Izboljšave za profesionalne gostitelje

Upravljajte vsakodnevna opravila in spremljajte kakovost vnosa prek povezane programske opreme.
Avtor: Airbnb, datum: 26. mar. 2024
Čas branja: 3 min
Posodobljeno 26. mar. 2024

Opomba urednika: ta članek je bil objavljen v okviru poletne različice Airbnb 2023. Informacije so se od objave morda spremenile. Preberite več o naši najnovejši ponudbi storitev.

Poletna različica Airbnb 2023 uvaja 25 izboljšav za gostitelje in dodatnih osem izboljšav za gostitelje, ki uporabljajo programsko opremo, povezano z vmesnikom API. Te so zasnovane tako, da z njihovo pomočjo lažje spremljate kakovost svojih vnosov in prejmete podporo pri vsakodnevnih nalogah gostitelja.

Do vseh osmih izboljšav boste lahko dostopali neposredno iz svoje programske opreme (če jih je ponudnik programske opreme integriral). V nasprotnem primeru se obrnite na ponudnika programske opreme in ga vprašajte, kdaj bodo te funkcije na voljo.

Navodila ob odhodu

Dodajte podrobna navodila ob odhodu neposredno iz svoje programske opreme, podobno kot to storite za standardni hišni red. Hitro ustvarite seznam opravil ob odhodu tako, da izberete eno od naslednjih pogostih nalog: 

  • zberite uporabljene brisače na kup,
  • odnesite smeti,
  • ugasnite luči in naprave,
  • zaklenite bivališče,
  • vrnite ključe.

Pri vsakem opravilu lahko dodate več podrobnosti. Določite lahko na primer, naj gostje odvržejo odpadke za reciklažo v en koš, navadne gospodinjske odpadke pa v drugega. Napišete lahko tudi dodatne zahteve, na primer: gostje naj pokrijejo žar po uporabi. 

Gostom bomo dan pred odhodom poslali samodejni opomnik s časom odhoda in navodili ob odhodu. Gostje lahko preberejo navodila ob odhodu, še preden rezervirajo prenočišče – tako kot vaš hišni red. Ko gostje odidejo iz prenočišča, vas lahko o tem obvestijo z enim samim dotikom ali klikom.

Pregled oznak

V zimski različici Airbnb 2022 smo dodali možnost, da gostitelji in gostje drug o drugemu posredujejo podrobnejše povratne informacije. Lahko ste dodali ocene z zvezdicami v različnih kategorijah in navedli, kaj vam je bilo všeč in kaj bi bilo treba izboljšati. Gostje, ki ocenijo komunikacijo z vami s petimi zvezdicami, lahko pri pisanju mnenja na primer izberejo oznake »Vedno odziven« ali »Koristna navodila«. 

Do teh funkcij lahko po novem dostopate tudi prek povezane programske opreme. Lahko boste napisali podrobnejša mnenja o gostih in prejeli povratne informacije o tem, kaj je bilo gostom všeč in kaj bi bilo treba izboljšati.

Težave z vnosom

Če eden od vaših vnosov ne upošteva osnovnih pravil za gostitelje, boste v svoji programski opremi našli dnevnik z nedavnimi potovanji, pri katerih je prišlo do težav. Če gost na primer oceni prihod z dvema zvezdicama, ker ni mogel vstopiti v prenočišče, bo to zabeleženo v dnevniku, skupaj s predlaganimi posodobitvami, ki jih lahko izvedete za izboljšanje vaše vsakodnevne dejavnosti gostitelja.

Tukaj so prikazane težave z vnosom, ki so posledica nizkih ocen, povratnih informacij, ki so jih gostje posredovali službi za pomoč strankam, ali odpovedi rezervacij s strani gostitelja. V dnevniku boste prav tako izvedeli, ali morda obstaja tveganje za zamrznitev ali odstranitev vašega vnosa.

Obvestila o osnovnih pravilih

Če eden od vaših vnosov ne upošteva osnovnih pravil za gostitelje in ste v zvezi z njim prejeli opozorilo oz. obstaja nevarnost zamrznitve ali odstranitve vnosa, vam bomo poslali e-sporočilo in potisno obvestilo prek ponudnika programske opreme. V obvestilu boste prejeli povezavo do dnevnika težav z vnosom, ki prikazuje prijavljene težave in predloge, kako jih odpraviti. 

Prejeli boste tudi informacije o tem, kdaj lahko ponovno aktivirate svoj vnos po zamrznitvi in kako se lahko pritožite na odstranitev vnosa. Pritožbo lahko vložite samo neposredno na Airbnbju.

Informacije o kategorijah

S pomočjo Airbnb kategorij lahko gostje odkrijejo na milijone edinstvenih bivališč po vsem svetu. Bivališča so razvrščena v več kot 60 različnih kategorij glede na njihov slog, lokacijo ali bližino določene dejavnosti.

Po novem lahko uporabite svojo programsko opremo, da preverite, v katero kategorijo spadajo vaši vnosi na Airbnbju. To zahtevo so gostitelji izrazili najpogosteje. Tako boste lažje razumeli, kako so vaši vnosi prikazani na Airbnbju.

Obvestila o skladnosti z zakonskimi zahtevami

V povezani programski opremi boste prejeli obvestilo, če boste morali izpolniti zahtevani obrazec o skladnosti z zakonskimi zahtevami ali posredovati druge podatke o podjetju. V programski opremi boste prav tako lahko prejemali sporočila, če bomo od vas potrebovali dodatne informacije. 

Zaradi skladnosti z lokalno zakonodajo moramo zbirati in preverjati podatke o podjetjih gostiteljev na Airbnbju. S pomočjo te posodobitve se boste lahko seznanili z zahtevami glede skladnosti z zakonskimi zahtevami in jih izpolnili neposredno v programski opremi.

Dovoljeno število hišnih ljubljenčkov

Povedali ste nam, da želite natančno določiti število hišnih ljubljenčkov, ki jih lahko sprejmete v prenočišču. Po novem lahko preprosto vnesete največje število hišnih ljubljenčkov, ki jih lahko sprejmete (največ pet).

Promocija novega vnosa

Prav tako ste nam povedali, da želite v programski opremi gostom ponuditi promocijo novega vnosa. Ko ustvarite nov vnos, samodejno uporabite promocijo z 20 % popusta za prve tri rezervacije.

Airbnb
26. mar. 2024
Vam je to kaj pomagalo?