Mnenja o prenočiščih
Mnenja so ključnega pomena za izgradnjo zaupanja na Airbnbju. So pomemben način za izmenjavo povratnih informacij med gostitelji in gosti ter pomagajo naši skupnosti pri sprejemanju premišljenih odločitev in oblikovanju pričakovanj glede načrtovanih bivanj. Prepričani smo, da je sistem mnenj pošten, če spoštuje in varuje pristne povratne informacije članov naše skupnosti, poleg tega pa smo vzpostavili številne zaščitne ukrepe za vzdrževanje zaupanja v naš sistem mnenj.
Kdo lahko napiše mnenje na Airbnbju?
Gostitelji in gostje lahko pišejo mnenja samo za prenočišča, ki so bila rezervirana in plačana na Airbnbju.
Kdaj je mogoče poslati in objaviti mnenje?
Po odhodu iz prenočišča imajo gostje in gostitelji na voljo 14 dni, da pošljejo svoje mnenje. Gostitelji in gostje lahko napišejo mnenje tudi za nekatere rezervacije, ki so bile odpovedane na dan prihoda ali po njem (00:00 po lokalnem času v kraju prenočišča).
Mnenja objavimo šele po tem, ko:
- sta mnenji predložila tako gost kot gostitelj, ali
- če je poteklo 14-dnevno obdobje – kar nastopi prej.
Če gostitelj odpove rezervacijo pred dnevom prihoda, gostitelj in gost ne bosta mogla napisati mnenja o bivanju.
Kako napisati mnenje
Po koncu bivanja vam bo Airbnb poslal e-sporočilo s pozivom, da napišete mnenje o zadnjem gostitelju ali gostu. V e-sporočilu bo povezava, ki vas bo vodila neposredno na stran Mnenja, da boste lahko delili z drugimi člani skupnosti, kako je potekala vaša rezervacija.
Če v e-sporočilu ne najdete povezave, lahko mnenje napišete tudi neposredno na Airbnbju. Če ste gost, pojdite na stran Potovanja, če ste gostitelj, pa na zavihek Danes v razdelku Rezervacija. Mnenje boste lahko napisali tudi neposredno v nabiralniku.
Kako poiskati mnenja
Ko se boste prijavili v svoj račun Airbnb, boste v svojem javnem profilu lahko našli obe mnenji – tisto, ki je bilo napisano o vas in tisto, ki ste ga napisali sami.
Če ste gost, lahko mnenja najdete tudi tako, da odprete svoj Profil > Račun > Pojdi na profil.
Če ste gostitelj, lahko odprete zavihek Dosežki v številkah > Mnenja.
Ali so mnenja moderirana?
Airbnb pred objavo ne moderira mnenj, prav tako pa priporočamo, da so mnenja odkrita.
Seveda morajo biti mnenja iskrena in se nanašati na dejansko rezervacijo, zato jih lahko odstranimo, če kršijo naš pravilnik o mnenjih. To pomeni, da lahko mnenje odstranimo v naslednjih primerih:
- Mnenje krši Airbnbjev pravilnik o vsebini, ker vključuje na primer zasebne ali zaupne podatke ali ima diskriminatorno, nasilno ali grozečo vsebino.
- Mnenje je pristransko, ker je gost v zameno za pozitivno mnenje na primer prejel nagrado, kot je bivanje zastonj ali po znižani ceni, oz. obstajajo znaki, da je bila rezervacija opravljena izključno z namenom zvišanja skupne ocene osebe.
- Mnenje ni povezano z izkušnjo osebe na Airbnbju, ker na primer ne vsebuje informacij iz prve roke o gostitelju, gostu ali bivanju, ki bi drugim članom skupnosti pomagale pri sprejemanju premišljenih odločitev o rezervaciji ali skrbi za goste.
Poleg tega smo vzpostavili sistem za odkrivanje znakov, da mnenje morda ni podano v zvezi z dejanskim bivanjem. Če naš sistem odkrije, da je mnenje verjetno lažno (ker na primer ni podano v zvezi z dejanskim bivanjem na Airbnbju oz. se nanaša na bivanje, ki je bilo opravljeno izključno z namenom zvišanja skupne ocene osebe), ga bomo odstranili.
Kako urediti mnenje
Ker želimo spodbujati iskrena in nepristranska mnenja, gostitelji in gostje ne morejo prosto urejati mnenj po tem, ko so jih napisali.
- Če ste prvi poslali mnenje, ga lahko urejate, dokler nam druga stran ne pošlje svojega mnenja (za to ima na voljo 14 dni).
- Obe mnenji bosta samodejno objavljeni, ko gostitelj in gost predložita svoji mnenji ali po poteku 14-dnevnega obdobja (kar nastopi prej). Po objavi mnenja ne bo več mogoče spreminjati.
- Mnenja gostov in gostiteljev so objavljena istočasno in jih po objavi ni več mogoče urejati (druga oseba ne more prebrati vašega mnenja in posledično spremeniti svoje mnenje).
- Ne morete zahtevati spremembe mnenja o vas, lahko pa se obrnete na nas z zahtevo za spremembo zaimka spola, ki je v mnenju naveden za vaš opis.
Kako odgovoriti na mnenje
Na mnenje, ki ga je nekdo napisal o vas, lahko javno odgovorite v 30 dneh po tem, ko je bilo objavljeno. V odgovoru lahko navedete več okoliščin ali delite svoj pogled na zadevo, pri tem pa upoštevajte tudi naš pravilnik o mnenjih.
Kako odstraniti mnenje
Če se ne strinjate z napisanim mnenjem, ga ne morete odstraniti, lahko pa ga prijavite, če menite, da krši naš pravilnik o mnenjih. Mnenja, ki kršijo naš pravilnik o mnenjih, bomo odstranili ter po odstranitvi o tem obvestili gosta in gostitelja.
Napisano mnenje lahko odstranite, če ne odraža več dejanske izkušnje, ki ste jo imeli kot gostitelj ali gost. Zahtevo za odstranitev svojega mnenja lahko pošljete naši ekipi za podporo strankam.
Mnenja o skupinah
Če rezervacija vključuje več kot enega potrjenega gosta, bo gostitelj napisal mnenje o gostu, ki je opravil rezervacijo. To mnenje se bo prikazalo tudi v profilih vseh drugih potrjenih gostov.
Kako so razvrščena mnenja
Mnenja so razvrščena po časovnem vrstnem redu in pomembnosti ter lahko upoštevajo dejavnike, kot so jezik uporabnika in kriteriji iskanja. Ko popotnik na primer išče mesečna bivanja, bodo običajno najprej prikazana mnenja gostov, ki so v prenočišču bivali vsaj 28 noči.
Prenočišča na Airbnb.org
Za ta mnenja veljajo nekoliko drugačna pravila – preverite, kako delujejo mnenja za prenočišča na Airbnb.org.
Podobni članki
- Gost
Kako napisati mnenje
Želite deliti navdušenje nad nedavnim gostom ali potovanjem? To nam je všeč. Pojdite na »Mnenja« v spletnem brskalniku in začnite. - Gost
Urejanje napisanega mnenja
Svoje mnenje lahko urejate, dokler ne bo objavljeno. Kako delujejo mnenja
Mnenja so odličen način za izmenjavo povratnih informacij med gostitelji in gosti. Tukaj lahko najdete informacije o tem, kaj in kako lahko …