Navodila za uporabo
•
Gostitelj
Potekla ali umaknjena povabila, ponudbe in zahteve
Potekla ali umaknjena povabila, ponudbe in zahteve
It's important to respond to guests within 24 hours, but if a pre-approved invite, special offer, or request expires, you have a few options.
Send another special offer
It’ll be valid for 24 hours. Here’s how they work and how to send one.
Ask for another request
Ask the guest to send another request for the dates they want and be ready to pre-approve or accept right away. You can also turn on Instant Book to automatically pre-approve questions and accept inquiries.
Withdrawn requests
If a guest withdraws a request before you respond, it’s likely because they booked another place. If they did it by mistake, just ask them to send a new request.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gostitelj
Kako poskrbeti, da je bivališče hitreje zasedeno
Če sprejmete zahteve za rezervacijo ali predhodno odobrite povpraševanja gostov v 24 urah, bodo gostje lažje rezervirali vaše bivališče. - Gost
Kaj se zgodi, če je moja zahteva za rezervacijo zavrnjena ali poteče?
Če gostitelj zavrne rezervacijo ali se ne odzove v 24 urah, vam ne bomo zaračunali ničesar, vi pa lahko rezervirate drugo prenočišče. - Gostitelj
Kako poslati posebne ponudbe
Če vam potencialni gost pošlje sporočilo pred rezervacijo, mu lahko v niti sporočil pošljete ceno po meri ali posebno ponudbo.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija