Stopnja odzivnosti in odzivni čas merita, kako hitro in dosledno se odzovete na povpraševanja in zahteve za rezervacijo.
Najpomembnejše je, da se osredotočite na stopnjo odzivnosti, ki vpliva na vaš status supergostitelja in uvrstitev v iskanje. Vaš odzivni čas gostom daje predstavo o tem, kako hitro bodo prejeli vaš odgovor, vendar manj vpliva na vaš status gostitelja.
Stopnja odzivnosti je odstotek novih povpraševanj in zahtev za rezervacijo, na katera ste se odzvali (s sprejetjem/predhodno odobritvijo ali zavrnitvijo) v 24 urah v zadnjih 30 dneh. Če ste v zadnjih 30 dneh imeli manj kot 10 niti sporočil, stopnja odzivnosti temelji na 10 najnovejših niti v zadnjih 90 dneh.
Če vam gost pošlje povpraševanje - vprašanje ali kakršnokoli drugo sporočilo, razen zahteve za rezervacijo - pošljite sporočilo gostitelju, na povpraševanje pa boste morali odgovoriti v 24 urah, da ohranite stopnjo odzivnosti. Če vam gost pošlje zahtevo za rezervacijo, jo morate sprejeti ali zavrniti v 24 urah, da ohranite stopnjo odzivnosti.
Stopnja odzivnosti za določitev statusa supergostitelja se izračuna drugače in temelji na vaših odgovorih v zadnjih 365 dneh.
Vaš odzivni čas je povprečni čas, ki ste ga potrebovali, da ste v zadnjih 30 dneh odgovorili na vsa nova sporočila.
Stopnjo in čas odzivnosti lahko poiščete na dnu vsake strani vnosa. Te podatke lahko najdete tudi v svojem računu v razdelku:
Če želite izboljšati stopnjo odzivnosti in odzivni čas, čim prej naredite naslednje v 24 urah po prejemu povpraševanja ali zahteve za rezervacijo:
Odgovori po 24 urah štejejo kot pozen odgovor, ki bo zmanjšal vašo stopnjo odzivnosti in podaljšal odzivni čas.
Na vašo stopnjo odzivnosti in odzivni čas ne vplivajo nadaljnja sporočila med gostitelji in gosti. Zadnje sporočilo vam ni treba poslati v pogovoru, da ohranite odzivni čas.