Več o tem, kako Airbnb ščiti gostitelje
Sprejeli smo obsežne ukrepe, ki bodo pomagali varovati vas, vaše prenočišče in vaše goste.
Sprejeli smo obsežne ukrepe, ki bodo pomagali varovati vas, vaše prenočišče in vaše goste.
Sprejmite odlične goste
Poštena obojestranska mnenja
Gost in gostitelj po vsaki opravljeni rezervaciji podata mnenje drug o drugem, kar pomaga graditi zaupanje in ugled na Airbnbju. Preden sprejmete gosta, lahko preverite mnenja drugih gostiteljev o njem.
Enostavna komunikacija z gosti
Če želite pred prihodom postaviti vprašanja ali določiti pričakovanja, lahko goste spoznate vnaprej s pomočjo varnega sistema za izmenjavo sporočil.
Zahteve za rezervacijo
Zahtevate lahko, da vam vsak gost pred rezervacijo na Airbnbju predloži svoj osebni dokument. Imeli boste tudi možnost vnaprejšnjega pregleda rezervacij ali dodatnega nadzora nad tem, kdo lahko rezervira. Za vsako rezervacijo na Airbnbju se poleg tega oceni tveganje. Vse sumljive rezervacije prekličemo.
Vaš prostor, vaša pravila
Če želite določiti pričakovanja, lahko dodate hišni red, s katerim se morajo gostje pred oddajo rezervacije strinjati, in lahko vsebuje na primer omejitve kajenja in dogodkov. Če gost po oddani rezervaciji prekrši eno od teh pravil, lahko rezervacijo odpoveste.
Kakšni so naši stroški v primerjavi z drugimi? | Airbnb | Homeaway | Booking.com |
---|---|---|---|
Strošek za gostitelja (na rezervacijo) | 3-5% | 5% | 15-20% |
Vedno lahko objavite vnos | |||
Brez stroškov za plačilo s kreditnimi karticami | |||
Vključena je zaščita v višini 1 milijona USD za materialno škodo |
Milaida je gostiteljica v Portoriku, da zasluži dodaten denar.
Milaida je gostiteljica v Portoriku, da zasluži dodaten denar.
Milaida je gostiteljica v Portoriku, da zasluži dodaten denar.
Milaida je gostiteljica v Portoriku, da zasluži dodaten denar.
Samozavestno poskrbite za goste
Zavarovanje za premoženjsko škodo v višini 1.000.000 USD
V redkih primerih premoženjske škode vam Airbnbjeva garancija za gostitelja vsakič zagotavlja brezplačno zaščito v višini do 1.000.000 USD za premoženjsko škodo ob vsaki rezervaciji. Zahtevke lahko naslovite neposredno na Center za poravnavo.
Nezgodno zavarovanje
Airbnb nudi brezplačno zavarovanje za gostitelja za kritje odškodninskih zahtevkov do 1.000.000 USD. Zavarovanje je namenjeno za malo verjetne primere, ko nekdo vloži tožbo ali zahtevek zoper vas zaradi telesnih poškodb ali premoženjske škode, ki med bivanjem nastane v prenočišču ali na Airbnbjevi namestitvi.
Nudimo vam non stop podporo
Kaj lahko naša ekipa stori za vas
Naša globalna ekipa je vam in vašim gostom na voljo non stop po telefonu, e-pošti in prek klepeta v živo.
Leta 2017 so popotniki z Airbnbjem opravili 49 milijonov potovanj. Samo v 1 od 25.000 potovanj je bil podan zahtevek za večjo premoženjsko škodo.
Leta 2017 so popotniki z Airbnbjem opravili 49 milijonov potovanj. Samo v 1 od 25.000 potovanj je bil podan zahtevek za večjo premoženjsko škodo.
Odgovorjena vprašanja
Preden potujejo z nami, vse uporabnike Airbnbja prosimo za nekaj informacij. Gostje morajo podati vse informacije, preden lahko pošljejo zahtevo za rezervacijo. S pomočjo teh informacij boste vedeli, koga pričakovati in kako stopiti v stik z gostom.
Airbnbjeve zahteve za goste vključujejo: • ime in priimek • e-naslov • potrjeno telefonsko številko • uvodno sporočilo • strinjanje gosta s hišnim redom • podatke o plačilu
Od gostov se pričakuje, da imajo profilno fotografijo, vendar ta ni obvezna. Pred rezervacijo prostora lahko od gostov tudi zahtevate, da predložijo osebni dokument.
Vsa mnenja na Airbnbju pišejo gostitelji in popotniki iz naše skupnosti. Vsako mnenje torej temelji na bivanju gosta v prenočišču gostitelja. Mnenje o bivanju lahko napišete 14 dni po odhodu in ga urejate največ 48 ur potem, ko ste ga poslali, razen če je vaš gost že predložil svoje mnenje. Mnenje je objavljeno, ko ga napišeta oba ali pa mine 14 dni. Mnenja vaših gostov so vam vedno na voljo. Ko gost pri vas opravi rezervacijo, lahko preverite mnenja drugih gostiteljev o njem.
Če gost povzroči škodo in morate vložiti zahtevek, lahko to storite v Centru za poravnavo v 14 dneh po datumu odhoda gosta oz. pred prihodom naslednjega gosta, odvisno od tega, kaj nastopi prej. Če se gost strinja z zahtevanim zneskom, bomo izplačilo sprostili v 5 do 7 delovnih dneh. Če gost zavrne ali se ne odzove v 72 urah, lahko v zadevo vključite Airbnb. Če bomo potrebovali dodatno dokumentacijo, boste za predložitev imeli na voljo 72 ur. Večina zahtevkov bo rešenih v enem tednu. Poskrbeli bomo, da bosta oba z gostom pravično zastopana. Če ugotovimo, da vam gost dolguje denar, vam ga bomo poslali kot ločeno izplačilo.
Če gost krši katero od vaših hišnih pravil ali če se zaradi njegovega ravnanja ne počutite varno, lahko zavrnete njegovo zahtevo za rezervacijo ali odpoveste rezervacijo. Preden sprejmete rezervacijo: zahtevo za posamezno rezervacijo lahko zavrnete in to ne bo negativno vplivalo na položaj vašega vnosa v rezultatih iskanja. Če zavrnete veliko ali večino zahtev za rezervacijo, lahko to negativno vpliva na položaj vašega vnosa v rezultatih iskanja. Po tem ko ste sprejeli rezervacijo: če ste rezervacijo že sprejeli, jo lahko odpoveste. Če gost ni kršil pravil hišnega reda, boste za odpoved morda morali plačati dodatne stroške.
The Host Guarantee is designed to protect you in rare instances of property damage to your own possessions, unit, or home by a guest staying in the space. Host Protection Insurance is designed to protect you in the event that someone else (for example, a guest) claims bodily injury or property damage. The Host Guarantee isn’t insurance and doesn’t replace your homeowner’s or renter’s insurance. Host Protection Insurance is insurance and is available to you regardless of your other insurance arrangements. It will only act as primary insurance coverage for incidents related to an Airbnb stay.