Če težave ne uspete razrešiti z gostiteljem, gostom ali prek Centra za pomoč, se za podporo lahko obrnete na nas.
Stopite v stik z nami prek sporočil ali klepeta. Tako lahko preverite obstoječo težavo ali izberete možnost Prijavite novo težavo. Prav tako nas lahko pokličete na +1-415-800-5959.
Poiščite članke v Centru za pomoč ali pa prebrskajte vse teme, da najdete odgovore na pogosta vprašanja, od tega, kako nastaviti račun Airbnb, do tega, kako napisati mnenje o gostitelju ali gostu in še več.
Če pošljete sporočilo, je to običajno najhitrejši in najlažji način, da odpravite težavo v zvezi z vnosom ali rezervacijo.
Če morate varno poslati ali zahtevati denar za nekaj, kar ni bilo vključeno v vnos, obiščite Center za poravnavo. Tukaj smo vam tudi na voljo, da vam pomagamo posredovati pri komunikaciji z gostiteljem ali gostom.
Želite deliti povratne informacije z nami? Preberite si, kako vložiti pritožbo.