Kako vaš prostor lahko postane uspešnica na družbenih omrežjih

Odkrijte, kako lahko s prisotnostjo na družbenih omrežjih pridobite več rezervacij.
Avtor: Airbnb, datum: 22. maj 2019
Čas branja: 8 min
Posodobljeno 14. maj 2021

Izpostavljeno

  • Izberite nepozabno in domiselno ime kot znamko za vaše bivališče

  • Objavite čudovite visokokakovostne fotografije, ki navdihujejo ljudi in prodajajo vaše bivališče

  • Sklenite partnerstva z lokalnimi vplivneži in ponudite bivanja s popustom v zameno za vsebino

  • Zgradite občinstvo tako, da postanete spletni ambasador na svojem območju

  • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven

Pri krmarjenju po svetu družbenih omrežij imate lahko tak občutek, kot da ste se izgubili v gozdu. Kje lahko začnete? Kako lahko ustvarite odlično vsebino? In kako lahko to prinese več rezervacij? Tom Feldman, lastnik koče Tye Haus v kraju Skykomish v Washingtonu, deli svoj uspešen (in osvežujoče človeški) pristop h gradnji občinstva in k doseganju tega, da je vaše bivališče preprosto nujno obiskati.

»Naša gostiteljska zgodba se je začela že leta 2012, ko smo kupili Tye Haus, našo prvo kočo v obliki črke A. Popravili smo jo, jo objavili na Airbnbju in odprli račun na Instagramu s slikami našega prenočišča ter čudovitimi prizori iz našega območja – s pohodov, lokalne znamenitosti, tisto, kar nam je bilo všeč na zemljišču. Kmalu zatem se je na nas obrnil priljubljen fotograf Alex Strohl in se pozanimal o sodelovanju. Zanj smo skrbeli dva meseca in mu zagotovili neke vrste ustvarjalen prostor za umik v zameno za fotografije, ki smo jih delili na naši časovnici. Ko smo začeli objavljati Alexove fotografije, je naša priljubljenost hitro zrasla. To je bilo prvo od mnogih prihodnjih sodelovanj in tekmovanj.

»Z družino zdaj upravljamo tri koče v obliki črke A in še naprej sprejemamo vplivneže z vsega sveta. V zameno za to, da svojo vsebino z navedenim avtorjem delijo na naši časovnici, jim nudimo prostor za raziskovanje, pustolovščine in sprostitev. To je postala ena od naših glavnih trženjskih tehnik. Stopnja zasedenosti se je povečala s 30 % na skoraj 100 %, pri čemer smo zapolnili delovne dni in mesece v nizki sezoni. Zgradili smo tudi spletno občinstvo, ki šteje skoraj 115.000 ljudi. Spodaj smo navedli nekaj nasvetov, kako lahko svoje bivališče izpostavite na družbenih medijih.«

1. Poimenujte svoj prostor

»Prvi korak k trženju vašega prenočišča je njegovo poimenovanje. Ta korak je morda videti majhen, vendar je zelo pomemben. Poiskati morate ime, ki bo posebno, nepozabno in domiselno. Nato lahko ustvarite znamko za svoje bivališče in registrirate uporabniško ime na Instagramu.

»Ta vprašanja vam bodo pomagala, da si izmislite ime:

  • Kakšno vrsto prenočišča imate? Gre za planinski dom ali namestitev na plaži? Mogoče za bivališče v tudorskem slogu ali za predelano stanovanje?
  • Imate tematiko? Ali notranjost vašega bivališča upošteva določen slog? Gre morda za piratsko tematiko (to obstaja!)?
  • Ali obstaja povezava z vašo lokacijo, krajem ali mestom? Lahko to vključite v svoje ime?
  • Lahko najdete zgodovinski pomen? Popolno ime boste morda našli v preteklosti.

»Opravite raziskavo na spletu in ugotovite, kaj počnejo druga bivališča, odkrijte pa tudi, katera imena so na voljo na družbenih omrežjih. V našem primeru smo prvo kočo poimenovali po reki Tye, eni od sosednjih rek. Črkovanje druge polovice imena, Haus, je navdihnil bližnji kraj Leavenworth z bavarsko tematiko. Končno ime je tako bilo Tye Haus.«

2. Začnite s čudovitimi fotografijami

»Ko enkrat imate ime in profile na družbenih omrežjih, boste morali od samega začetka objavljati lepe slike. V nobenem primeru ne začnite s fotografijami slabe kakovosti. Slike na vaši časovnici so prva stvar, ki jo bodo ljudje videli. Vsekakor hočete, da začutijo navdih. Z njimi se vaše bivališče prodaja. Vaše fotografije morajo imeti naslednje lastnosti:

  • Skladnost: ohranjajte enoten videz in navdihujočo estetiko.
  • Visoka kakovost: objavljajte ostre, žive in vrhunske slike ter videoposnetke. Izogibajte se zrnatim ali zamegljenim fotografijam.
  • Natančnost: vsebina mora dobro odražati vašo namestitev.

»Poskusite zajeti posebnosti svojega prenočišča. Gre za notranjost, značaj ali lokacijo? Poiščite tisto, zaradi česar je vaša namestitev zanimiva. Ne pozabite, da ne oglašujete le svojega bivališča. Delite namreč tudi izkušnje, ki jih lahko ljudje doživijo, če vas obiščejo: vašo lokacijo, znamenitosti in dejavnosti v okolici. Če vam fotografiranje ne gre, za začetek razmislite o najemu profesionalnega fotografa.«

3. Sklenite ustvarjalna partnerstva

»Čudovito vsebino za vašo časovnico lahko ustvarite tudi tako, da sodelujete z vplivneži (npr. s fotografi, blogerji in videografi) ter ponudite bivanja s popustom v zameno za vsebino. Priporočamo, da raziščete lokalne fotografe, blogerje, videografe in ustvarjalce vsebine na vašem območju ter z njimi stopite v stik.

»Ta strategija je eden od glavnih gonilnikov prometa na našo stran. S tem ko vplivneži delijo objave vašega prenočišča, bodo nanj naleteli novi uporabniki in odkrili vaše bivališče.«

»Ko stopite v stik z vplivneži, bi jih nekaj prosili, je pomembno naslednje:

  • Bodite strokovni. Bodite pripravljeni in poučeni. Zastavite prava vprašanja, s katerimi bo lahko partnerstvo napredovalo.
  • Bodite jasni. To je lahko res tako preprosto kot: »Všeč mi je tvoje delo. Ravno začenjam posel na Airbnbju. Ali te zanima ustvarjalna izmenjava: bivanje za slike s tvojim imenom ali prispevek?«
  • Navedite svoja pričakovanja. Ustvarite skupni dogovor, da bo jasno, kaj vsaka stranka pričakuje in kaj bo prejela. To mora vključevati podrobnosti, kot so roki oddaje, pravice do uporabe slik, oznake, število slik/videoposnetkov, vrste datotek itd.
  • Obojestranske koristi naj bodo jasne. Partnerstvo obravnavajte kot sodelovanje in si prizadevajte, da je koristno za vse.

Še en povezan nasvet je, da vaše bivališče nikoli ne sme biti prazno. Če imate proste datume v zadnjem trenutku, izkoristite ta čas in ga uporabite za trženje. Povabite lokalnega vplivneža, naj biva pri vas, da boste lahko ta čas porabili za ustvarjanje dodatne vsebine za svojo časovnico.

4. Zgradite občinstvo

Ko vzpostavite spletno prisotnost in imate časovnico, polno odličnih slik, je čas, da postanete prepoznavni. To lahko dosežete na različne načine:

  • Bodite lokalni spletni ambasador na svojem območju. Poiščite ustrezne spletne skupine in bodite prisotni v njih. Za našo kočo Tye Haus tako radi sledimo profilom lokalnih podjetij na družbenih omrežjih in okoliškim lokacijskim hashtagom. Sledimo na primer bližnjemu smučišču in morda lahko odgovorimo na vprašanja, ki jih ljudje zastavijo, ali pa pustimo komentar: »Naslednjič, ko boste v našem kraju, pridite k nam.«
  • Sklenite partnerstvo z blagovnimi znamkami za tekmovanja in obdarovanja. Za namen povečanja števila sledilcev bomo imeli tekmovanja in promocije. Razmišljajte izven okvirjev in poiščite partnerstva, ki ustrezajo vaši »znamki«. Povezali smo se s podjetjem, ki se ukvarja z odejami, posteljnino in jedilnim priborom, da bi pri našem občinstvu izvedli navzkrižno promocijo. Stopili smo v stik in dejali: »Imamo nekaj vplivnežev, ki bodo govorili o vašem izdelku. Bi vas zanimalo partnerstvo? Dodam lahko brezplačno bivanje.« To so tudi odlične priložnosti za gradnjo podatkovne zbirke e-naslovov.

5. Bodite iskreni

Samopromocija – na spletu ali osebno – na ljudi praviloma negativno vpliva. Zato je pomembno, da ste v vseh svojih interakcijah iskreni. Ne komentirajte objav vsakega vplivneža z enakim sporočilom, samo da bi vas opazili, niti ne zasuvajte vsakega računa, na katerega naletite. Razlika je zelo majhna, ljudje pa čutijo, kadar mislite le na prodajo. Bodite iskreni in privabili boste prave ljudi.

Moje osebno pravilo je, da ne pretiravam s hashtagi. Na fotografiji označimo nekaj povezanih virov in vključimo le 5–10 hashtagov na objavo. Nekateri profili uporabljajo cel kup oznak in hashtagov, da jih ljudje odkrijejo, toda meni je ljubši bolj prefinjen in organski pristop.

Zapomnite si, da je za gradnjo občinstva potreben čas in da do tega zagotovo ne pride čez noč. Priporočam vam, da uporabite te nasvete in izkoristite svojo ustvarjalnost. Tako si boste zagotovili rastočo skupnost na družbenih medijih, vaša stopnja zasedenosti pa se bo izboljšala.

Želim vam uspešno skrb za goste.
Tom

Izpostavljeno

  • Izberite nepozabno in domiselno ime kot znamko za vaše bivališče

  • Objavite čudovite visokokakovostne fotografije, ki navdihujejo ljudi in prodajajo vaše bivališče

  • Sklenite partnerstva z lokalnimi vplivneži in ponudite bivanja s popustom v zameno za vsebino

  • Zgradite občinstvo tako, da postanete spletni ambasador na svojem območju

  • Več o tem si lahko preberete v našem celovitem vodniku, s katerim boste dvignili skrb za goste na povsem novo raven
Airbnb
22. maj 2019
Vam je to kaj pomagalo?