Za dostop do predlaganih rezultatov se pomaknite naprej

    Kaj morajo gostitelji vedeti o Airbnbjevem naznanilu

    Uvedli smo več kot 100 sprememb – od nove domače strani za gostitelje do hitrejšega nabiralnika.
    Avtor: Airbnb, datum: 24. maj 2021
    Trajanje videoposnetka: 26 min
    Posodobljeno 25. maj 2021

    Izpostavljeno

    • Menimo, da smo na pragu velikih sprememb na področju potovanj, zato vam želimo pomagati, da se pripravite

    • Napovedali smo celovito nadgradnjo naše aplikacije, spletišča, pravilnikov in še veliko drugega

    • Spremembe vključujejo izboljšane storitve ekipe za podporo skupnosti, boljša orodja za pošiljanje sporočil in samodejni vodnik ob prihodu gostov

    Medtem ko se številni kraji po svetu znova odpirajo, pričakujemo, da bodo povpraševanja po potovanjih doživela največji povratek v tem stoletju. Brian Chesky, generalni direktor Airbnbja, je predstavil novo poročilo o trendih, ki bodo oblikovali prihodnost potovanj, da se boste lažje pripravili.

    Razkril je tudi več kot 100 novih orodij, funkcij in izboljšav Airbnbja, ki bodo gostiteljem po vsem svetu pomagali izkoristiti to edinstveno priložnost. Več podrobnosti lahko izveste v zgornjem videoposnetku Brianovega naznanila.

    Vse spremembe povezuje dosledno oblikovana tema, zaradi katere bo zdaj vse lažje:

    • Gostje bodo lažje dobili navdih, našli popoln vnos in hitro rezervirali s pomočjo novih funkcij, kot so prilagodljive destinacije in prilagodljivi datumi.
    • Novi gostitelji bodo lažje začeli svojo dejavnost v nekaj preprostih korakih z izboljšano podporo in koristnimi viri.
    • In kar je najpomembnejše, po letu, v katerem se je gostiteljska dejavnost srečala z največ izzivi doslej, bodo gostitelji lažje upravljali vsakodnevna opravila ter skrbeli za navdušenje gostov in razcvet posla na Airbnbju.

    Kaj pomenijo nekatere najpomembnejše spremembe

    Ker se številni gostitelji pripravljajo na večje povpraševanje po potovanjih, želimo izboljšati učinkovitost naših orodij in funkcij, da bodo delovale na bolj intuitiven način ter da bo njihova uporaba preprostejša. Tukaj predstavljamo nekaj zanimivih izboljšav, ki smo jih uvedli:

    Aplikacija in spletišče, ki delujeta na bolj intuitiven ter dosleden način
    Uvedli smo nekatere pomembne spremembe glavnih gumbov za krmarjenje v aplikaciji Airbnb in po spletišču, tako da lahko zdaj hitreje najdete vse, kar potrebujete. Gostitelji so nam posredovali veliko povratnih informacij o tej temi, ki smo jih nato upoštevali pri poenotenju uporabniške izkušnje v aplikaciji in na spletišču. Tako so zdaj gumbi in zavihki povsod enaki, ne glede na to, katero napravo uporabljate.

    Preberite več o tem, kaj vse smo spremenili

    Zavihek »Danes«: vaša nova domača stran
    Tokratna posodobitev prav tako obsega čisto novo središče za gostitelje: zavihek »Danes«. Zavihek »Danes« na enem mestu prikazuje najpomembnejša opravila, opomnike in posodobitve, tako da lahko na enem zaslonu upravljate vsakodnevne naloge gostitelja.

    Gostitelji so nam povedali, da je prej trajalo predolgo, da so našli, kar so potrebovali. Zavihek »Danes« omogoča, da na enem zaslonu – ne glede na vrsto naprave – hitro in enostavno preverite vse, kar je potrebno, da ostanete na tekočem glede rezervacij, zahtev, povpraševanj, novic in opomnikov.

    Več o novem središču

    Boljši in hitrejši nabiralnik
    Vsak dober gostitelj ve, da se bivanje s 5 zvezdicami začne z odlično komunikacijo z gosti. Nabiralnik je ključni del zbirke orodij za gostitelje. Uvedli smo nekaj ključnih izboljšav, da bi deloval še bolje.

    Novi nabiralnik je do 10-krat hitrejši in vključuje ključne funkcije, kot sta iskanje in filtriranje, da lahko hitro najdete pomembna sporočila. Dodali smo tudi orodja, ki omogočajo, da prihranite čas, kot so načrtovana sporočila in hitri odgovori, da boste lažje avtomatizirali in poenostavili rutinska opravila gostitelja.

    Odkrijte več o teh izboljšavah

    Novi samodejni vodniki ob prihodu gostov
    Prihod v prenočišče je lahko prelomni trenutek za vsakega gosta. Gostitelji so nam s povratnimi informacijami sporočili, da je lahko upravljanje prihodov naporno in zamudno.

    Ta mesec uvajamo novo orodje, ki bo najpomembnejše informacije o prihodu za vsako rezervacijo samodejno prikazovalo gostom na vrhu zavihka »Potovanja« 48 ur pred prihodom.

    Preberite si nov vodnik ob prihodu gostov in pripravite svojega

    Izboljšane storitve ekipe za podporo skupnosti
    Orodja za podporo skupnosti in Airbnbjevi predstavniki za podporo so steber našega odnosa z gostitelji. Posredovali ste nam svoje povratne informacije, ki smo jih upoštevali pri preoblikovanju storitev podpore, da bi se bolje prilagodili vašim potrebam.

    Med drugim bomo podvojili število predstavnikov za podporo v primerjavi z lanskim letom ob tem času, pri komunikaciji prek Centra za podporo bomo v ospredje postavili sočutje, pa tudi naši pravilniki bodo bolj pregledni in dosledni. Prizadevamo si tudi ponuditi namensko podporo supergostiteljem. S 30. septembrom 2021 jo bomo najprej uvedli v Severni Ameriki in nato do konca leta 2021 še v drugih državah po svetu.

    Več o naši nadgrajeni ekipi za podporo skupnosti

    Te spremembe predstavljajo le peščico od več kot 100 izboljšav, ki jih bomo predstavili ta mesec. Priporočamo vam, da preverite celoten seznam izboljšav, preizkusite nova orodja in funkcije ter nam posredujete povratne informacije o tem, kako se lahko še naprej izboljšujemo.
    Informacije v tem članku so se od objave morda spremenile.

    Izpostavljeno

    • Menimo, da smo na pragu velikih sprememb na področju potovanj, zato vam želimo pomagati, da se pripravite

    • Napovedali smo celovito nadgradnjo naše aplikacije, spletišča, pravilnikov in še veliko drugega

    • Spremembe vključujejo izboljšane storitve ekipe za podporo skupnosti, boljša orodja za pošiljanje sporočil in samodejni vodnik ob prihodu gostov

    Airbnb
    24. maj 2021
    Vam je to kaj pomagalo?