mestu. Poskrbite, da v vnos dodate odlične fotografije.
    • V nastavitvah vnosa poudarite edinstvene lastnosti bivališča, kot so zgodovinski pomen ali značilnosti oblikovanja.
    • Več o Airbnb kategorijah.

    Združene rezervacije

    Ker vedno več gostov išče bivanja za daljši čas, je število prenočišč, ki so na voljo za celotno potovanje, lahko omejeno.

    Če vaš vnos ne bi bil na voljo za celotno obdobje bivanja gosta, ga ta ne bi odkril. Zato smo ustvarili novo inovativno funkcijo »Združene rezervacije«, ki gostom omogoča, da na potovanju združijo bivanje v dveh prenočiščih. Na ta način lahko gostje najdejo do 40 % več vnosov, ko iščejo bivanje za 14 nočitev ali več.*

    Ko gost išče potovanje za vsaj en teden, se v rezultatih iskanja samodejno prikaže možnost »Združene rezervacije«. Gost bo potem lahko izbiral med posameznimi vnosi, ki so na voljo za celotno trajanje bivanja, ali pa med možnostmi, s katerimi lahko biva v dveh prenočiščih na isti destinaciji.

    Če je gost v preteklosti iskal enomesečno bivanje, vaše prenočišče pa je bilo v tem času razpoložljivo samo dva tedna, potem prenočišče sploh ni bilo prikazano v rezultatih iskanja. Pri združenih rezervacijah pa lahko vaš vnos združimo z drugim in tako poskrbimo za celotno potovanje gosta. Na ta način bo vaše prenočišče na voljo več gostom.

    Funkcija »Združene rezervacije« poveže po dve namestitvi, ki se ujemata z iskano lokacijo, vrsto objekta in opremo. Če družina na primer išče bivališče s funkcijami dostopnosti, kot je vhod za goste brez stopnic ali širša vrata, bo funkcija »Združene rezervacije« vključevala dva vnosa s temi funkcijami.

    »Združene rezervacije« so na zemljevidu prikazane kot animirana črta, ki vizualno povezuje obe prenočišči. Tako lahko gostje ocenijo razdaljo med njima in se seznanijo z zaporedjem bivanja. Ko gost izbere možnost »Združene rezervacije«, ga enostaven vmesnik vodi pri rezervaciji vsakega bivanja posebej na enak način, kot so gostje rezervirali vnose do zdaj.

    Kaj lahko naredite kot gostitelj:

    • Vnosi izpolnjujejo pogoje za vključitev v združene rezervacije, če so razpoložljivi vsaj tri nočitve, zato svetujemo, da ustrezno prilagodite svoj koledar.
    • Če želite izpolnjevati pogoje za več združenih rezervacij, priporočamo, da podaljšate najdaljši čas bivanja vsaj na sedem nočitev.
    • Zdaj je tudi pravi čas, da izpostavite priljubljeno opremo za daljša bivanja, kot so hitra in zanesljiva povezava Wi-Fi, delovna površina za prenosnik in funkcije dostopnosti.
    • Več o tem, kako privabiti goste, ki iščejo daljša bivanja.

    AirCover – zaščita za vsakega gostitelja in gosta

    Airbnb je zgrajen na prizadevanju gostiteljev, da gostom ponudijo odlična prenočišča. Vse več gostov na Airbnbju odkriva vse več prenočišč. Želimo, da se zavedajo, da boste skupaj z njimi poskusili najti rešitev, če pride do težave.

    Če pa se v redkih primerih zgodi kaj, kar je zunaj vašega nadzora in težave ne morete rešiti, vam bo na pomoč priskočil Airbnb. Zato v program AirCover dodajamo še več zaščite, da bo vključen čisto vsak gostitelj in vsak gost. S pomočjo tega programa bodo gostitelji lahko samozavestno sprejemali goste, gostje pa mirno bivali na Airbnbju.

    Novembra 2021 smo uvedli AirCover za gostitelje – celovito zaščito, ki je brezplačna za vse gostitelje in jo nudi samo Airbnb. AirCover za gostitelje zagotavlja kritje za poškodovano lastnino gostitelja v višini 1 milijona USD in zavarovanje odgovornosti za gostitelje v višini 1 milijona USD.**

    Če se med bivanjem gosta pojavi resna težava in je ne morete rešiti, program AirCover ponuja štiri različne vrste zaščite za vsakega gosta in ob vsakem bivanju:

    1. Jamstvo za zaščito rezervacije: če morate v malo verjetnem primeru odpovedati rezervacijo gosta v 30 dneh pred prihodom, mu bomo na stroške Airbnbja našli podobno ali boljše prenočišče ali pa mu bomo vrnili denar.
    2. Jamstvo za prihod: če gost ne more vstopiti v prenočišče, težave pa ne morete odpraviti – če gost na primer ne more dostopati do vaše namestitve in ne more stopiti v stik z vami – mu bomo na stroške Airbnbja našli podobno ali boljše prenočišče za obdobje prvotnega bivanja ali pa mu bomo vrnili denar.
    3. Jamstvo za točnost podatkov v vnosu: če gost kadarkoli med bivanjem ugotovi, da prenočišče ni takšno, kot ste navedli – če hladilnik na primer ne deluje več in ga ne morete preprosto popraviti ali pa je sob manj, kot je navedeno –, ima gost na voljo tri dni, da to prijavi, mi pa mu bomo na stroške Airbnbja našli podobno ali boljše prenočišče ali pa mu bomo vrnili denar.
    4. Non stop linija za pomoč pri zagotavljanju osebne varnosti: če se gost kdaj ne počuti varno, dobi prednostni dostop do posebej usposobljenih predstavnikov, pa naj bo to podnevi ali ponoči.

      Pridobite vse podrobnosti o tem, kako AirCover ščiti rezervacijo vsakega gosta, in o morebitnih izjemah.

      Ne pozabite, da je AirCover vedno vključen in vedno brezplačen za vas in vaše goste. Funkcije programa so na voljo tudi neposredno v aplikaciji in na spletišču Airbnb, kar gostom omogoča, da se po potrebi lahko enostavno obrnejo na vas ali pa na ekipo za podporo skupnosti.

      Kaj lahko naredite kot gostitelj:

      • Še naprej bodite odzivni do gostov – vi ste najprimernejša oseba za pomoč gostom pri morebitnih pomislekih.
      • Poiščite odgovore na vprašanja o programu AirCover za goste.
      • Če tega še niste storili, preglejte brezplačne ugodnosti, ki so vam na voljo v programu AirCover za gostitelje.

      *Na podlagi Airbnbjevih internih podatkov preizkusa, pridobljenih 14. 4. 2022.

      **Kritje za poškodovano lastnino gostitelja, zavarovanje odgovornosti za gostitelje in zavarovanje odgovornosti za doživetja ne nudijo kritja gostiteljem, ki ponujajo prenočišča prek podjetja Airbnb Travel, LLC, ali gostiteljem, ki nudijo prenočišča na celinskem Kitajskem in na Japonskem, kjer veljajo paket zaščite za gostitelje na Kitajskem, zavarovanje za gostitelje na Japonskem in zavarovanje za doživetja na Japonskem. Kritje za poškodovano lastnino gostitelja ni povezano z zavarovanjem odgovornosti za gostitelje. Upoštevajte, da so vse omejitve kritja prikazane v USD ter da obstajajo še drugi pogoji, pravila in izjeme.

      Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

      Izpostavljeno

      Airbnb
      11. maj 2022
      Vam je to kaj pomagalo?