Navodila za uporabo
Zakaj imajo lahko gostje težave pri rezervaciji vnosa, povezanega s programsko opremo?
Zakaj imajo lahko gostje težave pri rezervaciji vnosa, povezanega s programsko opremo?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Vam je ta članek pomagal?
Podobni članki
Kako odpraviti napake v vnosih, povezanih s programsko opremo
Če želite pregledati napake in jih popraviti, se prijavite v račun Airbnb prek namiznega računalnika ali mobilne naprave.- Gostitelj
Kako nastaviti nov način izplačila
Ko dodate način izplačila, bo postopek preverjanja trajal nekaj časa. Ko je preverjanje zaključeno, se status načina izplačila spremeni v »P… - Skrbnik potovanja
Rezervacija potovanja za nekoga drugega
Airbnb omogoča uporabnikom, ki so vključeni v program Airbnb for Work, da rezervirajo prenočišča za poslovna potovanja v imenu drugih zaposl…
Poiščite pomoč glede rezervacij, računa in marsičesa drugega.
Prijava ali registracija