Navodila za uporabo
•
Gostitelj doživetja
Kako vrniti denar gostu doživetja na Airbnbju
Kako vrniti denar gostu doživetja na Airbnbju
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Če želite gostu vrniti denar:
- Kliknite Center za poravnavo in nato kliknite Pošiljanje denarja.
- Izberite gosta, kateremu želite poslati denar, in kliknite gumb Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja.
- Kliknite Naprej.
- Vnesite znesek vračila in dodajte sporočilo za gosta.
- Kliknite Naprej in nato Pošlji.
- Dotaknite se razdelka Profil in nato možnosti Preklop na skrb za goste .
- Dotaknite se razdelka Rezervacije in izberite želeno rezervacijo.
- Pojdite na razdelek Pošiljanje denarja ali zahteva za plačilo.
- Dotaknite se možnosti Pošiljanje denarja in nato gumba Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja, nato pa se dotaknite gumba Naprej.
- Vnesite znesek vračila in napišite sporočilo za gosta.
- Dotaknite se gumba Naprej in nato gumba Pošlji.
- Dotaknite se razdelka Profil in nato možnosti Preklop na skrb za goste .
- Dotaknite se razdelka Rezervacije in izberite želeno rezervacijo.
- Pojdite na razdelek Pošiljanje denarja ali zahteva za plačilo.
- Dotaknite se možnosti Pošiljanje denarja in nato gumba Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja, nato pa se dotaknite gumba Naprej.
- Vnesite znesek vračila in napišite sporočilo za gosta.
- Dotaknite se gumba Naprej in nato gumba Pošlji.
- Pojdite na Center za poravnavo in se dotaknite možnosti Pošiljanje denarja.
- Izberite gosta, kateremu želite poslati denar, in se dotaknite gumba Naprej.
- V razdelku Izberite razlog izberite razlog, ki najbolje opisuje situacijo, zaradi katere zahtevate vračilo denarja.
- Dotaknite se gumba Naprej.
- Vnesite znesek vračila in dodajte sporočilo za gosta.
- Dotaknite se gumba Naprej in nato Pošlji.
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
Spremembe in odpovedi
Pomagali vam bomo pri postopku odpovedi ali spremembi rezervacije in vam bodo obrazložili, kaj se zgodi po spremembi rezervacije.Upravljanje doživetja
Pridobite pomembne nasvete in orodja, ki vam bodo v pomoč pri upravljanju rezervacij in koledarja.Odpoved rezervacije doživetja
Preden potrdite morebitne spremembe, boste po zaključenem postopku odpovedi lahko preverili znesek vračila.
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija