Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Za pomoč se obrnite na Airbnbjevo podporo strankam

Če težave ne uspete razrešiti z gostiteljem, gostom ali prek Centra za pomoč, se za podporo lahko obrnete na nas.

Obrnite se na Airbnb podporo 

Stopite v stik z nami prek sporočil ali klepeta. Tako lahko preverite obstoječo težavo ali izberete možnost Prijavite novo težavo. Prav tako nas lahko pokličete na +1-415-800-5959.

Viri za samostojno odpravljanje težav

Poiščite članke v Centru za pomoč ali pa preglejte vse teme, da boste našli odgovore na pogosta vprašanja – od nastavitve računa Airbnb do pisanja mnenj o gostiteljih ali gostih in še več.

Stik z gostiteljem ali gostom

Če pošljete sporočilo, je to običajno najhitrejši in najlažji način, da odpravite težavo v zvezi s prenočiščem ali rezervacijo.

Kako poslati denar ali zahtevo za plačilo prek Centra za poravnavo

Če morate varno poslati ali zahtevati denar za nekaj, kar ni bilo vključeno v vnos, obiščite Center za poravnavo. Na voljo smo vam tudi, da vam pomagamo posredovati pri komunikaciji z gostiteljem ali gostom.

Kako vložiti pritožbo

Želite deliti povratne informacije z nami? Preberite si, kako vložiti pritožbo.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Navodila za uporabo • Gost

    Kdaj boste prejeli vračilo denarja

    Čeprav nakazilo izvedemo skorajda takoj, vračilo denarja večinoma prejmete na račun v roku 15 dni. Ta postopek pa lahko traja tudi dlje časa, kar je odvisno od plačilnega sredstva ali regije.
  • Navodila za uporabo

    Kako vam lahko pomaga Center za poravnavo

    Prek Centra za poravnavo lahko zahtevate ali pošiljate denar glede vsega, kar je povezano z rezervacijo prenočišča, storitve ali doživetja.
  • Vodnik • Gost

    AirCover za goste

    AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji prenočišča. Če v prenočišču, ki ste ga rezervirali na Airbnbju, pride do resne težave in je gostitelj ne more odpraviti, vam bomo pomagali najti podobno bivališče po primerljivi ceni (če je na voljo) ali pa vam bomo v celoti ali delno vrnili denar.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija