Dostopnost na Airbnbju
Preberite si, na kakšen način vam pomagamo olajšati potovanja z uporabo naše platforme.

Izboljšani iskalni filtri
Poenostavili smo filtre za iskanje funkcij dostopnosti, da bi bilo vaše iskanje še bolj priročno.
Pregled funkcij dostopnosti
Pregledamo vsako funkcijo dostopnosti, ki jo navedejo gostitelji prenočišč, da bi se prepričali o točnosti navedb.


Pošiljanje neposrednih sporočil gostiteljem
Za več informacij o funkcijah dostopnosti, ki so na voljo v prenočišču ali v okviru doživetja, se pogovorite neposredno z gostitelji.

Prisluhnite Airbnbjevi izjavi o dostopnosti o digitalnih vsebin
Dostopnost digitalnih vsebin na Airbnbju
Airbnb se zavezuje k spoštovanju evropskega zakona o dostopnosti in Smernic za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 na ravni AA za svoje spletišče in mobilne aplikacije.
Naš način dela
- V svoje postopke oblikovanja in inženiringa vključujemo najboljše prakse s področja dostopnosti digitalnih vsebin.
- Svojemu osebju nudimo redna usposabljanja in vire s področja dostopnosti.
- Kakovost preverjamo tako interno kot v sodelovanju z zunanjimi ponudniki storitev testiranja kakovosti.
- Imamo večfunkcionalno ekipo ljudi, katerih naloga je spremljanje dostopnosti digitalnih vsebin na našem spletišču in v aplikacijah ter odpravljanje težav v zvezi z dostopnostjo digitalnih vsebin na njih.
- Svoje predstavnike za podporo strankam usposabljamo o tem, kako odpravljati težave, ki so povezane z dostopnostjo digitalnih vsebin.
Povratne informacije
Veseli bomo vaših povratnih informacij o Airbnbjevih praksah glede dostopnosti digitalnih vsebin. Če želite stopiti v stik z nami, nam pošljite e-sporočilo na digital-accessibility@airbnb.com.
Posebne ekipe
Airbnbjeve ekipe se osredotočajo na ustvarjanje storitev, ki jih lahko uporabljajo vsi. Te ekipe sodelujejo z inženirji, oblikovalci in drugimi zaposlenimi v podjetju, da bi zagotovile dostopnost naših storitev.
Specifikacije glede dostopnosti digitalnih vsebin
Prizadevamo si zagotoviti, da bi bile naše storitve dostopne v vseh brskalnikih in napravah.
Brskalniki, podporna tehnologija in dostopnost naprav
Airbnb redno testira in optimizira naslednje funkcije dostopnosti:
Bralniki zaslona- VoiceOver
- VoiceOver za namizne računalnike z operacijskim sistemom macOS: testiranje spletne različice z brskalnikom Safari
- VoiceOver za mobilne naprave z operacijskim sistemom iOS: testiranje mobilne spletne različice z brskalnikom Safari
- VoiceOver za mobilne naprave z operacijskim sistemom iOS: testiranje izvorne aplikacije
- TalkBack
- TalkBack za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android: testiranje mobilne spletne različice z brskalnikom Chrome
- TalkBack za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android: testiranje izvorne aplikacije
- JAWS z brskalnikom Microsoft Edge
- NVDA z brskalnikom Mozilla Firefox
- Ukazi samo za tipkovnico
- Spletna različica za računalnike z operacijskim sistemom Windows
- Spletna različica za računalnike z operacijskim sistemom macOS
- Povečava pisave: mobilne naprave z operacijskim sistemom Android
- Dinamični tip: mobilne naprave z operacijskim sistemom iOS
- Nastavljive velikosti pisav: prilagodljive velikosti pisav za spletno različico testiramo za namizne računalnike z brskalnikom Chrome in za mobilne naprave z operacijskim sistemom iOS in brskalnikom Safari
- Najstarejši testirani telefon z operacijskim sistemom iOS je iPhone 7.
- Testiranje naprav z operacijskim sistemom Android se izvaja na napravah Google in Samsung. Telefona Pixel 3 in Galaxy S8 sta najstarejša modela, ki se uporabljata za testiranje.
- Če obstaja napaka v starejši različici naprave ali operacijskega sistema, preverimo, ali do težave prihaja v trenutni različici aplikacije, nato pa jo obravnavamo po pomembnosti in odpravimo.
- Če do težave ne prihaja v trenutni različici, ima glede na resnost vpliva prednost pred novejšimi težavami.
Omejitve in alternative
Kljub našim najboljšim prizadevanjem, da bi bil Airbnb dostopen uporabnikom, obstajajo določene omejitve. Spodaj najdete opis znanih omejitev in možnih rešitev. Če naletite na težavo, ki ni navedena spodaj, se obrnite na nas.
Omejitve, s katerimi je seznanjen Airbnb: Slike, ki jih naložijo uporabniki- Fotografije v vnosu, profilne fotografije uporabnikov in druge naložene fotografije morda ne vsebujejo opisov. Gostitelji lahko naložijo svoje fotografije v vnos in imajo možnost, da navedejo opise v spletni različici za namizni računalnik. Airbnb tega ne zahteva.
- Raziskujemo možnosti, da bi bili opisi slik v vnosih ustvarjeni samodejno. To rešitev bi lahko nato uporabili tudi pri drugih naloženih slikah.
- Vsebina, ki se pojavi na platformah Airbnb prek tretjih ponudnikov, morda ni dostopna, ker ni nujno, da ti ponudniki izpolnjujejo naše standarde dostopnosti. Kadarkoli med svojim internim postopkom nadzora kakovosti odkrijemo zadevno težavo z dostopnostjo, se obrnemo na ponudnika vsebine in ga prosimo, da jo odpravi.
- Nove pogodbe s ponudniki vključujejo podporo WCAG 2.1 na ravni AA, vendar to ne velja retroaktivno za pretekle pogodbe.
- Airbnb ne testira združljivosti svoje platforme s tabličnimi računalniki. Zaradi odsotnosti testiranja lahko pride do neobičajnih prekinitev in nižje kakovosti izkušnje za uporabnike tabličnih računalnikov.
- Airbnb ne testira združljivosti svoje platforme z dostopom do tipkovnice v izvornih mobilnih aplikacijah ali prikaza Braillove pisave. Zaradi odsotnosti testiranja lahko pride do nižje kakovosti izkušnje za uporabnike, ki te naprave uporabljajo skupaj z našimi izvornimi aplikacijami.
- Trenutno ne načrtujemo vključitve testiranja dostopa do tipkovnice ali prikaza Braillove pisave v svoj postopek zagotavljanja kakovosti.
- Uporabniki spletne različice lahko dostopajo do nastavitev dostopnosti ob prijavi. Uporabniki izvornih mobilnih aplikacij pa lahko dostopajo do nastavitev dostopnosti ne glede na to, ali so prijavljeni ali ne.
Funkcije dostopnosti
Čeprav se zavedamo, da se funkcije dostopnosti spreminjajo, vam tukaj predstavljamo, kako smo si prizadevali izboljšati dostopnost na Airbnbju.
Vizualna podpora- Bralniki zaslona
- Minimalni barvni kontrast
- Odzivno spletno oblikovanje
- Povečava pisave, dinamični tip, nastavljiva velikost pisave
- Podnapisi za video vsebine
- Opisi slik za vsebino, ki jo ustvari Airbnb
- Bližnjice na tipkovnici za splet
- Kontrolniki za povečavo zemljevida
- Kontrolniki za premikanje po zemljevidu
- Nastavitve zmanjšanega gibanja
- Preprečitev samodejnega predvajanja videoposnetka
- Nalaganje dodatnih možnosti (namesto nenehnega pomikanja)
- Privzeti izklop zvoka
Da bi spodbujali dostopnost, sodelujemo z naslednjimi partnerji:




Tukaj smo, da vam pomagamo
Za več informacij obiščite naš Center za pomoč.
Kako lahko uporabim iskalne filtre?
Iskalne filtre lahko preprosto uporabljate samo za prikazovanje vnosov s funkcijami dostopnosti, ki jih potrebujete. Preberite si več o tem, kako lahko poiščete prenočišča s funkcijami dostopnosti ali doživetja s funkcijami dostopnosti.
Kako Airbnb pregleduje funkcije dostopnosti?
Gostitelji prenočišč morajo predložiti fotografije funkcij dostopnosti, gostitelji doživetij pa jih morajo opisati. Posebna ekipa Airbnbjevih predstavnikov nato ročno preveri točnost fotografij in kakovost opisov.
Ali lahko na doživetje pripeljem svojega spremljevalca ali osebo, ki mi nudi pomoč?
Gostitelji doživetij se lahko odločijo, da spremljevalcem, ki pomagajo gostom, omogočijo, da se jih udeležijo brez kakršnegakoli plačila dodatnih stroškov. Na Airbnbju velja, da je spremljevalec oseba, starejša od 18 let, ki osebi z invalidnostjo, duševno boleznijo ali dolgotrajno boleznijo redno pomaga pri vsakodnevnih dejavnostih. Preberite več o naših pravilnikih za spremljevalce in povezanih pravilnikih o doživetjih, ki veljajo za goste in gostitelje.
Ali lahko s seboj pripeljem žival vodnico?
Zavedamo se, da živali vodnice nudijo pomembno podporo svojim lastnikom. Zato gostom pred rezervacijo ni treba obvestiti gostitelja, da bo prisotna žival vodnica, čeprav vselej spodbujamo pregledno komunikacijo, da bi zagotovili brezhibno izkušnjo za vsakogar. Preberite si več o pravilnikih o živalih vodnicah, ki veljajo za goste in gostitelje.
Kako lahko gostitelji podprejo goste s potrebami glede dostopnosti?
Dostopnost prenočišča je odvisna od različnih potreb posameznega gosta. Zato gostiteljem nudimo smernice o tem, kako zagotoviti jasne in točne informacije o prenočiščih, in jih spodbujamo, naj komunicirajo s svojimi gosti. Preberite si več o skrbi za goste s potrebami glede dostopnosti in sprejemanju gostov s potrebami glede dostopnosti.
Kako lahko gostitelji dodajo funkcije dostopnosti v vnose?
Gostiteljev prostor je morda bolj dostopen, kot si predstavlja. Gostitelj lahko uredi vnos glede na posamezno sobo, vsako funkcijo dostopnosti pa lahko potrdi z vsaj eno jasno fotografijo. Preberite več o tem, kako dodati funkcije dostopnosti v vnos prenočišča in kako dodati funkcije dostopnosti v vnos doživetja.