Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Za pomoč se obrnite na Airbnbjevo podporo strankam

Če težave ne uspete razrešiti z gostiteljem, gostom ali prek Centra za pomoč, se za podporo lahko obrnete na nas.

Obrnite se na Airbnb podporo 

Stopite v stik z nami prek sporočil ali klepeta. Tako lahko preverite obstoječo težavo ali izberete možnost Prijavite novo težavo. Prav tako nas lahko pokličete na +1-415-800-5959.

Viri za samostojno odpravljanje težav

Poiščite članke v Centru za pomoč ali pa prebrskajte vse teme, da najdete odgovore na pogosta vprašanja, od tega, kako nastaviti račun Airbnb, do tega, kako napisati mnenje o gostitelju ali gostu in še več.

Obrnite se na gostitelja ali gosta

Če pošljete sporočilo, je to običajno najhitrejši in najlažji način, da odpravite težavo v zvezi z vnosom ali rezervacijo.

Pošljite denar ali zahteve za plačilo prek Centra za poravnavo

Če morate varno poslati ali zahtevati denar za nekaj, kar ni bilo vključeno v vnos, obiščite Center za poravnavo. Tukaj smo vam tudi na voljo, da vam pomagamo posredovati pri komunikaciji z gostiteljem ali gostom.

Kako vložiti pritožbo

Želite deliti povratne informacije z nami? Preberite si, kako vložiti pritožbo.

Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Vodnik • Gost

    AirCover za goste

    AirCover za goste je vključen pri vsaki rezervaciji prenočišča. Če v prenočišču, ki ste ga rezervirali na Airbnbju, pride do resne težave in je gostitelj ne more odpraviti, vam bomo pomagali najti podobno bivališče po primerljivi ceni (če je na voljo) ali pa vam bomo v celoti ali delno vrnili denar.
  • Navodila za uporabo

    Podpora v soseski

    Preberite več o tem, kako lahko prijavite zabavo oziroma se pritožite zaradi hrupa ali težave v soseski.
  • Navodila za uporabo • Gost

    Kaj storiti, če med rezervacijo naletite na težavo

    Če med vašim bivanjem pride do nepričakovane težave, gostitelju najprej pošljite sporočilo, da skupaj poiščeta rešitev. Po vsej verjetnosti vam bo lahko pomagal odpraviti težavo. Če vam gostitelj ne more pomagati ali pa želite zahtevati vračilo denarja, vam z veseljem pomagamo.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija