Dostopnost na Airbnbju

Preberite si, na kakšen način vam pomagamo olajšati potovanja z uporabo naše platforme.
Mobilni telefon prikazuje nadpis »Več filtrov«, ki je eden od številnih iskalnih filtrov. Naslov razdelka se glasi »Funkcije dostopnosti«. Spodaj so prikazane funkcije dostopnosti, ki so razvrščene po področjih, kot sta »Vhod za gost in parkirišče«. Na voljo so potrditvena polja, kjer lahko izberete poljubno število funkcij.

Izboljšani iskalni filtri

Poenostavili smo filtre za iskanje funkcij dostopnosti, da bi bilo vaše iskanje še bolj priročno.

Pregled funkcij dostopnosti

Pregledamo vsako funkcijo dostopnosti, ki jo navedejo gostitelji prenočišč, da bi se prepričali o točnosti navedb.
Mobilni telefon prikazuje skupino funkcij dostopnosti za vnos na Airbnbju. Prva funkcija se glasi »Vhod za goste brez stopnic«, spodaj pa so prikazane slike, ki ustrezajo tej funkciji. Spodaj je prikazana še ena funkcija dostopnosti z opisom »Vhod za goste je širši od 81 cm«, spodaj pa je slika, ki ustreza tej funkciji.
Mobilni telefon prikazuje sporočila gostiteljice, ki opisuje, da je njeno prenočišče dostopno, in gosta, ki želi izvedeti več o prenočišču. Sporočilo gosta se glasi: »Pozdravljeni, Shea. Ali je klančina pri glavnem ali zadnjem vhodu v hišo?« Odgovor gostiteljice se glasi: »Pozdravljeni, Adam, klančina je pri glavnem vhodu. Hvala.«

Pošiljanje neposrednih sporočil gostiteljem

Za več informacij o funkcijah dostopnosti, ki so na voljo v prenočišču ali v okviru doživetja, se pogovorite neposredno z gostitelji.
Tri generacije družine se smejijo v Airbnb prenočišču, ki je prilagojeno posebnim potrebam. Pred najstarejšo družinsko članico je invalidski voziček.

Prisluhnite Airbnbjevi izjavi o dostopnosti o digitalnih vsebin

Dostopnost digitalnih vsebin na Airbnbju

Airbnb se zavezuje k spoštovanju evropskega zakona o dostopnosti in Smernic za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 na ravni AA za svoje spletišče in mobilne aplikacije.

Naš način dela

  • V svoje postopke oblikovanja in inženiringa vključujemo najboljše prakse s področja dostopnosti digitalnih vsebin.
  • Svojemu osebju nudimo redna usposabljanja in vire s področja dostopnosti.
  • Kakovost preverjamo tako interno kot v sodelovanju z zunanjimi ponudniki storitev testiranja kakovosti.
  • Imamo večfunkcionalno ekipo ljudi, katerih naloga je spremljanje dostopnosti digitalnih vsebin na našem spletišču in v aplikacijah ter odpravljanje težav v zvezi z dostopnostjo digitalnih vsebin na njih.
  • Svoje predstavnike za podporo strankam usposabljamo o tem, kako odpravljati težave, ki so povezane z dostopnostjo digitalnih vsebin.

Povratne informacije

Veseli bomo vaših povratnih informacij o Airbnbjevih praksah glede dostopnosti digitalnih vsebin. Če želite stopiti v stik z nami, nam pošljite e-sporočilo na digital-accessibility@airbnb.com.

Posebne ekipe

Airbnbjeve ekipe se osredotočajo na ustvarjanje storitev, ki jih lahko uporabljajo vsi. Te ekipe sodelujejo z inženirji, oblikovalci in drugimi zaposlenimi v podjetju, da bi zagotovile dostopnost naših storitev.

Specifikacije glede dostopnosti digitalnih vsebin

Prizadevamo si zagotoviti, da bi bile naše storitve dostopne v vseh brskalnikih in napravah.

Da bi spodbujali dostopnost, sodelujemo z naslednjimi partnerji:

Logotip združenja United Spinal Association
Logotip Nacionalnega sveta za neodvisno življenje (NCIL)
Logotip Ameriškega združenja oseb s posebnimi potrebami (AAPD)
Logotip organizacije Red Costarricense de Turismo Accesible

Tukaj smo, da vam pomagamo

Za več informacij obiščite naš Center za pomoč.