Zavarovanje za gostitelje na Japonskem

Zavarovanje za gostitelje na Japonskem

Zaščita za vsakega gostitelja. Za vsako prenočišče. V vsakem trenutku.

Kaj obsega kritje?

Zavarovanje za gostitelje na Japonskem lahko zagotovi kritje do 100.000.000 JPY, če je med bivanjem gosta nastala škoda v gostiteljevem prenočišču ali na njegovi lastnini. Zagotovi lahko tudi zavarovalno kritje, če je gostitelj odgovoren oziroma mora pokriti stroške za premoženjsko škodo ali telesne poškodbe gosta ali tretje osebe.

Kaj obsega kritje?

Zavarovanje za gostitelje na Japonskem lahko zagotovi kritje do 100.000.000 JPY, če je med bivanjem gosta nastala škoda v gostiteljevem prenočišču ali na njegovi lastnini. Zagotovi lahko tudi zavarovalno kritje, če je gostitelj odgovoren oziroma mora pokriti stroške za premoženjsko škodo ali telesne poškodbe gosta ali tretje osebe.

Kaj obsega kritje?

Zavarovanje za gostitelje na Japonskem lahko zagotovi kritje do 100.000.000 JPY, če je med bivanjem gosta nastala škoda v gostiteljevem prenočišču ali na njegovi lastnini. Zagotovi lahko tudi zavarovalno kritje, če je gostitelj odgovoren oziroma mora pokriti stroške za premoženjsko škodo ali telesne poškodbe gosta ali tretje osebe.

Zavarovanje za gostitelje na Japonskem lahko krije naslednje primere:

  • primere, ko je med bivanjem gosta nastala škoda v prenočišču, ki je v lasti gostitelja,
  • primere, ko je gostitelj odgovoren za telesne poškodbe gosta ali tretje osebe,
  • primere, ko je gostitelj odgovoren za premoženjsko škodo gosta ali tretje osebe,
  • kritje stroškov v primerih, ko mora gostitelj pokriti določene stroške za nastalo premoženjsko škodo ali telesne poškodbe gosta ali tretje osebe,
  • kritje stroškov za obnovo nepremičnine zaradi nečistoče ali odstranjevanja neprijetnega vonja.

V kritje zavarovanja za gostitelje na Japonskem niso vključeni:

  • gotovina in vrednostni papirji gostitelja,
  • škoda, ki nastane zaradi namernega dejanja gostitelja,
  • razumna obraba,
  • običajni stroški čiščenja.
Zavarovalno kritje je na voljo zgolj gostiteljem prenočišč na Japonskem. Če želijo gostitelji uveljaviti to kritje, morajo imeti registrirano dejavnost oz. dovoljenje za opravljanje dejavnosti deljenja doma v skladu z veljavno zakonodajo. Gostitelji, ki zahtevajo odškodnino v okviru zavarovanja za gostitelje na Japonskem, se strinjajo, da bodo sodelovali z Airbnbjem in zavarovalnico, vključno z zagotavljanjem dokumentacije o prijavljeni škodi in s privolitvijo v inšpekcijski pregled v redkih primerih, ko je to potrebno.

Za nekatere vrste namestitev je kritje omejeno. Gostiteljem svetujemo, da pred oddajanjem prenočišča v zakup zaščitijo dragocenosti oz. jih odstranijo iz prenočišča in razmislijo o dodatnem zavarovanju za kritje teh predmetov.

Pri izplačilu odškodnine iz zavarovanja za gostitelje na Japonskem veljajo določeni pogoji, omejitve in izjeme. Za več informacij obiščite stran s povzetkom vsebine o zavarovanju za gostitelje na Japonskem.

Če želite zahtevati kopijo celotne zavarovalne police, se obrnite na družbo Aon Japan Ltd. in navedite podatke o svojem računu Airbnb.

Kako vložiti odškodninski zahtevek

Kako vložiti odškodninski zahtevek

Za gostitelje, ki želijo vložiti odškodninski zahtevek zaradi škode, nastale na osebni lastnini in/ali v prenočišču, ki je v njihovi lasti:

Za gostitelje, ki želijo vložiti odškodninski zahtevek zaradi škode, nastale na
osebni lastnini in/ali v prenočišču, ki je v njihovi lasti:

Za gostitelje, ki želijo vložiti odškodninski zahtevek zaradi škode, nastale na
osebni lastnini in/ali v prenočišču, ki je v njihovi lasti:

1. Zberite dokazila o nastali škodi.

To lahko vključuje fotografije, videoposnetke, ocene in/ali potrdila o plačilu blaga.

2. Nemudoma stopite v stik z gostom prek Centra za poravnavo.

Ko vas stran pozove, da izberete razlog za poravnavo, izberite: »Poškodovani ali manjkajoči predmeti«. Gost ima na voljo možnost, da vam odgovori. Če se ne odzove v 72 urah, lahko zaprosite Airbnb za pomoč.

3. Sprejmite povračilo stroškov ali pa vključite Airbnb.

Če gost ne želi plačati celotnega zneska, ste morda upravičeni do povračila denarja v skladu s pogoji zavarovanja za gostitelje na Japonskem. Ko stopite v stik z Airbnbjem, vas bo strokovnjak za podporo vodil skozi ta postopek.

Za gostitelje, ki so odgovorni za škodo oz. morajo pokriti druge
stroške:


V redkih primerih, ko pride do poškodbe gosta ali tretje osebe ali do poškodbe oziroma tatvine njegove lastnine, vi pa ste pravno odgovorni oziroma morate kriti stroške za povračilo škode, se obrnite na ekipo za podporo skupnosti. Ko prejmemo podporno dokumentacijo in dodatne informacije, bo Airbnb primer posredoval neodvisni zavarovalniški družbi in njenemu pooblaščencu, ki je odgovoren za obravnavo odškodninskih zahtevkov.
Stopite v stik z ekipo za podporo skupnosti.

Za gostitelje, ki so odgovorni za škodo oz. morajo pokriti druge
stroške:


V redkih primerih, ko pride do poškodbe gosta ali tretje osebe ali do poškodbe oziroma tatvine njegove lastnine, vi pa ste pravno odgovorni oziroma morate kriti stroške za povračilo škode, se obrnite na ekipo za podporo skupnosti. Ko prejmemo podporno dokumentacijo in dodatne informacije, bo Airbnb primer posredoval neodvisni zavarovalniški družbi in njenemu pooblaščencu, ki je odgovoren za obravnavo odškodninskih zahtevkov.
Stopite v stik z ekipo za podporo skupnosti.

Vi sprašujete, mi odgovarjamo

Vi sprašujete, mi odgovarjamo

img

Airbnbjajte svoje bivališče. Ste pripravljeni?