Po vnosu v iskalno vrstico se bodo prikazali predlogi. Za pregled uporabite puščici gor in dol. Za izbiro uporabite tipko Enter. Če je izbor fraza, bo ta fraza uporabljena v iskanju. Če je predlog povezava, se bo brskalnik pomaknil na to stran.
Navodila za uporabo

Mnenja gostiteljev in gostov o prenočiščih

Mnenja so ključnega pomena za vzpostavitev zaupanja na Airbnbju. Pomembno prispevajo k izmenjavi povratnih informacij med gostitelji in gosti ter pomagajo članom naši skupnosti pri sprejemanju premišljenih odločitev in določanju pričakovanj. Prepričani smo, da je sistem pisanja mnenj pošten, če spoštuje in varuje pristne povratne informacije članov naše skupnosti, poleg tega pa smo vzpostavili številne zaščitne ukrepe za vzdrževanje zaupanja v naš sistem pisanja mnenj.

Značka »Izbira gostov« in druge oznake

Vnosi morajo prejeti vsaj 5 nedavnih mnenj, da izpolnjujejo pogoje za pridobitev značke »Izbira gostov«, oznake za najbolj priljubljena prenočišča gostov ali pa za oznako za uvrstitev med določen odstotek priljubljenih prenočišč. Preberite si več o znački »Izbira gostov« in drugih oznakah.

Kdaj lahko napišete mnenje o bivanju

Gostitelji in gostje lahko pišejo mnenja samo za prenočišča, ki so bila rezervirana in plačana na Airbnbju.

Kdaj je mogoče poslati in objaviti mnenje

Gostitelji in gostje imajo za posredovanje mnenja na voljo 14 dni po odhodu gosta. Gostitelji in gostje lahko napišejo mnenje tudi za nekatere rezervacije, ki so bile odpovedane na dan prihoda ali po njem (00:00 po lokalnem času v kraju prenočišča).

Mnenja bomo objavili po tem, ko jih pošljeta tako gostitelj kot gost, oz. po preteku 14-dnevnega roka – kar nastopi prej.

Če gostitelj odpove rezervacijo pred dnevom prihoda gosta, mnenja o bivanju ne bosta mogla napisati niti gostitelj niti gost.

Kako napisati mnenje

Po koncu bivanja vam bo Airbnb poslal e-sporočilo s pozivom, da napišete mnenje o zadnjem gostitelju ali gostu. Mnenje lahko napišete tudi neposredno na Airbnbju:

  • Če ste gost, pojdite na stran Potovanja ali v Airbnbjev nabiralnik.
  • Če ste gostitelj, pa pojdite na razdelek Rezervacija v zavihku Danes ali pa odprite sporočila na Airbnbju.

Opomba: te informacije temeljijo na podatkih, ki so javno dostopni na strani profila pisca mnenja, oziroma drugih podatkih, ki jih je pisec mnenja predložil ob registraciji na Airbnbju ali ob zaključku rezervacije. Če želite skriti svoje podatke, stopite v stik z nami.

Kako poiskati mnenja

Ko se boste prijavili v svoj račun Airbnb, boste v svojem javnem profilu lahko našli obe mnenji – tisto, ki je bilo napisano o vas, in tisto, ki ste ga napisali sami.

Če je v okviru ene rezervacije potrjenih več gostov, bo gostiteljevo mnenje prikazano v profilih vseh gostov s potrjenimi rezervacijami.

Ali so mnenja moderirana?

Airbnb pred objavo ne moderira mnenj. Kljub temu pa se morajo mnenja nanašati na dejansko rezervacijo in jih lahko odstranimo, če kršijo naš pravilnik o objavljanju mnenj.

Poleg tega smo vzpostavili sistem prepoznavanja besedila, ki prepozna znake, da mnenje morda ni bilo napisano na podlagi dejanskega bivanja. Če naš sistem odkrije, da je po vsej verjetnosti mnenje lažno (ker se na primer ne nanaša na dejansko bivanje prek Airbnbja oz. se nanaša na bivanje, ki je bilo opravljeno izključno z namenom zvišanja uporabnikove skupne ocene), ga bomo odstranili.

Možnost odstranjevanja mnenja

Napisanega mnenja o sebi ali vašem prenočišču ne morete odstraniti, lahko pa nam ga prijavite, če menite, da krši naš pravilnik o objavljanju mnenj. Menimo, da imajo vsaki uporabniki pravico, da njihov primer pregledajo različni predstavniki, vendar ga Airbnb ne bo obravnaval več kot dvakrat. Mnenja, ki kršijo naš pravilnik o objavljanju mnenj, bomo odstranili, po odstranitvi pa bomo o tej odločitvi obvestili gostitelja in gosta. 

Pravilnik je zasnovan tako, da ščiti celovitost našega sistema pisanja mnenj, saj omogoča odstranitev mnenj, ki so lažna, nepomembna ali neiskrena, vendar na splošno omogoča, da uporabniki delijo svoje subjektivno mnenje o bivanju z drugimi člani skupnosti.

Če mnenje, ki ste ga objavili, ne odraža več izkušnje, ki ste jo imeli kot gostitelj ali gost, ga lahko odstranite.

Kako urediti mnenje

Ker želimo spodbujati iskrena in nepristranska mnenja, gostitelji in gostje ne morejo prosto urejati mnenj po tem, ko so jih napisali.

  • Če ste prvi napisali mnenje, ga lahko urejate, dokler druga stran ne napiše svojega. Za to imate na voljo 14 dni.
  • Obe mnenji bosta samodejno objavljeni po izteku 14-dnevnega obdobja oziroma ko gostitelj in gost napišeta svoji mnenji (kar nastopi prej). Po objavi mnenja ni več mogoče spreminjati.
  • Mnenja gostov in gostiteljev so objavljena istočasno in jih po objavi ni več mogoče urejati (druga oseba ne more prebrati vašega mnenja in posledično spremeniti svojega).
  • Sprememb mnenja, ki ga je uporabnik napisal o vas, ni mogoče zahtevati, vendar se lahko na nas obrnete z zahtevo za spremembo zaimka spola, ki je v mnenju naveden za vaš opis.

Kako odgovoriti na mnenje

Na objavljeno mnenje, ki ga je uporabnik napisal o vas, lahko javno odgovorite, če upoštevate naš pravilnik o objavljanju mnenj.

Prikaz, iskanje in razvrščanje mnenj

Mnenja so privzeto razvrščena v časovnem vrstnem redu, pri čemer je najprej prikazano najnovejše mnenje. Uporabnikom so na voljo tudi orodja za iskanje mnenj po ključnih besedah (kot so čistoča, hitrost interneta, lokacija itd.) in razvrščanje mnenj po datumu objave ter najvišji ali najnižji oceni.

Ocene v okviru mnenj

Pri vsakem mnenju boste našli skupno oceno z zvezdicami, ki jo je podal gost, na lestvici od 1 do 5. Splošna ocena prenočišča bo porazdeljena na posamezne ocene z zvezdicami. Prikazali bomo tudi povprečno oceno za vsako od teh podkategorij: čistoča, točnost podatkov, prihod, komunikacija, lokacija ter razmerje med kakovostjo in ceno prenočišča.

Podrobnosti o piscu mnenja in potovanju

Če želite izvedeti več o gostih, ki so podali mnenja o bivanju v prenočišču, in s pomočjo teh informacij preveriti, ali prenočišče ustreza vašim potrebam, lahko tukaj najdete več informacij o njih, kot so:

  • kraj, država, celina ali regija prebivališča,
  • datum bivanja (npr. junij 2024, pred tremi tedni, danes itd.),
  • vrsta potovanja (npr. gost je potoval z otroki, skupino ali hišnimi ljubljenčki),
  • dolžina bivanja (npr. bivanje za eno noč, bivanje za nekaj noči, bivanje za približno en teden ali bivanje za več kot en teden).

Opomba: te informacije temeljijo na podatkih, ki so javno dostopni na strani profila pisca mnenja, oziroma drugih podatkih, ki jih je pisec mnenja predložil ob registraciji na Airbnbju ali ob zaključku rezervacije. Če želite skriti svoje podatke, stopite v stik z nami.

Če želite razvrstiti mnenja, storite naslednje: 

  1. Kliknite vnos, ki vas zanima.
  2. Kliknite razdelek Mnenja.
  3. Kliknite želeno možnost za vrstni red prikaza: NajnovejšeNajbolje ocenjeno ali pa Najslabše ocenjeno.
Vam je ta članek pomagal?

Podobni članki

  • Gost

    Kako napisati koristno mnenje

    Želite deliti navdušenje nad nedavnim gostom ali potovanjem? To nam je všeč. Preberite nasvete o tem, kako napisati mnenje, ki je koristno z…
  • Gost

    Urejanje napisanega mnenja

    Svoje mnenje lahko urejate, dokler ne bo objavljeno.
  • Kako delujejo mnenja

    Mnenja so odličen način za izmenjavo povratnih informacij med gostitelji in gosti. Tukaj lahko najdete informacije o vseh podrobnostih v zve…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija