Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo • Gostitelj

Izboljšajte svojo stopnjo odzivnosti in čas odzivnosti

Ta članek je bil samodejno preveden.

Stopnja odzivnosti in odzivni čas merita, kako hitro in dosledno se odzovete na povpraševanja in zahteve za rezervacijo.

Najpomembnejše je, da se osredotočite na stopnjo odzivnosti, ki vpliva na vaš status supergostitelja in uvrstitev v iskanje. Vaš odzivni čas gostom daje predstavo o tem, kako hitro bodo prejeli vaš odgovor, vendar manj vpliva na vaš status gostitelja.

Kako se izračuna stopnja odzivnosti

Stopnja odzivnosti je odstotek novih povpraševanj in zahtev za rezervacijo, na katera ste se odzvali (s sprejetjem/predhodno odobritvijo ali zavrnitvijo) v 24 urah v zadnjih 30 dneh. Če ste v zadnjih 30 dneh imeli manj kot 10 niti sporočil, stopnja odzivnosti temelji na 10 najnovejših niti v zadnjih 90 dneh.

Če vam gost pošlje povpraševanje - vprašanje ali kakršnokoli drugo sporočilo, razen zahteve za rezervacijo - pošljite sporočilo gostitelju, na povpraševanje pa boste morali odgovoriti v 24 urah, da ohranite stopnjo odzivnosti. Če vam gost pošlje zahtevo za rezervacijo, jo morate sprejeti ali zavrniti v 24 urah, da ohranite stopnjo odzivnosti.

Stopnja odzivnosti za določitev statusa supergostitelja se izračuna drugače in temelji na vaših odgovorih v zadnjih 365 dneh.

Kako se izračuna odzivni čas

Vaš odzivni čas je povprečni čas, ki ste ga potrebovali, da ste v zadnjih 30 dneh odgovorili na vsa nova sporočila.

Kje lahko najdete stopnjo in čas odzivnosti

Stopnjo in čas odzivnosti lahko poiščete na dnu vsake strani vnosa. Te podatke lahko najdete tudi v svojem računu v razdelku:

Izboljšajte stopnjo odzivnosti in odzivni čas

Če želite izboljšati stopnjo odzivnosti in odzivni čas, čim prej naredite naslednje v 24 urah po prejemu povpraševanja ali zahteve za rezervacijo:

  • Sprejmite ali zavrnite zahteve za rezervacijo
  • Predhodno odobrite ali zavrnite povpraševanja o rezervaciji
  • Po povpraševanju za rezervacijo pošljite posebno ponudbo
  • Odgovorite na nova povpraševanja gostov

Odgovori po 24 urah štejejo kot pozen odgovor, ki bo zmanjšal vašo stopnjo odzivnosti in podaljšal odzivni čas.

Na vašo stopnjo odzivnosti in odzivni čas ne vplivajo nadaljnja sporočila med gostitelji in gosti. Zadnje sporočilo vam ni treba poslati v pogovoru, da ohranite odzivni čas.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Navodila za uporabo • Gostitelj

    Spremljajte svoj status supergostitelja

    Želite preveriti svoj napredek pri izpolnjevanju zahtev za supergostitelje? Pojdite na nadzorno ploščo gostitelja.
  • Navodila za uporabo • Gostitelj

    Kako preklicati predhodno odobritev gosta

    Zaradi preklica predhodne odobritve rezervacije ne boste imeli nikakršnih posledic, če gost še ni rezerviral vašega bivališča.
  • Navodila za uporabo • Gostitelj

    Zavrnitev zahteve za rezervacijo

    Vsa povpraševanja ali zahteve za rezervacije, ki jih ne morete sprejeti, lahko kadarkoli zavrnete, vendar morate to storiti v 24 urah.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija