Navodila za uporabo
•
Skrbnik potovanja
Ali lahko odpovem potovanje, ki ga je rezerviral nekdanji zaposleni?
Ali lahko odpovem potovanje, ki ga je rezerviral nekdanji zaposleni?
Reservations that are associated with former employees with unconfirmed email addresses and charged to your company’s payment method can be canceled.
To do this:
- Log in to your Airbnb account and go to your Airbnb for Work dashboard
- Click the notifications icon in the navigation bar
- Under Pending employee requests, click Unconfirmed employees
- Select the former employee in the list
- Click Review trip
- From the trip itinerary, click Request to cancel trip
- Add a note to your cancellation request, then click Send request
Our community support team will reach out to you once they have reviewed your cancellation request. The cancellation is subject to that listing’s cancellation policy.
Otherwise, if the traveler booked the trip using a personal payment method, you can remove them from your Airbnb for Work program. This won’t cancel their trip, but will prevent them from booking future trips that are paid for by your company. Find out how to remove someone from your program.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
- Gost
Ali pravilnik o izrednih okoliščinah velja za mojo rezervacijo, ki sem jo opravil v času pandemije COVID-19?
Več o pravilniku o izrednih okoliščinah, ki velja v času pandemije COVID-19. - Skrbnik potovanja
Odpovedi gostiteljev in program Airbnb for Work
Če gostitelj odpove rezervacijo, bomo poslovnemu potniku poslali e-sporočilo. Novo rezervacijo lahko opravi sam, namesto njega pa jo lahko o… - Gostitelj
Kako gostitelji spremenijo ali odpovejo rezervacijo aktivnega potovanja
Če morate odpovedati preostale nočitve, gosta obvestite o okoliščinah za odpoved rezervacije, nato pa se za pomoč obrnite na nas.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija